No justiinsa! esikoinen sai 80e sakon

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja kainalokarva:
Oletkos varma ???
Kyllä olen varma, miksi ihmeessä sällin kaveritkin sitten olisivat samaa mesonneet tuossa pihalla? :kieh:
Mä rikoin kerran yhden esineen huonoissa olosuhteissa enkä halunnut paljastaa tialnnetta mun vanhemmille.
Me kehitettiin tarina mun vanhemmille jota mun tyttökaverit peesas mukana.

Sit vuosia myöhemmin kerroin mutsille ton jutun ja se oli ihan :eek: ja sano uskoneensa ihan kybällä meidän tarinan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Onko nyt kyse hkl:n vai vr:n junasta? Sen tiedän ainakin, että hkl:n junissa on monesti käynyt niin, että lipunmyyjä eiole tullut vaikka on istunut lipunmyyntivaunussa... ja sit tulee smurffit ja sakottaa. Tai ainakin yrittää. Jotkut on selittämällä uskonut, että lipunmyyjä ei vaan oo tullu...
Mikä on Hkl:n juna? :eek: Spora?
Eikö vr muka tee yhteistyötä hkl:n kanssa helsingin sisäisen alueen junaliikenteessä? no, voin olla väärässäkin. Mutta siis tarkotin lähijunia.

Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:
lapseeni. Syykin siihen on: ei ole koskaan jäänyt kiinni ja reipas ja kiva kun on kuin mikä jne. Elikkäs: voihan sakoista aina tehdä reklamaation, suosittelen sitä ap:lle. :flower:
No niin minäkin luotan, poikahan jopa laskeskeli kolikkojaan ennen lähtöä ja varmisti että pääsee kotiinkin ja jätti muut rahansa kotiin. =) Noh enivei, laitan reklamaation tuosta menemään kuitenkin, vaikka palstalaisten mielestä poika on vähintäänkin pummilla matkustanut, taisipa jopa olla hunsvotti humalassakin, mistäs sen nykynuorista tietää. :kieh:

Reklamoi reklamoi ja reklamoi on mun neuvoni. Jos sälli on valehdellu ni siinä vaiheessa varmaan viimeistään jää kiinni (tai sitten ei,mä tosta junaliikenteestä tiedä). Mut se mikä on kyllä ihan totta ni aina ne luotettavimmatkaan nuoret ei puhu ihan totta.. :snotty:

Yhteistyössä