Sori,mut mites se Pintelinin sekoilu on edistynyt?

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:
muuhun kun siihen, että mitä rakentavaa tällaisessa aloituksessa on? Kyllä tämä selvästi kettuiluviestiltä vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta ketään tuomita edes täällä. Onko ap ja muut sitä mieltä, että heistäkin voi kirjoittaa tähän sävyyn? Jos näin OIKEASTI on, niin sitten toki antakaa mennä! Itse en halua, että mua täällä solvataan, en luonnollisesti silloin muitakaan solvaa.
Sillonhan kannatta alunperin miettiä mitä paljastaa itsestään ja elämästään
peesi vikalle kommentille

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muuhun kun siihen, että mitä rakentavaa tällaisessa aloituksessa on? Kyllä tämä selvästi kettuiluviestiltä vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta ketään tuomita edes täällä. Onko ap ja muut sitä mieltä, että heistäkin voi kirjoittaa tähän sävyyn? Jos näin OIKEASTI on, niin sitten toki antakaa mennä! Itse en halua, että mua täällä solvataan, en luonnollisesti silloin muitakaan solvaa.
Sillonhan kannatta alunperin miettiä mitä paljastaa itsestään ja elämästään
Nimenomaan..Mä lupaan et jos mä joskus tuun tänne heittään vastaavaa..petän miestäni vaik säälittää se reppana,mutku yks on vaa niin ihana et yks kaks huomattii et mehän kuulutaan yhteen ja rakastuttiin..Suunitellaan yhteistä tulevaisuutta jne..mut samaan aikaan anna lasteni isälle,vaan ettei se huomais mitään ja vaiks tappais mua.....Jos tuun tällästä tänne kaikkien tietosuuteen joskus maalimassa lässyttään ni kehottakaa oikeesti et hankin apua..Haukkukaa,mitä vaan kuhan ette vaikene..Muuten voi vaikka luulla et kaikki immeiset on samanlaisia ja siinä vaihees katoo kyllä elämältä pohja.

Ja alunperin:en ollut kettuilees kenellekään,kiinnosti vaan oikeesti tietää et mikä on tilanne näinkin paskamaisessa jutussa..Että silleen =)

oikeasti sinun HUOM. mitä tahansa arvovalintaa saa sitten arvostella kärkevästikin. Eikös Pintelin ole vielä pidemmän aikaa poissa täältä, joten annetaan olla ja puhutaan muista jutuista. Kaikki me elämme omaa elämäämme ja temme omat valintamme ja tulemme niiden summaksi.

plaa plaa
oikeasti sinun HUOM. mitä tahansa arvovalintaa saa sitten arvostella kärkevästikin. Eikös Pintelin ole vielä pidemmän aikaa poissa täältä, joten annetaan olla ja puhutaan muista jutuista. Kaikki me elämme omaa elämäämme ja temme omat valintamme ja tulemme niiden summaksi.
Oisko tässäki taas nuoleskelua kun pintelistä kyse? Jos kyse olis heilasta tms, niin johan haukkumaviestit kasvas.. vastuu on kuitenki ensisijasesti sillä, joka kirjottaa ja paljastaa tollasta. YV;t on myös keksitty ym

jensku
yksi asia on mua on jo jonkun aikaa kummastuttanut...joku tulee ja kertoo täällä esim vastaavan asian kuin pintelin niin siitä ei saa sitten missään määrin kirjoittaa tänne jollei asianomainen itse aloita taas uutta aloitusta em aiheesta.
Miksi näin...siis onko se jotenkin huonoa käytöstä jos jonkun palstaajan esille tuomasta asiasta kysyy tai kommentoi.
Tai toinen pointti...jos joku tulee ja epäilee jonkun kirjoituksen todenperäisyyttä niin saa todella helposti osan palstaajista kimppuunsa, miksei saisi epäillä.
Ja kolmas...meillä kaikilla on jossain määrin toisistamme eroavat mielipiteet ja jos olet ns vähemmistönä jossain asiassa niin saat kaiken kuran niskaasi vain sen takia että olet jotain mieltä jostain asiasta. Tosin on asioita joita ei oikeasti kannata tuoda esille, mutta monista asioista voi kuitenkin sanoa rehellisen mielipiteensä ilman että kenenkään tarvitsee palsta-teloittaa ao henkilöä.

tuut huomaamaan
muistan että olen ollut paikalla kun tämä ihminen kertoi elämästään. Mulla ei ole mitään tarvetta mielistellä ketään yksittäistä ihmistä, haluan vain, että oltaisiin reiluja KAIKILLE. On se niin uskomatonta : ) :eek:
Ai sä et vielä siis tiedäkkään tän palstan topimintaperiaatetta sisäpiiri-nuoleskeluineen?

Ihan omalla vastuullanihan mä tänne kaikkien tietoisuuteen kirjottelen,et antaa palaa vaan =)

jensku
muistan että olen ollut paikalla kun tämä ihminen kertoi elämästään. Mulla ei ole mitään tarvetta mielistellä ketään yksittäistä ihmistä, haluan vain, että oltaisiin reiluja KAIKILLE. On se niin uskomatonta : ) :eek:
no se että olet uusi niin kertookin sitten paljon...tervetuloa palstailemaan ja tekemään jonkun ajan kuluttua huomion siitä, että määrätyt palstaajat tekevät säännöllisin väliajoin täällä jonkun isomman paljastuksen omasta elämästään.
Välillä kyllä tulee sellainen olo, että onko kyseessä vain huomion hakeminen.
Mutta yhtä kaikki...siitä on helppo lähteä että kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Sen kun vaan aina muistaisi :)

Yhteistyössä