K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tykkään levyn vaihtelevuudesta tosi paljon. Nyt tuntuu, että voisin kuunnella pätkää Bluza - Lips - Mesto Duhov - Sonce vaikka kuukauden putkeen. Lips on hieno. Ja Sonce. Stephanie ihana. ATVNB on ehkä odotuksiin nähden pieni pettymys. Muzika Za Decu on varmaan keikoilla kiva, mutta sitä tulee varmaan vähiten kuunneltua. Kaikenlaikkiaan, kannatti odottaa
Oon kaikesta tässä täysin samaa mieltä!

vierailija
Kaikissa biiseissä on sanoittajana vain Bojan.
Jure puuttuu osasta kappaleita säveltäjänä.
Soncessa ovat mukana vain Bojan ja Jan, mutta Jan ei laula. Säveltäjinä kumpikin.
Nace ei ole sanoittanut mitään Lipsiä tai muutakaan.

vierailija
Ei sanoittanut, mutta Nace keksinyt ilmeisesti sen Lipsin, discordissa oli artikkeli eilen siihen liittyen.
Joo täs on se haastattelu. Toivottavasti Josubs kääntää sen pian!

vierailija
Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Toki rokkibiisinä ei hirveän kaksinen, mutta ajaa asiansa kuitenkin.
Ako toga više nece biti jättää kaipaamaan uusintakuuntelua.
Lips on omituinen, en pidä tästä ensi kuulemalta oikein ollenkaan.
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä :D

vierailija
Mä olen lähinnä ollut Käärijän fani, mutta tykästyin Lipsiin ja Stephanieen. Ne on sen tyylisiä kappaleita, jotka iskee mun makuhermoon. Syephanie saa mut palaamaan teinivuosiin ja The Killersiin. Uskon, että näiden biisien takia Joksut voi saada lisää vähän myös erityyppisiä kuuntelijoita, kuin aiemmin.

vierailija
Mitä kieltä tää Muzika za decu on? Aijjettä mä tykkään siitä, että nää prässipöksyt vihdoinkin rokkaa!!!! Tässä on joutunut tuntemaan itsensä ihan kuohituksi pässiksi, vaikka nainen olenkin, tämän 1,5 v kun on ollut pakotettu kuuntelemaan biisejä, jotka eivät oikein vain lähde.
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä
Muistelisin, että Muzika de decu olis Serbiaa?

vierailija
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä
🤣 En osaa vastata sulle, mutta nauratti tuo pässi vertaus.

vierailija
Kertakuulemalta noista uusista ei mikään aiheuttanut fiilistä, että haluanpa kuulla nämä vielä autossa uudestaan matkalla töihin :/ Toki luultavasti kuuntelen ne silti vielä uudelleen ja sieltä ne alkavat tutiksi tulla.
Mutta siis olen joku, joka ei olisi ilman shippiä alkanut ikinä kuuntelemaan Jokereita ja heidän tuotantonsa haltuun ottaminen kesti tosi kauan. Sitten kun siihen lopulta pääsi sisälle, niin on tullut kuitenkin paljon kuunneltua.

vierailija
Sonce. B:n ääni on kaunis ja kappale on kaunis, mutta en vaan pääse yli pianosovituksesta. Kuulostaa kuin kuuntelisin suoraan paikallisradion lähettämää koulun joulujuhlan amatöörimusiikkiesitystä. Ehkä kitarat taustalla olisivat olleet paremmat.

vierailija
Sonce. B:n ääni on kaunis ja kappale on kaunis, mutta en vaan pääse yli pianosovituksesta. Kuulostaa kuin kuuntelisin suoraan paikallisradion lähettämää koulun joulujuhlan amatöörimusiikkiesitystä. Ehkä kitarat taustalla olisivat olleet paremmat.
Ite taas rakastan tätä versiota Soncesta. Ehkä tää pianosovitus idea on saanut alkuun SYS kiertueesta, kun siellä B&Jan veti mm metuljia ja padamia just tuolla tavalla 🤔 mutta siis ite rakastan Soncea 🥰

vierailija
Minäkään en tykkää, kun B:n ääni hukkuu liikaa siihen pianoon, joutu laittaan ääniä kovemmalle, että kuulee kunnolla, muuten pidän kyllä kappaleesta.

vierailija
Mun kommentti oli kuittailua sille, joka yhdisti Joumuffinin johonkin örinään. En edes tiedä, että kuka on tai oli örinä. Aivan tuntematon nimimerkki mulle.
Se oli joku örinäheviäijä ehkä se nimimerkki ja vauvalla oli joskus.

Minkä helvetin takia täällä on jollain pakkomielle jauhaa jostain discordiin kirjoittavista nimimerkeistä
Ei nämä ole pelkästään discordin vaan vauvan/puutarhan nimerkkejä. Siitä jauhamisen pakosta en osaa sanoa.

vierailija
Mesto Duhov on biisi kiinnostavin punk-ottein. Noi sen pa-pa-pa-pappa osuudet eivät oikein sytytä :D
Mustakin Muzika za decu on tosi hyvä, mutta sitä en ymmärrä että miksi olet 1,5 vuotta kuunnellut jokereita väkisin?

vierailija
Se oli joku örinäheviäijä ehkä se nimimerkki ja vauvalla oli joskus.

Ei nämä ole pelkästään discordin vaan vauvan/puutarhan nimerkkejä. Siitä jauhamisen pakosta en osaa sanoa.
Toi örinäjuttu liittyi fanien laulamiin biiseihin, joita joksut jakaa, että niissä vois olla jotain örinää vaihteeksi. Monihan ei noita faniversioita jaksa kuunnella.

Yhteistyössä