ei ymmärrä
Toisen lapsen laskettuaika on pian. Nyt mies ilmoitti, että ei aio enää käydä töissä. On mun vuoro elättää perhettä. Hän ei jaksa raataa. No, mä sitten sanoin että selvä. Olen kotona ½ vuotta jotta voin edes sen ajan täysimettää ja menen sitten töihin ja mies voi olla lasten kanssa kotona. Niin ei perkele käy sekään! |O Hän ei halua olla lasten kanssa kotona koska sekin on rankkaa. Hänen suunnitelma on, että hän tekee vaan satunnaisesti jotain helppoa osa-aikatyötä ja mä oon kokopäivätyössä. Lapset menee hoitoon jotta hän voi sitten viettää vapaapäiviä rauhassa kotona ja huilata. Hänestä tuo ½ vuottakin on liian pitkä mun olla kotona. Mitä v*ttua?! Tää asia oli sovittu ja täysin selvä kunnes nyt hänellä muuttui mieli!! Mun piti olla vuosi kotona ja sitten töihin, mies jatkaa töissä ihan tavalliseen tapaan. Mä ymmärrän, että miehellä on nyt rankka vaihe töissä ja varmasti on väsynyt ja loppuun palanutkin kenties. Mutta turha hänen on kuvitella, että vauva menee hoitoon kuuden kuukauden ikäisenä :kieh: Jumalauta on tämä rankkaa meille kaikille eikä ainoastaan hänelle! :headwall: