Mieltäni painaa parisuhde, joka ei kyllä näytä yhtään hyvälle... Seksiä ei ole, mies vaan silittelee vatsaa ja mä haluaisin ihan sitä itseään, housut alas nyt heti!!! Ja siis pari kertaa joskus aikaisemmin kävi niin, ettei mies pystynyt hoitamaan hommaa loppuun asti, se siis veltostui kesken kaiken. Joten nyt ei ole siis tapahtunut mitään yli kuukauteen ja sitäkin ennen oli piiitkä tauko. Koko raskauden aikana on ollut seksiä ehkä viisi kertaa, ymmärrätte varmaan mun turhautumiseni. Ennen raskautta tekemällä teimme lapsen ja valitettavasti kaksi ekaa raskautta meni kesken, eli ymmärrän, jos siinä touhuissa meni homma hieman puurtamiseksi, mutta siitähän on jo nyt aikaa vaikka kuinka paljon! Mies vaan haluaa läheisyyttä, ihan ku se olis meistä se, joka on raskaana. Mä en jaksa mitään lässyttämistä yhtään. Mä en ymmärrä, miten tämän on mennyt tähän. Mitenköhän sitten, kun vauva syntyy? Mitenköhän koko loppuelämä? Mä en halua elää seksittömässä parisuhteessa, mä oon alkanut nyt jo katkeroitumaan ja miettimään, että onko tuo se mies kuitenkaan, jonka kanssa haluan olla ja elää. Ihan hirveitä ajatuksia, meillä menee ulkoisesti ihan hyvin kuitenkin, enkä mä nyt tästä mihinkään ole häipymässä, mutta haluaisin teiltä kysyä rakkaat kanssa-sisaret, että onko kukaan käynyt koskaan missään seksiterapiassa? Minkälaisia kokemuksia? Onko tässä mitään järkiperäistä syytä lopettaa seksin harrastaminen kokonaan, kun kerran olen jo raskaana?
Seksuaalisesti turhautunut Lymis rv 28+5
Seksuaalisesti turhautunut Lymis rv 28+5