Mitä mieltä Candyn pesukoneista?

• Viestiketjun aloittaja Pesukoneen hankinta
  • Ensimmäinen viesti
"Äippä"
Mulla on Candy Smart, tilasin NetAnttilasta ja sain kotikuljetuksenkin, hinta 299 e ja kuljetus 40 e. Olen ollut tyytyväinen, pieni ja kätevä, pari kk vasta ollut käytössä.

tiimarinvihko harmaana
Meille candyn astianpesukone sai aikaan vesivahingon. Koneen korjaaja totesi, että kyseisessä italian ihmeessä ei ole pienintäkään vesivuotosuojausta. Pohjaa kun katsoi niin siellä kaikki letkut törrötti, toisin kun yleensä koneissa.

"pii"
Mulla oli Candyn päältätäytettävä 4 kilon kone varmaan 7 vuotta, toimi loistavasti ja sitten pois muuttaessa myin sen vielä kaverilleni 100 eurolla (itse oli varmaan maksanut jonkun 300 siitä).

"vieras"
Meillä on ollut Candyn pyykkikone jo suunnilleen 10 vuotta, mitään vikoja ei ole koko aikana ollut, pesuohjelmia on riittävästi, mitään valittamista ei ole ollut.. ja siis yksi ja sama kone ollut tuon 10 vuotta..

Meillä oli sellanen päältätäytettävä ja se jätti sen rummun aina ulkopuolelta limaiseksi(?!). Ok, vaatteet on siellä sisäpuolella, mutta silti.. :x Ostettiin tilalle Miele ja ollaan paljon tyytyväisempiä!! Ei puhettakaan mistään moskasta ja mun mies herkkäihoisena väittää myös pesutuloksessa ja huuhtelussa olevan paljon eroa. En tiedä onko tuo limaongelma yleinen, mutta tällä palstalla ainakin oli jollain muulla ollut sama ongelma. Niin..ja se Candy taisi hajota lopullisesti muistaakseni siinä 5v ikäisenä.

Huom harmaana
Meillä kesti Candyn kone noin viisi vuotta. Sitten hajosi ohjelma"kiekko" vaimikäsenytoli eli pystyi käyttämään vain paria ohjelmaa ja niitäkin piti käsin siirtää. Korjaaja totesi että ei kannata korjata, halvemmaksi tulee ostaa uusi.

Nyt on Electrolux, enää en osta halpiskonetta.

Yhteistyössä