*kade* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näin :heart: B)Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:KINGSTON WALL! :heart:
The Wall...Vähänkö olis ollut upeaa!Alkuperäinen kirjoittaja :):pink floyd
sex pistols
KÄÄNNÄN VEISTÄ HAAVASSA... Pääsin kuin pääsinkin tälle keikalle. Vauvelimme oli n puolivuotias kun olimme mieheni kanssa Sentenced'in jäähyväiskeikalla Oulussa. Oli kiva keikka ja tuskin palaa siihen miehitykseen enää uudelleen. (ja nimenomaan Ville laulajana!!)Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Sentenced! Niitte jäähyväiskeikka oli just ku ootin esikoista viimeisilläni, ja ihan tosissani harkitsin keikalle lähtöä.. en sitte kuitenkaan menny. :'(
niin ja tietty Guns n' Roses siinä 90- luvun taitteen miehityksessä.
Tämä. Remun olen kyllä pari kertaa nähnyt livenä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hurriganes
Remu, Cisse ja Albert
Sanos muuta.Kyllä se Freddie Mercuryn ääni on jotain aivan uskomatonta..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mä olen kattonut niitä keikkavideoita ja se upea tunnelma välittyy jo niistä, mitä se on sitten ollut paikan päällä?!Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tämä se on ainut mieleen tuleva mikä olisi ollut upeaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mulla ehdottomana ykkösenä Queen Freddie Mercuryn kanssa. Sen kokoonpanon olisin halunnut nähdä!
Kun oli se muistokonsertti, niin eri esiintyjät sai valita kappaleen minkä esittää. Seal valitti Who wants to live forever. Kun hän oli harjoitellut sitä kappaletta, niin hän oli miettinyt, että mihin hemmettiin olen ryhtynyt...ei meinannut rahkeet riittää.Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Sanos muuta.Kyllä se Freddie Mercuryn ääni on jotain aivan uskomatonta..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mä olen kattonut niitä keikkavideoita ja se upea tunnelma välittyy jo niistä, mitä se on sitten ollut paikan päällä?!Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Tämä se on ainut mieleen tuleva mikä olisi ollut upeaa nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mulla ehdottomana ykkösenä Queen Freddie Mercuryn kanssa. Sen kokoonpanon olisin halunnut nähdä!