Mä olen oikeasti paha ihminen. Ahdistavaa.

• Viestiketjun aloittaja einyt
  • Ensimmäinen viesti
einyt
Olen jo alkujaankin ollut "rikkinäinen", ei musta saa eheää millään. Siis jo lapsuudesta asti. Mä en osaa ottaa vastaan mieheni tai muidenkaan rakkautta, vertaan itseäni muihin koko ajan. Olen täynnä vihaa, ja haukun muita mielessäni, sanon miehellekin välillä mitä sattuu. Poltan vaikka olen raskaana, olen päivittäin ahdistunut. en saa mitään aikaiseksi, hyvä kun koiran käytän ulkona. välillä tuntuu todella epätoivoiselta. en luota mieheen (hän petti mua), ja vihaan itseäni. neuvolassa tai muuallakaan en uskalla puhua tästä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja einyt:
Olen jo alkujaankin ollut "rikkinäinen", ei musta saa eheää millään. Siis jo lapsuudesta asti. Mä en osaa ottaa vastaan mieheni tai muidenkaan rakkautta, vertaan itseäni muihin koko ajan. Olen täynnä vihaa, ja haukun muita mielessäni, sanon miehellekin välillä mitä sattuu. Poltan vaikka olen raskaana, olen päivittäin ahdistunut. en saa mitään aikaiseksi, hyvä kun koiran käytän ulkona. välillä tuntuu todella epätoivoiselta. en luota mieheen (hän petti mua), ja vihaan itseäni. neuvolassa tai muuallakaan en uskalla puhua tästä.
Ja nimi oli siis VVM.

ap
en ole suunnitellut mitään itsemurhaa tms, ainakaan tosissaan. mutta sen sijaan olen harkinnut mm. että eroan miehestä enkä koskaan enää ala suhteeseen, koska en pysty olemaan sellaisessa. teen muitakin ihmisiä onnettomaksi.

:-(
Et ole paha vaan masentunut. Masentunut ihminen ei luota muihin, näkee muut ihmiset pahana ja elämän ja tulevaisuuden negatiivisena asiana. Masentuneisuuteesi on varmasti joku syy. Kun pohdit elämääsi, löydät sieltä vastauksen. Kyllä se siitä, ajan kanssa, usko pois.

Yhteistyössä