Hakutulokset

1. S

Bändi tai artisti jonka olisit halunnut nähdä livenä, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta?

tuossa jokin vuosi sitten ja mun täytyy sanoa, että vaikka oli upea vanhempi stara-lady niin lievä pettymys oli. Nirvana olisi ollut kyllä hieno nähdä. Surku Kurtin ennenaikaisesta kuolemasta. Mutta näitähän on: Janis Joplin olisi ollut sellaista kamaa myös, että oi niin mielelläni olisin...
  2. S

Onko kukaan syöny Urisan-kapseleita (karpalokapseleita)?

kannattaa kokeilla. Mulla oli estölääkitys lähes 10v. nyt 5v ilman ja yksi tulehdus. Toivotaan että sullekin olisi apua tuosta valmisteesta! :)
  3. S

Bändi tai artisti jonka olisit halunnut nähdä livenä, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta?

Cyndi Lauper on nyt lokakuussa mahdollisuus nähdä jos saan vaan lapset hyvään hoitoon, keikka kun on viikolla!! En ole nähnyt: madonnaa, Blackmores nightia (tähän ollut jo kerran liput, mutta en päässyt). Lynydr Skynyrd (tänne myös kerran liput mutta sairaala kutsui mua). Muita ei tule...
  4. S

Kertokaas oma mielipiteenne?

Meillä meni kuljetukset ihan hienosti! Lapsella lievä neurologinen häiriö. Muutama kuljettaja oli ollut lapselle hieman epäasiallinen. Tuo on varmasti kovan mietinnän paikka, mutta äkkiä kuljettajat tutuiksi tulee ja meillä ainakin hieman toiveiden perusteella kuljettajia valittiin.. Tsemppiä...
  5. S

mitä mieltä tekstistä hääkutsuun...(liittyy rahan toivomiseen)?

kannata mitään tilinumeroa laittaa, ette laita lahjalistaa niin varmaan saatte aika paljon ihan rahaa.. Voisin kuvitella että tämä ois näin.
  6. S

Mä olen oikeasti paha ihminen. Ahdistavaa.

ei kai kellään niin kovin helppoa ole. Apua saa kun sitä hakee ja pyytää, joskus voi joutua jopa anelemaan. Elämä on kuitenkin sen arvoista! :flower: :attn:
  7. S

Sori,mut mites se Pintelinin sekoilu on edistynyt?

muistan että olen ollut paikalla kun tämä ihminen kertoi elämästään. Mulla ei ole mitään tarvetta mielistellä ketään yksittäistä ihmistä, haluan vain, että oltaisiin reiluja KAIKILLE. On se niin uskomatonta : ) :o
  8. S

oikeasti sinun HUOM. mitä tahansa arvovalintaa saa sitten arvostella kärkevästikin. Eikös Pintelin ole vielä pidemmän aikaa poissa täältä, joten annetaan olla ja puhutaan muista jutuista. Kaikki me elämme omaa elämäämme ja temme omat valintamme ja tulemme niiden summaksi.
  9. S

muuhun kun siihen, että mitä rakentavaa tällaisessa aloituksessa on? Kyllä tämä selvästi kettuiluviestiltä vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta ketään tuomita edes täällä. Onko ap ja muut sitä mieltä, että heistäkin voi kirjoittaa tähän sävyyn? Jos näin OIKEASTI on, niin sitten toki antakaa mennä...
  10. S

"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
  11. S

Voiko kaikista ihmisistä tykätä?

tulen sen vähemmän ihmisiä siedän. Sanotaan, että viisaat sopeutuu. Minä oon sitten vähän tyhmä :xmas:
  12. S

Miten/mistä keksitte nikkinne?

nikkini, olen siis tosi uus ja harvoin käyn ja välillä myös harmailen.. :ashamed:
  13. S

minkä kokosia kenkiä lapsenne käyttää

1v käytössä oli nro 17-18 3v= 22-23 ja 6v= 30-31 kuopus 1veenä= 20-21 3v= 25-26 ja nyt on siis 4v ja koko on 27-28
  14. S

Kertokaa mielipiteita?

kyll mie maalaisin, se ei ole kova homma.
  15. S

Jouduin maistamaan avaamattomia vauvanruokia turvatarkastuksessa lentokentällä!

uhraukselta tuo vaikuttaa minun korviin.. On toki voinut korveta, mutta sellaista se on yleisen edu vaatiessa. Pahempaakin on kuultu.
  16. S

jos haluaa elää niin luonnonmukasesti niin

mutta muutto sinne? Ketäs se sitten auttaisi? Yritellään täällä elää järkevästi ja tehdään sitä sillleen et muutkin ehkä innostuu..
  17. S

mä meinaan katkeroitua..

Jos oot niin täällä toinen. Voin hoitaa sinun lapsii kun vähän tutustuttais. Jos siis samalla puolen maata ollaan ;)
  18. S

No justiinsa! esikoinen sai 80e sakon

lapseeni. Syykin siihen on: ei ole koskaan jäänyt kiinni ja reipas ja kiva kun on kuin mikä jne. Elikkäs: voihan sakoista aina tehdä reklamaation, suosittelen sitä ap:lle. :flower:
  19. S

Sijaisperheessä piiskataan..

nuo on niin vaikeita asioita. Yksikään sossu ei nauti kenenkään kärsimyksistä, se on varmaa! Kun asiat on yleensä menneet jo aika pieleen ennenkuin huostaanottoon lähdetään. sossujen on joskus tosi vaikea ajatella ja päättää, että missä lapsen on parempi olla, epävakaassa kodissa vai hieman...
  20. S

Mitä ostaisin häälahjaksi?

mutta kivaa on myös saada hyvä elokuva+ viini ja suklaa ja kynttilää jne pientä korissa siis jos ei rahaa halua antaa (kaikki ei halua). =)

Yhteistyössä