V
vierailija
Vieras
No aika monet on sitä jo hehkuttaneet. Ite en oo vielä siinä astiOi kun oisivat Lipsin tilalle ottaneet Schlagerin, siis mikä ihme biisi tää on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No aika monet on sitä jo hehkuttaneet. Ite en oo vielä siinä astiOi kun oisivat Lipsin tilalle ottaneet Schlagerin, siis mikä ihme biisi tää on.
Mä tykkäsin Lipsistä ja mielestäni schlager ei olisi sopinut tuohon kokonaisuuteen ollenkaan.Oi kun oisivat Lipsin tilalle ottaneet Schlagerin, siis mikä ihme biisi tää on.
No on! Vaikka olinkin hyvin hämmentynyt (hyvällä tavalla) koko biisin ajanLips on hieno!
Pilattu sillä pianolla, B:n ääni jäi vähän sivurooliin.Sonce
Musta just tosi kaunis versioPilattu sillä pianolla, B:n ääni jäi vähän sivurooliin.
Niin ja olikohan EW jotenkin keveämpi versio, vai kuvittelinko vain? Tykkäsin siitä nyt vielä enemmän kuin aiemmin, mutta en ehtinyt vielä verrata oliko sitä tosiaan muutettu.Siirryin muualle fiilistelemään mut laitan tännekin vielä lyhyesti omat fiilikset. Kokonaan uusista biiseistä en vielä osaa päättää onko suosikkini Sonce vai Lips! Tykkään paljon myös ATVNB:stä ja Mesto Duhov on mielenkiintoinen mut Muzica Za Decu ei vielä kolahtanut. Katsotaan miten muutaman kuuntelun jälkeen. Lips on suorastaan tajunnanräjäyttävä, yhtäaikaa mystisen salaperäinen ja vahva biisi! Sonce taas ihanan herkkä. Bojanin ääni on molemmissa niin upea, vaikka erilainen. ATVNB muistuttaa tyylillisesti musta eniten SBJ:tä mutta on herkempi.
Aikamoinen pläjäys oli tää levy, kiinnostava ja monipuolinen sellainen. En osaa edes vielä sanoa mikä levyn biiseistä tulee olemaan lempparini, vaikka uskoin sen olevan Bluza. Stephanie on kiilannut yllättävän lähelle takavasemmalta ja Lips ja Sonce on kovia haastajia myös!
Lips yllätti kyllä täysin! Jodelissa olikin tästä puhetta, mut Lips sopisi hyvin esim introbiisiksi. Miettikää nyt keikan alku vaikka esim festareilla, kun Lips lähtee pyörimään!Mä tykkään levyn vaihtelevuudesta tosi paljon. Nyt tuntuu, että voisin kuunnella pätkää Bluza - Lips - Mesto Duhov - Sonce vaikka kuukauden putkeen. Lips on hieno. Ja Sonce. Stephanie ihana. ATVNB on ehkä odotuksiin nähden pieni pettymys. Muzika Za Decu on varmaan keikoilla kiva, mutta sitä tulee varmaan vähiten kuunneltua. Kaikenlaikkiaan, kannatti odottaa
Joo, mäkin näin sen sielläLips yllätti kyllä täysin! Jodelissa olikin tästä puhetta, mut Lips sopisi hyvin esim introbiisiksi. Miettikää nyt keikan alku vaikka esim festareilla, kun Lips lähtee pyörimään!
Totta. Olisi hieno intro!Lips yllätti kyllä täysin! Jodelissa olikin tästä puhetta, mut Lips sopisi hyvin esim introbiisiksi. Miettikää nyt keikan alku vaikka esim festareilla, kun Lips lähtee pyörimään!
Josubs on laittanut ne someihinsa, kuten kaikki muutkin uudet biisit!Totta. Olisi hieno intro!
Mulla on Lipsin kanssa yksi ongelma. En ole onnistunut saamaan vielä kaikista lyriikoista selvää, pitää jatkaa kuuntelua.
Voi olla, mutta en osaa mäkään mitään varmaa sanoa.Kuuntelitteko jo EW:n? Oliko se teistä keveämpi? En oo verrannut vielä sinkkuversion kanssa mutta jotenkin se tuntui siltä.
Mulla menee kylmät väreet kun kuuntelen sitä. Ja tosiaankin hyvällä tavallaLips on ihan mieletön
Mä tykkään levyn vaihtelevuudesta tosi paljon. Nyt tuntuu, että voisin kuunnella pätkää Bluza - Lips - Mesto Duhov - Sonce vaikka kuukauden putkeen. Lips on hieno. Ja Sonce. Stephanie ihana. ATVNB on ehkä odotuksiin nähden pieni pettymys. Muzika Za Decu on varmaan keikoilla kiva, mutta sitä tulee varmaan vähiten kuunneltua. Kaikenlaikkiaan, kannatti odottaa
Eli? Missä? Ja miksi ei saisi?Kuka olisi uskonut, että Joksujen englanninkielinen biisi sais fanien keskuudessa (muuallakin) hehkutusta mut onhan toi biisi kyl upea!!
No ihan kaikkiallaEli? Missä? Ja miksi ei saisi?