Miten/mistä keksitte nikkinne?

Mun lempielokuvan sankaritar. Aluksi oli vuosiluku perässä, koitin ottaa toisen nikin, mutta ei se tuntunut omalta. Yritin vaihtaa takaisin siihen vanhaan, mutta ei onnistunut. Pelkkä Scarlett on varattu joten laitoin tuon viivan perään.

Yhdessä lasten kirjassa Jees ketsuppia oli runo joka kuvasi olojani sillä hetkellä ja tälläki :D se loppuu jotenki et voi tisseli tis ja lehmän pötsi ja minä olin aivan muu :D Monen vuoden imetyksen jälkeen muumuu :D

Espanjaa ja tarkottaa muru/kultsi. Olen hieman katsellut serranoja.. Siinä on nii herttasta kun paljon puhuttelevat toisiaan tällä nimityksellä.

Olin aiemmin quiero kun en tiennyt miten churri kirjotetaan mut nyt tiedän:)

baabaa
Rekkautuessani kattelin ympärilleni, ja kahvia hörppiessä osu silmiin kahvi mukin kirjoitus " BAA BAA BAA BAA...". Eli mun lemppari kahvimuki on lammasmuki, ja mää olen sit niiku se baabaa :D

Vaihteeksi olin laihiksella ja tuli edellispäivänä herkuteltua aikas paljon :whistle: Siitä, kun se kuvaa niin hyvin (tälläkin hetkellä, herkut maistuu) ja mies kutsuu tosi usein mua herkkupepuksi (vähän eri merkityksellä kuin itse) :heart:

Kun tavattiin mies selitti et kun joku asia on oikein ihana niin ei sen kuuluis englanniks olla fabulous (no ei oo ihan suora käännös mut kuitenkin), vaan fantabulous ja sitten sillä välähti et se onkin Fantaiihana, sillain hono soomi tapaan lausuttuna. Niin mä oon sitten Fantaihana.

Yhteistyössä