Olen ollut lasten hyväksikäyttäjän kanssa naimisissa.

• Viestiketjun aloittaja "anonyymi"
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Tuttavaperheessä kävi kanssa niin. Se mies oli käyttänyt tytärpuoliaan seksuaalisesti hyväksi. :(
Lasten isä harkitsi jo ihan oikeasti sitä, että kävis vaan ampuun sen äijän, kun se kuuli tästä.

itse tiedän että se ei näy päälle päin kuka on pedofiili ja sellasen kanssa tietysti voi vahingossa tekemisii joutua. mutta sitä en ymmärrä miten voi jäädä sellasen miehen luo? eikai teillä yhteisiä lapsia ole?
kuin hyväksyisi teon jos pystyy elämään sellasen miehen kanssa

wsx
Mä en ikinä voisi olla naimisisa miehen kanssa, joka olisi tehnyt moista. Niin paljon kuin aviomiestäni rakastankin, niin saman tien laittaisin lusikat jakoon jos jotain tuollaista ilmenisi. Jo pelkästään suojellakseni omia lapsia ottaisin eron. Enkä antaisi lasten tavata isäänsä.

da
Vai onko tämä juttu nyt taas sellainen aloitus, että ap provosoi ensin, ja sitten myöhemmin antaa lisäinformaatiota, joka muuttaa aloituksen täysin. Esim. että ap:n mies on ollut 18v ja tyttöystävä 16v ja ovat harrastaneet seksiä...Avaahan ap tapausta hieman enemmän, kun nyt kerran haluat asiasta julkisesti avautua!

Siis, oliko tää miehes käyttäny hyväkseen lapsia vai???

Hyi, jättäisin kyllä mieheni jos mun tietooni tulis, että olis tehny jotai tollasta. Tyttäreni ei isäänsä kyllä näkis, siitä pitäisin huolen. Kammottavaa :(.

"anonyymi"
Sain tietää asiasta kun jo oltiin naimisissa ja asuttiin yhdessä ja odotin yhteistä lasta.Ajattelin ettei häntä tuomita mutta niin vaan tuomittiin aja 9kk oli linnassa.Vaikea se olisi ollut lähteä kun olin työtön eikä ollut sukulaisia tms jotka olisivat auttaneet.

"vieras"
[QUOTE="anonyymi";28108228]Sain tietää asiasta kun jo oltiin naimisissa ja asuttiin yhdessä ja odotin yhteistä lasta.Ajattelin ettei häntä tuomita mutta niin vaan tuomittiin aja 9kk oli linnassa.Vaikea se olisi ollut lähteä kun olin työtön eikä ollut sukulaisia tms jotka olisivat auttaneet.[/QUOTE]

Et siis ole kuullukaan sossusta? Sen avulla olisit voinut lähteä, jos olisit halunnut.

"vieras"
Puolustelematta yhtään suomessa katsotaan kaikki alle 16v. lapsiksi ja jos vaikka 17v.poika fiilailee paria viikkoa vaille 16v. tytön kanssa niin silloinhan se on oikeudessa samalla viivalla kuin 45v. mies olisi 8 vuotiasta rykinyt.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28108377]Puolustelematta yhtään suomessa katsotaan kaikki alle 16v. lapsiksi ja jos vaikka 17v.poika fiilailee paria viikkoa vaille 16v. tytön kanssa niin silloinhan se on oikeudessa samalla viivalla kuin 45v. mies olisi 8 vuotiasta rykinyt.[/QUOTE]

Älä nyt sentään hölmö ole! Kyllä melkein 16 v tyttö saa fiilailla 17 v pojan kanssa ihan rauhassa.

Mä tekisin
tän pedarin exänä, sun syntymättömästä lapsesta lastensuojeluilmoituksen!!
Miten sä kuvittelet olevasi suhteessa pedarin kanssa, ja lapsikin vielä tulossa, siihenkö ällöttävä paskaläjä ukkosi ei sitten usko vai?
Olethan eronnut jo ja puhut vanhoista asioista!??

"anonyymi"
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin;28108449:
Miten sä kuvittelet olevasi suhteessa pedarin kanssa, ja lapsikin vielä tulossa, siihenkö ällöttävä paskaläjä ukkosi ei sitten usko vai?
Ex on jo vuosia sitten kuollut ja se syntymätön lapsikin on jo kohta 18v eli niistä jo kauan aikaa.

korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin;28108449:
usko=koske

Yhteistyössä