huvikseen selailin nimi sivustoa(ei suomalainen) kun kyllästytti se entinen nikki..ja tää sattu vaan silmään. Kun mie oon tämmönen vastakohtien persoona..et mie en oo söpö,en täydellinen enkä prinsessa(vaiks se ukon höppänä minnuu niin kuhtuukin)..se vaan naksahti sopivasti
Mun nikki on tullu jostain kirjasta, jonka luin joskus nuorempana. Siinä oli yks tyyppi, jonka lempinimi oli Lentää. On vaan jääny mieleen toi sen lempinimi, vaikka en enää muista mistä tuo kirja kerto...
Pojat kutsuivat minua jätkäksi erään tukkeutuneen putken kanssa taisteltuani. Kun tälle palstalle tuli rekkautumismahdollisuus, niin esikoinen valitsi tämän nimimerkikseni.
Lentävät lehmäthän on vähän niinkuin mahdottomia unelmia, ja siitä sitten jotenkin ajattelin kieroutuneesti et miä oonkin jo valmiiksi siivetön, niin ei tarvi haaveilla mahdottomia..
Ei helvetti, tää ei nyt kuulosta yhtään hyvältä, mut kuitenkii...
Palstailua aloittaessani odotin esikoistamme ja hänen silloinen kutsumanimensä alkoi kirjaimilla m ja m. Itse olen vuosimallia 77. Nyt molempien poikiemme etunimet alkavat m-kirjaimella, joten nikki on edelleen sopiva. Eli äiti -77 ja pojat m & m.
Yhden loistavan bändin loistavasta biisistä, olen muillakin palstoilla samalla nimellä (paisi yhdellä), lisäsin vaan pari ässää loppuun kun alkuperäinen muoto on jollain jo käytössä :kieh: