Hakutulokset

1. J

mihin tuo raha katoaa... :( kallista.

Mulla menee joku 60 euroa viikossa rahaa ruokaan, vaikka hyvin syödään. Meitä on kylläkin vaan minä+mies ja 1 vuotias.
  2. J

Spiikattiinko Kenneth Aaltonen kahten kertaan linnaan?

Ei se vissii ollutkaan Oras Tynkynen, ton jutun perusteella.
  3. J

Minä karppaaja, olen syönyt kohta puolipakettia Julioita... :(

Painoin 79 kiloa kun aloitin (Olen 178 cm pitkä, eli juuri norm.painon ylärajalla olin) ja nyt kuukautta myöhemmin painoa enää 73 kiloa. :) Oon sit ollut varmaa aika hiilaripöhössä vaikken mielestäni ennen mikää hirvee hiilarimussuttaja ollutkaan. Yllättävän monessa ruuassa vaan on niitä...
  4. J

Minä karppaaja, olen syönyt kohta puolipakettia Julioita... :(

Kauan oot karpannut? Mä oon kohta kuukauden, eikä ees tee mieli mitään mihin vois repsahtaa.. Ehkä paras laihdutuskeino ikinä tää karppaus! ja paino putoo hurjaa vauhtia.
  5. J

kehtaanko olla sairaslomalla?

Mä menin samassa tilanteessa töihin kun en kehdannut olla pois. Parin tunnin päästä pomo itse lähetti mut saikulle, kun oksensin 10 minuutin välein.
  6. J

Mikä olis sopiva määrä palkkaa

No meinaan, jos kerta saat niin vähän palkkaa. Ei kai sulla sit oo muuta mahdollisuutta, kun olla ottamatta työtä vastaan. ulle ainakin oli nuorena vapaa-aika niin arvokasta, etten mistää olemattomasta summasta olis töihin mennyt. Voit tietenkin ihan vapaasti yrittää saada jonkun lapsenvahdiksi.
  7. J

"Mitäs täällä tapahtuu?"

Hei toimittajiin ei kosketa!
  8. J

"Mitäs täällä tapahtuu?"

Finnish press! Finnish press!

Yhteistyössä