Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Sori,mut mä en tosiaan tätä asiaa tuonut julki..Nyt on vaan kiinnostus kova et jääkö naikkonen tyhjän päälle vai kuin käy..
Jah,itseppähän toi tämän asian täällä julki..ja säkin jatkoit ketjua..En tiedä,multa ei heru sympatiaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Sori,mut mä en tosiaan tätä asiaa tuonut julki..Nyt on vaan kiinnostus kova et jääkö naikkonen tyhjän päälle vai kuin käy..
Mutta en ole tehnyt siitä aloitustaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Jah,itseppähän toi tämän asian täällä julki..ja säkin jatkoit ketjua..En tiedä,multa ei heru sympatiaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta en ole tehnyt siitä aloitustaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Jah,itseppähän toi tämän asian täällä julki..ja säkin jatkoit ketjua..En tiedä,multa ei heru sympatiaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
No ihminen saa sitä mitä tilaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ehkä julki tuonut ensimmäistä kertaa mutta nostit aiheen pinnalle kuitenkin.Fiksummankin aloituksen olisi voinut tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Sillä on mies ja kaksi poikaa,mut nyt on kuulema rakastunut johki toiseen,heidän yhteiseen tuttuunsa..Pettänyt jne..
niin kannattas pelata varman päälle ja olla vaan hiljaa,sitä kun ei ikinä tiiä mitä sitä elämä eteen nakkaa ite kullekkin..Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Ketään tai mitään ei saa arvostella ettei vaan pettäjät loukkaannuAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:niin kannattas pelata varman päälle ja olla vaan hiljaa,sitä kun ei ikinä tiiä mitä sitä elämä eteen nakkaa ite kullekkin..Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Mies on sika ja hirviö kun pettää kahden pienen lapsensa äitiä, omaa vaimoaan tämän erittäin läheisen ystävän tai serkun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
MuhviAlkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia ...
Ihan samalle repeilin täällä!Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:MuhviAlkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia ...
no joopa joo, sä oot kyllä erittäin hyvä esittään tyhmää!eikö tossa lukennukki et ymmärretään nyt häntä??Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Mies on sika ja hirviö kun pettää kahden pienen lapsensa äitiä, omaa vaimoaan tämän erittäin läheisen ystävän tai serkun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia lastensa isän läheiselle niin ymmärtäkäämme häntä, elämä on...
Niin totta!!! Mutta kun SYDÄN SANOO, niin sen ääntä on kuunneltava!!!Alkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Mies on sika ja hirviö kun pettää kahden pienen lapsensa äitiä, omaa vaimoaan tämän erittäin läheisen ystävän tai serkun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia lastensa isän läheiselle niin ymmärtäkäämme häntä, elämä on...
Juh ja mä asun lasitalossa No se talo varmaan hajos pirstaleiksi jo ennen ku mä edes synnyin..saatika pääsin tanssahtelemaan..Kyllä mä voin sanoa et vittu elämä opettaa ja haluan arvostaa sitä,sekä jokaista ihmistä lähelläni..Mut tosiaan ne ihmiset jotka asuu siinä ehjässä lasitalossa,ehkä niitä ei nappaa?Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:"ihmisen joka asuu lasitalossa ei kannata heitellä kiviä." On niin helppoa tuomita, mutta tulla tuomituksi? Ollaan armollisia ja ASIALLISIA. Eiks juu.
Sillonhan kannatta alunperin miettiä mitä paljastaa itsestään ja elämästäänAlkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:muuhun kun siihen, että mitä rakentavaa tällaisessa aloituksessa on? Kyllä tämä selvästi kettuiluviestiltä vaikuttaa. Mulla ei ole tarvetta ketään tuomita edes täällä. Onko ap ja muut sitä mieltä, että heistäkin voi kirjoittaa tähän sävyyn? Jos näin OIKEASTI on, niin sitten toki antakaa mennä! Itse en halua, että mua täällä solvataan, en luonnollisesti silloin muitakaan solvaa.
Tämä jää mun sanavarastoon. Aivan mahtavaAlkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Ihan samalle repeilin täällä!Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:MuhviAlkuperäinen kirjoittaja hoolla se alkaa:Ja kun nainen levittää anteliaasti muhvia ...