Hakutulokset

1. H

Bongasin huutiksesta mua Kaksplus-kirppiksellä huijanneen myyjän!

kysymyksiin vois laittaa kommenttia
  2. H

Kenellä isä hoitaa lapsia kotona (päivähoidon tilalla)?

aina voi hakea, jos lapsi on hoidon aloittaessaan yli 9kk
  3. H

Ootteko kävellyt synnytyssalista omin jaloin pois?

taitaa olla myös kätilöstä kiinni. Ekasta kävelin osastolle, mutta tokalla kerralla ei edes kyselty, vaan kätilö totesi, että näytät niin hyväkuntoiselta, että viedään pyörätuolilla =) Sillon jos koskaan olisin kyllä voinut kävellä, takana oli niin rauhallinen "luomusynnytys". Kolmannesta...
  4. H

onko paikalla ketään jonka lapsi olisi ns tuplannut eskarin?

täytyy olla kypsynyt ns. kielellinen tietoisuus, täytyy fyysisesti jaksaa olla aloillaan, sosiaalisia taitoja pitää olla tarpeeksi jne.
  5. H

Neljä päivää jo huimannut, pitäisikö ottaa yhteys lääkäriin

mä tääl joskus kerroinki, et toisen lapsen ollessa vastasyntynyt sain tollasen kauheen kohtauksen. Se alko seksin jälkeen, joten vähän aikaa meni selibaatissa... :) Mut kauheinta oli se, etten mä tollasesta tiennyt mitään ja kävelin päin seiniä ja oksentelin. Kun vähänkin käänsin päätä, niin...
  6. H

korvan sisuksissa on jotakin sakkaa, joka joskus lähtee liikkeelle ja aiheuttaa huimausta. Jos on lisäksi tosi väsynyt ym. niin voi tulla oikeen kunnon asentohuimauskohtaus, että hyvä kun liikkumaan pääsee.
  7. H

Mistä apua alkuraskauden pahaan huimaukseen?

mua auttoi raitis ilma
  8. H

Lapsen vähäinen puheenkehitys ja 1,5 vuotis neuvola

En kyllä olis huolissani =)
  9. H

Jos se on asentohuimausta, niin helpottaa, kun kierii lattialla tai heiluttaa päätä eri suuntiin, vaikka kuinka oksettais tai tuntuis hölmöltä. Ei lääkäriin pääse ihan helpolla pelkän huimauksen takia.
  10. H

Laihtusinko jos söisin aina jonkun keiton lämpimäksi ruoaksi

mä laihduin kerran 2-3 viikossa varmaan 5kg, kun toivuin nielurisaleikkauksesta. Ruokavaliossa oli keitot ja puurot. Pitäis taas testata.
  11. H

Ärsyttää huutiksen "mykkämyyjät". (Turhis)

No silleen, et jos joku rahapulassa myy tuotteita ja esim. viikon päästä vasta tulossa itselle palkka tms. niin onhan se ilmaista vähän lainata toisten rahoja siksi aikaa kunnes itse saa tuet tms. Törkeetä mutta tuskin harvinaista. Postimaksutkin on nykyään sitä luokkaa, että niillä ostaa jo...
  12. H

Pinnasängyn tuunaus

katso netistä osmocolor ym.
  13. H

Seksi ei maistu miehelle?

Ehkä se juuri tuon teidän historian vuoksi pelkää alitajuisesti satuttavansa vauvaa. Osalle käy niin ja toiset vaan muuttaa asentoa, kun maha kasvaa.
  14. H

Vieraiden suhtautuminen vierastavaan vauvaan

sanoisin, että vauvaa ei tarvitse karaista yhtikäs mihinkään. Vauva on nyt sen ikäinen, ettei viihdy vieraiden sylissä, enkä väkisin kenellekään häntä anna. Viiden kuukauden ikä on kauheen tyypillinen ikä vierastamiseen.
  15. H

miksi lestat ei siedä tanssimista ja pelikortteja?

pelikorteista en tiedä, mutta tanssissa on se, että sitä harrastetaan yleensä muidenkin kuin oman puolison kanssa, eikä ole syytä herättää himoja muita kuin omaa puolisoa kohtaan.
  16. H

Jos olet hoikka, 50-60kg

samat mitat OLi kun ap:llä. Ekasta tuli 16kg, tokasta 14 ja kolmannesta varmaan kymmenen. Paino tippui itekseen puolen vuoden kuluessa. Ei jäänyt raskauskiloja. mutta...nyt kun ei energia pala vauvan kanniskeluun ym. niin on alkanut vyötärö tursuamaan, jo 60kg raskauksista löysentyneellä mahalla...
  17. H

mies oli 4vrk pois,vauva 5kk ei tunnista?

No esimerkiksi aikuisiän masennuksen taustalta löydetään lapsuusiän hylkäämiskokemuksia ja kuinka moni jää löytymättä? Ja esim. kahden viikon ero äidistä on kyllä vauvalle hylkäämiskokemus.
  18. H

mies oli 4vrk pois,vauva 5kk ei tunnista?

kannattaa lukea todellisten asiantuntijoiden tekstejä ennen kuin rauhoittaa omantuntonsa jollakin maalaisjärkisellä päättelyllä. Ja tällä en nyt tarkoita jotakin pienempiä poissaoloja, vaan selkeästi pidempiä. Vauvalle pidempi ero ensisijaisesta hoitajasta on eräänlainen kuolema, koska vauvalla...

Yhteistyössä