Olen ihan varma että mulla on vatsassa syöpä ja kuolen pois...

• Viestiketjun aloittaja Harmaus
  • Ensimmäinen viesti
Harmaus
Mun on nytten koko kesän vihlonut tuosta vasemman kyljen alta,ihan kylkiluiden alta ja sitten alavatsasta vihlonut.

Kylki(vasen) on usein aamuisin kipeä kun herään vihloo koko kylki tuonne jalkaan asti tietyissä asennoissa...

Kesällä kävin lääkärissä,muttei mitään painelemalla ja verikokeista löytynyt.

Huomenna menen antaan pissanäytteen josta katsotaan tulehdukset ja klamydia.

Pelottaa ihan hirveästi.Väsynyt en ole ollut mutta toisinaan on selittämättömän huono olo.

En muuta pysty kuin itkemään,mietin jos kuolenkin pian ja en nää kun lapset kasvaa:(Ihan kauhea olo.Täytyy huomenna sitten varata taas aika lääkäriin samalla...

vera
Lisään: Minun vaivani oli vasemmassa kyljessä, mahassa ja siinä mahan ja kyljen välissä. Kivut olivat niin suuria, etten päässyt kevälemään, välillä en saanut hengitettyä ym.

Harmaus
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Lisään: Minun vaivani oli vasemmassa kyljessä, mahassa ja siinä mahan ja kyljen välissä. Kivut olivat niin suuria, etten päässyt kevälemään, välillä en saanut hengitettyä ym.

Mulla kivut eivät ole todella kovia,vihloo ja jyhmii,pistää...

Harmaus
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaus:
:hug: toivottavasti selviää asiat ja saat hoitoa kipuihin.itsellä on syöpäkontollit keskiviikkona :|
Voi ei..mikä syöpä sinulla on?

:hug:
kilpirauhassyöpä,leikattu on jo mutta kaikkea ei saatu pois ja hoidot jatkuu nyt syksyllä

Höh,toivotaan että kaikki menee hyvin:)Eikö kilpirauhassyövät parane aika hyvin?

Harmaus
Alkuperäinen kirjoittaja vera:

Mulla kivut eivät ole todella kovia,vihloo ja jyhmii,pistää...
Mutta siis ihan samassa kohtaa särkee ja vasemmalla puolella kanssa.

:hug: toivottavasti selviää asiat ja saat hoitoa kipuihin.itsellä on syöpäkontollit keskiviikkona :|
Voi ei..mikä syöpä sinulla on?

:hug:
kilpirauhassyöpä,leikattu on jo mutta kaikkea ei saatu pois ja hoidot jatkuu nyt syksyllä

Höh,toivotaan että kaikki menee hyvin:)Eikö kilpirauhassyövät parane aika hyvin?
juu,mun syöpälääkäri on kyllä luvannu ett musta terve saadaan.. ja ennuste on tosi hyvä :)

THA
Ap:n vatsavaivoihin voi olla syynä esim. keliakia, laktoosi-intoleranssi, endometrioosi, kysta...eli rohkeasti tutkimuksiin , jotta selviää vaivan syy ja löytyy oikea hoito.

Itse kävin juuri perjantaina lääkärissä. Aluksi lähinnä vasemman ala kyljen jatkuvan pistämisen takia. Lisäksi vatsaan tuohon pallean kohdalle tulee välillä oikein kunnon kipu että ei pysty hengittämään. Tuntuis et tulis joku kramppi. Nyt syön vatsalääkettä ja lääkäri diagnosoi ton nyt aluksi ylävatsavaivaksi eli dyspepsiaksi.

Kivun syy on useimmiten jokin muu kuin syöpä. Syöpä muuttuu kivuliaaksi yleensä vasta loppuvaiheessa, jolloin se on todettu jo muiden oireiden vuoksi. Kyllä tuo paikka viittaa kovasti paksusuolen ongelmiin: ärtynyt paksusuoli, divertikkelit ym. voivat aiheuttaa kipuja olematta sinänsä mitenkään vakavia vaivoja, koska niitä voidaan hoitaa.

vierailija
Kivun syy on useimmiten jokin muu kuin syöpä. Syöpä muuttuu kivuliaaksi yleensä vasta loppuvaiheessa, jolloin se on todettu jo muiden oireiden vuoksi. Kyllä tuo paikka viittaa kovasti paksusuolen ongelmiin: ärtynyt paksusuoli, divertikkelit ym. voivat aiheuttaa kipuja olematta sinänsä mitenkään vakavia vaivoja, koska niitä voidaan hoitaa.

vierailija
teillä on ollut onnea,minä kävin läpi noin 5-rtg ja ultraa.magneettikuvaus ja tietokone tomografia,dagnoosi pahin mahdollinen. HAIMASYÖPÄ, että semmonen kylkikipu

Yhteistyössä