vierailija
Kuka olisi uskonut, että Joksujen englanninkielinen biisi sais fanien keskuudessa (muuallakin) hehkutusta mut onhan toi biisi kyl upea!!
Oon kaikesta tässä täysin samaa mieltä!Mä tykkään levyn vaihtelevuudesta tosi paljon. Nyt tuntuu, että voisin kuunnella pätkää Bluza - Lips - Mesto Duhov - Sonce vaikka kuukauden putkeen. Lips on hieno. Ja Sonce. Stephanie ihana. ATVNB on ehkä odotuksiin nähden pieni pettymys. Muzika Za Decu on varmaan keikoilla kiva, mutta sitä tulee varmaan vähiten kuunneltua. Kaikenlaikkiaan, kannatti odottaa
Eli? Missä? Ja miksi ei saisi?Kuka olisi uskonut, että Joksujen englanninkielinen biisi sais fanien keskuudessa (muuallakin) hehkutusta mut onhan toi biisi kyl upea!!
No ihan kaikkialla ja ehkä, koska ei Joksujen englannin kieliset biisit oo saanut näin paljoon hehkutusta kyllä. Mutta Lips todellakin on niitten paras englannin kielinen biisiEli? Missä? Ja miksi ei saisi?
Mutta Nace on suurimmaksi osaksi tehnyt Lipsin. Säveltänyt tai kehittänyt ainakinKaikissa biiseissä on sanoittajana vain Bojan.
Jure puuttuu osasta kappaleita säveltäjänä.
Soncessa ovat mukana vain Bojan ja Jan, mutta Jan ei laula. Säveltäjinä kumpikin.
Nace ei ole sanoittanut mitään Lipsiä tai muutakaan.
Mutta Nace on suurimmaksi osaksi tehnyt Lipsin. Säveltänyt tai kehittänyt ainakin
Ei sanoittanut, mutta Nace keksinyt ilmeisesti sen Lipsin, discordissa oli artikkeli eilen siihen liittyen.Kaikissa biiseissä on sanoittajana vain Bojan.
Jure puuttuu osasta kappaleita säveltäjänä.
Soncessa ovat mukana vain Bojan ja Jan, mutta Jan ei laula. Säveltäjinä kumpikin.
Nace ei ole sanoittanut mitään Lipsiä tai muutakaan.
Ei sanoittanut, mutta Nace keksinyt ilmeisesti sen Lipsin, discordissa oli artikkeli eilen siihen liittyen.
Muistelisin, että Muzika de decu olis Serbiaa?Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Toki rokkibiisinä ei hirveän kaksinen, mutta ajaa asiansa kuitenkin.
Ako toga više nece biti jättää kaipaamaan uusintakuuntelua.
Lips on omituinen, en pidä tästä ensi kuulemalta oikein ollenkaan.
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä
En osaa vastata sulle, mutta nauratti tuo pässi vertaus.Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä
No ei ole kyllä mitenkään yllättävää tai sitten kertoo jotakin faneista, itse olen kyllä tykännyt myös kaikista enkun kielisistä, mutta etenkin Lips ja Stephanie hyviä.Kuka olisi uskonut, että Joksujen englanninkielinen biisi sais fanien keskuudessa (muuallakin) hehkutusta mut onhan toi biisi kyl upea!!
Mä olen lähinnä ollut Käärijän fani, mutta tykästyin Lipsiin ja Stephanieen. Ne on sen tyylisiä kappaleita, jotka iskee mun makuhermoon. Syephanie saa mut palaamaan teinivuosiin ja The Killersiin. Uskon, että näiden biisien takia Joksut voi saada lisää vähän myös erityyppisiä kuuntelijoita, kuin aiemmin.
Ite taas rakastan tätä versiota Soncesta. Ehkä tää pianosovitus idea on saanut alkuun SYS kiertueesta, kun siellä B&Jan veti mm metuljia ja padamia just tuolla tavalla mutta siis ite rakastan SonceaSonce. B:n ääni on kaunis ja kappale on kaunis, mutta en vaan pääse yli pianosovituksesta. Kuulostaa kuin kuuntelisin suoraan paikallisradion lähettämää koulun joulujuhlan amatöörimusiikkiesitystä. Ehkä kitarat taustalla olisivat olleet paremmat.
Ehkä se toimii paremmin livenä. Luotan siihen. Nyt sitten Joksut Euro-kiertueen päivät esiin.Ite taas rakastan tätä versiota Soncesta. Ehkä tää pianosovitus idea on saanut alkuun SYS kiertueesta, kun siellä B&Jan veti mm metuljia ja padamia just tuolla tavalla mutta siis ite rakastan Soncea
Minäkään en tykkää, kun B:n ääni hukkuu liikaa siihen pianoon, joutu laittaan ääniä kovemmalle, että kuulee kunnolla, muuten pidän kyllä kappaleesta.Sonce. B:n ääni on kaunis ja kappale on kaunis, mutta en vaan pääse yli pianosovituksesta. Kuulostaa kuin kuuntelisin suoraan paikallisradion lähettämää koulun joulujuhlan amatöörimusiikkiesitystä. Ehkä kitarat taustalla olisivat olleet paremmat.
Se oli joku örinäheviäijä ehkä se nimimerkki ja vauvalla oli joskus.Mun kommentti oli kuittailua sille, joka yhdisti Joumuffinin johonkin örinään. En edes tiedä, että kuka on tai oli örinä. Aivan tuntematon nimimerkki mulle.
Ei nämä ole pelkästään discordin vaan vauvan/puutarhan nimerkkejä. Siitä jauhamisen pakosta en osaa sanoa.Minkä helvetin takia täällä on jollain pakkomielle jauhaa jostain discordiin kirjoittavista nimimerkeistä
Mustakin Muzika za decu on tosi hyvä, mutta sitä en ymmärrä että miksi olet 1,5 vuotta kuunnellut jokereita väkisin?Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Toi örinäjuttu liittyi fanien laulamiin biiseihin, joita joksut jakaa, että niissä vois olla jotain örinää vaihteeksi. Monihan ei noita faniversioita jaksa kuunnella.Se oli joku örinäheviäijä ehkä se nimimerkki ja vauvalla oli joskus.
Ei nämä ole pelkästään discordin vaan vauvan/puutarhan nimerkkejä. Siitä jauhamisen pakosta en osaa sanoa.