Hakutulokset

1. C

MITÄ ihmeen järkeä on kerätä S-bonuksia tai plussapisteitä??

S-kortti on se mitä eniten käytettään ja ollaan myös keskitetty s-kortti paikkoihin. Meillä kertyy bonusta ruoasta, vaatteista, bensasta, puhelinlaskuita, laajakaistasta, sähkölaskuista ja vakuutuksista. Me ollaa normaalisti kumpikin todella huonoja säästämään vaan säästöt kerttyy s-tilille...
  2. C

Citroen C4

:wave: :wave: Meillä positiivisia kokemuksia Citroen merkistä ja yleensä ranskalaisista autoista. Meillä Citroen c5 ja seuraava auto tulee olemaan uudempi samasta mallista tosin vain diesel koneella. Oonkin jäänyt koukkuun ... Citroenit ja yleensä ranskalaiset autot on todella...
  3. C

Lahden seudulla asuvat huomio!

Itse ainakin suosittelen Hollolaa siellä asuneena. Lapsiperheille juuri nuo tiilikangas ja tiilijärvi ovat todella rauhallisia paikkoja. Ja palvelut ovat kuitenkin todella lähellä sekä hyvät ulkoilu maastot ja järvet. Hollolan kuntakeskuksen läheltä löytyy muitakin hyviä asuinalueita, jotka...
  4. C

Olen ihan varma että mulla on vatsassa syöpä ja kuolen pois...

Itse kävin juuri perjantaina lääkärissä. Aluksi lähinnä vasemman ala kyljen jatkuvan pistämisen takia. Lisäksi vatsaan tuohon pallean kohdalle tulee välillä oikein kunnon kipu että ei pysty hengittämään. Tuntuis et tulis joku kramppi. Nyt syön vatsalääkettä ja lääkäri diagnosoi ton nyt aluksi...
  5. C

miks miks miks...

Sun kannattaa varata aika heti huomenna lääkärille. Jo se voi helpottaa että puhuu lääkärin kanssa asiasta.
  6. C

Mikä laulu soi päässä?

Top of the world - The Carpenters Katsoin eilen kyseiseen liittyen leffan ja tuo on tullu radiostakin tässä lähiviikkoina. Ihanan pirteä kappale... Taidan mennä youtube.com sivuille kuuntelemaan tuon... :)
  7. C

Muistatteko....

Ekan kohdalla en muista mitä oisin sanonut. Olin varmaan niin sekaisin koko synnytyksestä. Voi olla etten tainnut sanoa mitään, kun olin niin ihmeissäni. Sen muistan et panin merkille heti et jotai siellä jalkojen välis näkyy. Toisen kohdalla sanoinkin että "Se on tyttö!", koska jotenkin...
  8. C

Lasten talvivaatetus,mistä kannatta ostaa ja mitä?

Voisiko sinun oma äiti auttaa asiassa? Varmasti aikamoinen elämän muutos tämä, mutta tulet varmasti selviämään siitä.
  9. C

teillä joilla ukkonen on ollut jo ja mennyt pois

Täällä se alkaa nyt. Kohta pitäis lähtee viemään lapset päiväkotiin ja töihin.
  10. C

Tappeluketju

Mua ärsyttää Elisan mainos, joka pomppaa tekstin eteen kun jotain mielenkiintoista sivua lukee. Tänään en ole sitä bongannut mistää sivuilta. Varmaan Elisa on saanut siitä paljon palautetta. Muutenkin ärsyttää kaikki mainokset joissa mainos pomppaa esille kun hiiri vähänkin hipaisee. |O
  11. C

Ketäs täällä on paikalla/hereillä?

:wave: Hetken pienen ja sitten pehkuihin.
  12. C

Mitä jos ei ole vauvakuumetta ja vauvat jopa puistattaa?

Mulla on ollut vauvakuumeet kummankin kohdalla, mutta nyt kahden lapsen 3- ja 6 vuotiaan jälkeen vauvat puistattaa. Tuntuu et nykyisissäkin on ihan riittävästi tekemistä.
  13. C

jos lapsenne tilillä olisi rahaa ja omalla ei, ottaisitte lapseltanne?

On lainattu tiukassa tilanteessa, mutta maksettu "korkojen kera" takas. :) Toivottavasti ei tule tuollaista tilannetta enään.
  14. C

crysler voyager vai grand voyager?

Tila-autoissa on yksi paha vaara tekijä onnettomuuksissa. Jos perätilassa tavaraa esim: vaunut, se voi voimaakkaassa jarrutukseessa tai lähinnä törmäyksessä lentää voimalla matkustajien päälle, koska esteenä ei ole yleensä kuin penkit. Tuo kannattaa ottaa huomioon. Tuon takia on myös hyvä...
  15. C

kertokaa pph:ista

Olen ollut yksityinen pph hoitovapaalla ja ihan äiti-ihminen olin. Silloin ei ollut tarvinnut olla kursseja käytynä, voi olla että asiat ovat muuttuneet. Sun kannattaa soittaa oman alueesi perhepäivähoidon ohjaajalle. Puhelinluettelosta ainakin pitäisi löytyä oman alueesi yksityisten...
  16. C

Minkämerkkisiä autoja palstailijoilta löytyy?

Citroen C5 farkku, ja ollaan yllätytty positiivisesti tästä ranskiksesta.
  17. C

Perhepäivähoidosta...

Kun olin perhepäivähoitajana perustin meille alakertaan leikkihuoneen (tupakeittiöön). Meillä siis 1 1/2 kerroksinen talo, jossa tupakeittiö ja olkkari erikseen. Yläkertaan ei saanut mennä hoitoaikana kuin vain ainoastaan jos sinne meni kaikki minä mukaanlukien. Meillä oli myös portti yläkerran...
  18. C

.

Yhteenaikaan liityin noihin erilaisiin kirjakerhoihin kun sai hyvät tervetuliaislahjat. Alko viimeviikolla ärsyttämään kun kerran kuukaudessa on sellainen kuukauden kirjojen peruutusoperaatio ja osa peruutuksista ei tainnu mennä perille vaan postilaatikko välillä pursuili noita lähetyksiä, jotka...
  19. C

mua taitaa vähän väsyttää...

:x :) :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  20. C

Antaisitko lapsesi hoitoon tällaisille ihmisille?

En. Vaimo voi purkaa pahaaoloaan myös hoitolapseen.

Yhteistyössä