K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikissa biiseissä on sanoittajana vain Bojan.
Jure puuttuu osasta kappaleita säveltäjänä.
Soncessa ovat mukana vain Bojan ja Jan, mutta Jan ei laula. Säveltäjinä kumpikin.
Nace ei ole sanoittanut mitään Lipsiä tai muutakaan.

Ei sanoittanut, mutta Nace keksinyt ilmeisesti sen Lipsin, discordissa oli artikkeli eilen siihen liittyen.
Joo täs on se haastattelu. Toivottavasti Josubs kääntää sen pian!

Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Toki rokkibiisinä ei hirveän kaksinen, mutta ajaa asiansa kuitenkin.
Ako toga više nece biti jättää kaipaamaan uusintakuuntelua.
Lips on omituinen, en pidä tästä ensi kuulemalta oikein ollenkaan.
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä :D

Mä olen lähinnä ollut Käärijän fani, mutta tykästyin Lipsiin ja Stephanieen. Ne on sen tyylisiä kappaleita, jotka iskee mun makuhermoon. Syephanie saa mut palaamaan teinivuosiin ja The Killersiin. Uskon, että näiden biisien takia Joksut voi saada lisää vähän myös erityyppisiä kuuntelijoita, kuin aiemmin.

Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä
Muistelisin, että Muzika de decu olis Serbiaa?

Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä

🤣 En osaa vastata sulle, mutta nauratti tuo pässi vertaus.

Kertakuulemalta noista uusista ei mikään aiheuttanut fiilistä, että haluanpa kuulla nämä vielä autossa uudestaan matkalla töihin :/ Toki luultavasti kuuntelen ne silti vielä uudelleen ja sieltä ne alkavat tutiksi tulla.
Mutta siis olen joku, joka ei olisi ilman shippiä alkanut ikinä kuuntelemaan Jokereita ja heidän tuotantonsa haltuun ottaminen kesti tosi kauan. Sitten kun siihen lopulta pääsi sisälle, niin on tullut kuitenkin paljon kuunneltua.

Sonce. B:n ääni on kaunis ja kappale on kaunis, mutta en vaan pääse yli pianosovituksesta. Kuulostaa kuin kuuntelisin suoraan paikallisradion lähettämää koulun joulujuhlan amatöörimusiikkiesitystä. Ehkä kitarat taustalla olisivat olleet paremmat.

Sonce. B:n ääni on kaunis ja kappale on kaunis, mutta en vaan pääse yli pianosovituksesta. Kuulostaa kuin kuuntelisin suoraan paikallisradion lähettämää koulun joulujuhlan amatöörimusiikkiesitystä. Ehkä kitarat taustalla olisivat olleet paremmat.
Ite taas rakastan tätä versiota Soncesta. Ehkä tää pianosovitus idea on saanut alkuun SYS kiertueesta, kun siellä B&Jan veti mm metuljia ja padamia just tuolla tavalla 🤔 mutta siis ite rakastan Soncea 🥰

Minäkään en tykkää, kun B:n ääni hukkuu liikaa siihen pianoon, joutu laittaan ääniä kovemmalle, että kuulee kunnolla, muuten pidän kyllä kappaleesta.

Mun kommentti oli kuittailua sille, joka yhdisti Joumuffinin johonkin örinään. En edes tiedä, että kuka on tai oli örinä. Aivan tuntematon nimimerkki mulle.
Se oli joku örinäheviäijä ehkä se nimimerkki ja vauvalla oli joskus.

Minkä helvetin takia täällä on jollain pakkomielle jauhaa jostain discordiin kirjoittavista nimimerkeistä
Ei nämä ole pelkästään discordin vaan vauvan/puutarhan nimerkkejä. Siitä jauhamisen pakosta en osaa sanoa.

Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä :D
Mustakin Muzika za decu on tosi hyvä, mutta sitä en ymmärrä että miksi olet 1,5 vuotta kuunnellut jokereita väkisin?

Tuli mieleen, että ainakin mun mielestä EW oli täydellinen albumin lopetukseen. Jotenkin sopi siihen tosi hyvin!
Samaa mieltä. Lisäksi mä vähän yllätyin siitä, että se toimikin paremmin tässä kokonaisuudessa kuin yksin! Ihan siis siksi jo yllätti, kun tätä levyä on kuitenkin mainostettu aina sanomalla että on kokoelma matkamuistoja eikä samaan tapaan yksittäinen kokonaisuus kuin aiemmat. Mun mielestä erityisesti Mesto duhov ja Everybody's waiting muodostaa hyvän parin, ja vaikka EW olikin tehty jo ennen Lontooseen muuttoa, se jotenkin tässä levyn päätösbiisinä on silti mun mielestä jotenkin hyvin "lontoolainen". Ei siis englantilainen sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan joksujen lontoo-ajan kuva. Toki se julkaistiin kun ne olivat siellä, mutta tarkoitan ehkä enemmän niitä beatles-vaikutteita. Olen kuulevinani Mesto duhovissa jotain samoja aineksia. Stephanie on jollain tavalla näitten kanssa samassa linjassa, vaikka en osaa ihan määritellä miten. Se on selvästi pirteä ja sitä dance-osastoa (eikä itkua, kuten Jan taisi nää jaotella), ja nää kaksi muuta ei ole, mutta silti ne kolme on mun mielestä ikään kuin saman polun varrelta poimittuja.

Yhteistyössä