Antaisitko lapsesi hoitoon tällaisille ihmisille?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Isäntä on ollut todella väkivaltainen ja on edelleen. On hakannut lapsensa siihen kuntoon, että lapsen piti käydä lääkärissä näytillä (syytettä ei nostettu). Vaimo saa turpaan kun miestä huvittaa. Vaimo ei saa puhua miehen läsnäollessa sillä mies pitää itseään parempana. Lisäksi vaimolla on masennusta ja karttaa sosiaalisia tilanteita. Perheen neljstä lapsesta yksi kärsii vakavasta masennuksesta ja on ollut hoidossa sen takia. Lisäksi perheessä valehdellaan pienistä asioista niin ettei aina tiedä mihin uskoa. Eli antaisitteko lapsenne hoitoon tällaiseen paikkaan ilman että olette itse paikalla? Tällaiset on appivanhempani. Mieheni on tehnyt pesäeron aikoja sitten eikä ole tekemisissä vanhempiensa kanssa. Muistot ovat kuulemma pahat. Mutta sitten muut sukulaiset ihmettelevät kun tyttömme eivät koskaan ole siellä hoidossa. Sukulaisille ja naapureille esitetään niin onnellista ja ihanaa perhettä mutta totuus on aivan muuta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
En antaisi.

Enkä käsitä miksi teidänkään pitäisi.

Sukulaisten mukaan olen se paha ihminen joka erottaa tytön isovanhemmista. Anoppi on samaa mieltä. Tämä tilanne on vaan niin ikävä koska minä ole se syypää joka estää lasta tapamasta isovanhempiaan. Mies ei kotiinsa halua mennä koska sanoo muistojen olevan niin kamalia ettei halua oman lapsensa koskaan kokevan tai näkevän sellaista. Kukaan ei kerro sukulaisille tai naapureile totuutta. Jonain päivänä mä teen sen koska en halua olla se huono ja ilkeä miniä jatkuvasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En antaisi.

Sukulaisten mukaan olen se paha ihminen joka erottaa tytön isovanhemmista. Anoppi on samaa mieltä. Tämä tilanne on vaan niin ikävä koska minä ole se syypää joka estää lasta tapamasta isovanhempiaan. Mies ei kotiinsa halua mennä koska sanoo muistojen olevan niin kamalia ettei halua oman lapsensa koskaan kokevan tai näkevän sellaista. Kukaan ei kerro sukulaisille tai naapureile totuutta. Jonain päivänä mä teen sen koska en halua olla se huono ja ilkeä miniä jatkuvasti.

eiks suku ymmärrä jos mies sannoo ettei halluu lapsiaasa sinne? vai eikö sua sanotuks?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En antaisi.

Mun on aina ollut vaikeaa ymmärtää niin suurta sosiaalista painetta, että ihmiset suostuvat sen alaisina tekemään periaatteittensa ja oikeudentajunsa vastaisia päätöksiä vain muitten oletusten ja odotusten mukaan.

Tasan justiinsa et vie lastasi mokomaan paikkaan, sanokoon muu suku mitä lystää! Ja oikeasti: kuinka paljon sillä loppujen lopuksi on väliä, mitä umpihullut ajattelevat?.. :/

Voimia. =)

Yhteistyössä