Bändi tai artisti jonka olisit halunnut nähdä livenä, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta?

labupapu
Aki Sirkesalo.
Jostain syystä olen aina rakastanut tuota hyvän tuulen tuojaa, vaikka muuten musiikkimaku poikkeaa aika lailla tuosta genrestä.
Surin ihan täysillä poismenoaan.
Jäähyväiskeikoista on ehkä parhaiten jäänyt mieleen Ultra bra ja sentenced.

tuossa jokin vuosi sitten ja mun täytyy sanoa, että vaikka oli upea vanhempi stara-lady niin lievä pettymys oli. Nirvana olisi ollut kyllä hieno nähdä. Surku Kurtin ennenaikaisesta kuolemasta. Mutta näitähän on: Janis Joplin olisi ollut sellaista kamaa myös, että oi niin mielelläni olisin nähnyt. Ja hei Kate Bush! Missä olet???!

Henning
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Sentenced! Niitte jäähyväiskeikka oli just ku ootin esikoista viimeisilläni, ja ihan tosissani harkitsin keikalle lähtöä.. en sitte kuitenkaan menny. :'(

niin ja tietty Guns n' Roses siinä 90- luvun taitteen miehityksessä.
KÄÄNNÄN VEISTÄ HAAVASSA... Pääsin kuin pääsinkin tälle keikalle. Vauvelimme oli n puolivuotias kun olimme mieheni kanssa Sentenced'in jäähyväiskeikalla Oulussa. Oli kiva keikka ja tuskin palaa siihen miehitykseen enää uudelleen. (ja nimenomaan Ville laulajana!!)

Def Leppard!!
varmaan on muutama muukin bändi,mut toi tuli ekanana mieleen. oon aina ollu väärään aikaan väärässä paikassa kun on ollu konsertti!
just oli Whitesnaken kanssa yhteiskonsertti Ateenassa,mutten päässyt sinne... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Mulla ehdottomana ykkösenä Queen Freddie Mercuryn kanssa. Sen kokoonpanon olisin halunnut nähdä!
Tämä se on ainut mieleen tuleva mikä olisi ollut upeaa nähdä.
Mä olen kattonut niitä keikkavideoita ja se upea tunnelma välittyy jo niistä, mitä se on sitten ollut paikan päällä?!
Sanos muuta.Kyllä se Freddie Mercuryn ääni on jotain aivan uskomatonta..

Mulla ehdottomana ykkösenä Queen Freddie Mercuryn kanssa. Sen kokoonpanon olisin halunnut nähdä!
Tämä se on ainut mieleen tuleva mikä olisi ollut upeaa nähdä.
Mä olen kattonut niitä keikkavideoita ja se upea tunnelma välittyy jo niistä, mitä se on sitten ollut paikan päällä?!
Sanos muuta.Kyllä se Freddie Mercuryn ääni on jotain aivan uskomatonta..
Kun oli se muistokonsertti, niin eri esiintyjät sai valita kappaleen minkä esittää. Seal valitti Who wants to live forever. Kun hän oli harjoitellut sitä kappaletta, niin hän oli miettinyt, että mihin hemmettiin olen ryhtynyt...ei meinannut rahkeet riittää.

Yhteistyössä