Hakutulokset

1. J

Mitä mieltä Candyn pesukoneista?

Meillä ollut puoli vuotta Candyn pesukone. Tykkään tosi paljon. Hiljainen ja hyviä pesuohjelmia joka tilanteeseen.
  2. J

paras farkkumerkki? Ei Diesel

Oon kyllä kaikki omani ostanut alesta 120 eurolla. :D Eikä ollut muutenkaan tarkotus kuulostaa sellaselta koppavalta kanalta.
  3. J

Meidän poika ei opettajan mielestä...

No sun poikas pitää sitten todella skarpata kevätlukukaudella, että pääsee sinne luokkaretkelle. mun mielestä kiroilu ja toisten lasten nimittelyt on kyllä jo isoja ongelmia, ja on hyväkin laittaa joku rangaistus, josko se käytös alkaisi siitä parantumaan.
  4. J

"Hyvää joulua" toivottaa miehen työnantaja

Mun mies todellakin hoitaa vauvaa yhtäpaljon kun minä. :D Itse olen kotona, koska haluan imettää ja miehellä on hyvä työpaikka. Jos miehellä ei olisi työtä, ilman muuta jäisi kotio syöttämään tuttelia ja minä menisin töihin. Vaikka mä oon pääasiallisesti kotona päivät niin kyllä mies silti...
  5. J

paras farkkumerkki? Ei Diesel

D&G, kallis mutta pitää värinsä eikä veny. Ei myöskään kulu reisienvälistä niinkun mulla yleensä muut farkut. Lahkeet ei myöskään oo rispaantunut vaikka on maassa laahannut. Mulle sopivan pituset vaikka oon 178 cm pitkä. Lyhyemmät voi tietysti lyhentää.
  6. J

"Hyvää joulua" toivottaa miehen työnantaja

Teillähän on ihan hyvä tilanne, jos sulla on työpaikka. Mies voi hyvin jäädä kotiin ja sinä töihin. Unohda se täysimetys tässä tilanteessa.
  7. J

Normaalipainoiset/ ylipainoiset/ylipainoa hipovat! Mitä syötte ja paljonko? Mun syömiset indekseillä 21-27.

Ap, sun painos tulee edelleen nousemaan tuolla ruokamäärällä. En tiedä BMI:ä, en jaksa nyt laskee, varmaan noin 24 (178cm/75kg). Syön aamulla paistetun kananmunan ruisleivän päällä + kurkkua leivälle. Juon kupin kahvia. Joskus lasi appelsiinimehua jos on. Lounaaksi syön kouluruokaa...
  8. J

Paras työnantajan antama joululahja?

Tykkäsin viimevuonna saamastani ihanasta Pentikin huovasta.
  9. J

Miten säästät rahaa k o n k r e e t t i s e s t i?

Maksan kaikki kuukauden laskut aina yhdellä kertaa, ja siirrän loput rahat säästötilille. Jätän itselleni käyttörahaa vain 200 euroa kuukaudessa ja sillä on ostettava kaikki tarvittava. Voisin tietysti tuhlata ja siirtää käyttötilille lisää rahaa, mutta en tee niin vaan todellakin sitten...
  10. J

Kovasti on teillä pölinää tuosta normaalipaino vs lihava.

Hyvin vaikea tästä uskoa että BMI lähemmäs 24, varmaan pelkkää lihasta. :)
  11. J

Kovasti on teillä pölinää tuosta normaalipaino vs lihava.

No laitappa kuva ja BMI niin nähdään onko sillä indeksillä lihava. :) vaikka itse en usko painoindeksin tosiaankaan kertovan totuutta, olishan se hauska vertailla kroppia.
  12. J

Pitäisittekö lapsen tässä tilanteessa?

Minusta taas tuntuu että ap:n kannattaisi tehdä abortti. Kannattaa vielä pari vuotta katsoa tuleeko tuosta suhteesta mitään. Nuorten suhteet harvemmin ikävä kyllä kestää, ja tuo ap:n mies ei kuulosta miltään loppuelämän unelmamieheltä. Turha sitä on nuorena ehdointahdoin lasta tehdä, kun on...
  13. J

Selittämätön laihtuminen YLIPAINOISELLA?

No ei tossa mitää selittämätöntä ole jos ei kerran ruokahalua löydy. Olet vain syönyt vähemmän kun kulutat. En huolestuisi, joskus on tollasia kausia ettei ruoka maistu.
  14. J

Emmerdalesta: Miten Ashleyn vauva oikein kuoli?

Ai mitä, tietääkö se Mel että ne on vaihtunut?
  15. J

karppaajien tsemppiketju

En ole karpannut opiskeluistani lähtien. aluksi suhtaudin karppaamiseen ja erityisesti ketoosiin hyvinkin kyynisesti. Pikkuhiljaa kun tuttuni laihtuivat karppaamisella, ja kertoivat kuinka terveitä heistä oli tullut muutenkin, aloin etsiä enemmän tutkimustietoa pelkkien rasvojen ja proteiinien...
  16. J

karppaajien tsemppiketju

Ai, mun mielestä on helpointa jos laihduttaminen tehdään mulle mahdollisimman yksinkertaiseksi. Mulla on niin paljon ajateltavaa pelkästään jo haastavassa työssäni johon menee melkein 10 tuntia päivässä, että jotkut asiat haluan suoraan ja selkeesti. Tosin olen koulutukseltani biokemisti, niin...
  17. J

Laiton irtisanominen tjs

No ei kai niillä sillonkaan oo mitään perustetta antaa kenkää kun palaat töihin. Asianajokulut joudut maksamaan itse, kun asia ei käräjille mene. Voit tietysti vaatiakin asian viemistä käräjille, jos sinut on jo virallisesti irtisanottu. Silloin ei enää mikään puheitten peruminen auta, jos sinut...
  18. J

Laiton irtisanominen tjs

Siksi että usein sille ihmisella on tullut ansionmenetyksiä sinä aikana, kun on ollut laittomasti irtisanottuna. Sulle ei ole tullut, kun et ole ollut töissä.
  19. J

Laiton irtisanominen tjs

No mutta ilmoititko virallisesti äitiyslomasta ja vanhempain vapaasta? Kyllä se kai voi vaan vetää sanomisensa takaisin, eikä siitä ole mitään korvausvelvotteita, koska mitään taloudellista vahinkoahan sulla ei ole syntynyt mitä pitäisi korvata.
  20. J

karppaajien tsemppiketju

Mä en kyllä jaksa lukea mitään kirjaa, netistä löytää aivan kaiken tiedon mitä tarvii karppaamiseen.

Yhteistyössä