Bändi tai artisti jonka olisit halunnut nähdä livenä, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta?

Esim. bändin hajoamisen tai kuoleman takia.

Mulla ehdottomana ykkösenä Queen Freddie Mercuryn kanssa. Sen kokoonpanon olisin halunnut nähdä!

Muita on ainakin Elvis, Beatles, Jimi Hendrix, Doors, Rauli Badding Somerjoki, Nirvana.

Sentenced! Niitte jäähyväiskeikka oli just ku ootin esikoista viimeisilläni, ja ihan tosissani harkitsin keikalle lähtöä.. en sitte kuitenkaan menny. :'(

niin ja tietty Guns n' Roses siinä 90- luvun taitteen miehityksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Perhosen lento:
DINGO!!!!Mä oon ollu fani ties kui kaua,mutku mutku,,,keikoil en päässy ku liian pieni ja ku tarpeeks iso ni Dingoo ei enää ollu :headwall:
Juu Dingo olis kans ollut hieno nähdä. Se on joskus ollut täällä esiintymässä, mutta mä oon ollu niin kakara silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mulla ehdottomana ykkösenä Queen Freddie Mercuryn kanssa. Sen kokoonpanon olisin halunnut nähdä!
Tämä se on ainut mieleen tuleva mikä olisi ollut upeaa nähdä.
Mä olen kattonut niitä keikkavideoita ja se upea tunnelma välittyy jo niistä, mitä se on sitten ollut paikan päällä?!

Cyndi Lauper on nyt lokakuussa mahdollisuus nähdä jos saan vaan lapset hyvään hoitoon, keikka kun on viikolla!!

En ole nähnyt: madonnaa, Blackmores nightia (tähän ollut jo kerran liput, mutta en päässyt). Lynydr Skynyrd (tänne myös kerran liput mutta sairaala kutsui mua). Muita ei tule mieleen. Upeita keikkoja kasapäin takana : )

pintelin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin harmaana:
Leevi and the leavings.
Tämä olis ollut hieno! Mutta eihän ne tainnut pahemmin keikkailla?
Eivät niin vaikka kuulemma isojakin raha summia heiluteltiin naaman edessä esim..festareille..Mä vielä joskus teen pyhiinvaelluksen Göstan haudalle...T ikuinen leevi fani..

Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:
Cyndi Lauper on nyt lokakuussa mahdollisuus nähdä jos saan vaan lapset hyvään hoitoon, keikka kun on viikolla!!
Mä haluaisin Lauperin keikalle, mutta en tiedä onko mulla varaa :snotty: Eikä mulla ole ketään kaveriakaan sinne, vaikka kyllähän sinne yksinkin vois mennä.

Yhteistyössä