hups sua... no eihän tuo mun moka niin paha edes. Tortuiltakin olen ainakin toistaiseksi välttynyt, samoin pipareilta.Huomenna on aina uusi päivä.
Nimim. viikonloppuna glögiä, torttuja, pipareita ja suklaata.
Yhtä pitkään olen karpannu kuin sinä. Ja samaa mieltä sun kanssa, tykkään tästä tavasta ja painoki pudonnut ihan mukavasti...tosin ehkä vielä nopeampaa laskua olisin odottanut. Nyt on aika paha olo, kiitos Julioiden, hyiKauan oot karpannut? Mä oon kohta kuukauden, eikä ees tee mieli mitään mihin vois repsahtaa.. Ehkä paras laihdutuskeino ikinä tää karppaus! ja paino putoo hurjaa vauhtia.
täh oikkeesti? en ole minäkään tajunnu... siis myös professional eli täysksylitoli? Purkat siis piiloon!!!!Huomenna taas jatkat skarppina!
Itse olen repsahdellut useamman päivän ajan. Eilen söin sipsejä ja tänään olen pureskellut 2 purkkaa.
Tämän palstan erästä ketjua lukiessa tajusin, että tuo purkkahan on melkoinen hiilaripommi. :ashamed:
jep. Mulla pudotettavaa enemmän...mutta tämä on kyllä loistokeino, ei tarvii laskeskella kaloreita esim. Mulla on semmonen asenne nyt joulun kohdalla että aioin jättää esim tortut ja piparit kokonaan väliin ja mahdollisuuksen mukaan välttelen hiilareita. Nytkin kauhee morkkis noista karkeista, hyi häpee!!Painoin 79 kiloa kun aloitin (Olen 178 cm pitkä, eli juuri norm.painon ylärajalla olin) ja nyt kuukautta myöhemmin painoa enää 73 kiloa. Oon sit ollut varmaa aika hiilaripöhössä vaikken mielestäni ennen mikää hirvee hiilarimussuttaja ollutkaan. Yllättävän monessa ruuassa vaan on niitä hiilareita paljon, nyt kun asiaan on joutunut tutkiin. Mua ahdistaa jo valmiiks joulusta seuraava hiilaripöhö, kun haluan silloin kuitenkin ottaa ihan rennosti syömisten kans. Vähän aion kyllä rajottaa mässäämistä silloinkin.
Mulla pettää itsekuri kun käy juhlissa tms. missä on herkkuja tarjolla. En muka kehtaa olla syömättä mitään ja sitten lähteekin mopo käsistä.Kauan oot karpannut? Mä oon kohta kuukauden, eikä ees tee mieli mitään mihin vois repsahtaa.. Ehkä paras laihdutuskeino ikinä tää karppaus! ja paino putoo hurjaa vauhtia.