mies oli 4vrk pois,vauva 5kk ei tunnista?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja heinäsirkka:
voi unohtaa tai protestoida. Että repikää siitä, jotka mietitte alle vuoden ikäsen viemistä hoitoon kahden viikon ulkomaanmatkan ajaksi!
niinpä, tässä just mietin että näköjään sillä poissaololla on vaikutusta, vaikka toinen (imettävä) vanhempi on paikalla. vauvamme on muutenkin sellainen herkkä ja varautunut, siitäkin varmaan osittain johtuu reagointitapa

voi unohtaa tai protestoida. Että repikää siitä, jotka mietitte alle vuoden ikäsen viemistä hoitoon kahden viikon ulkomaanmatkan ajaksi!
:eek: just...

mie mietin että eikö sitä ulkomaanmatkaa tosiaan voi siirtää sen vertaa että joko

a) lapsi on isompi
b) lapsen saa mukaan
c) miksi lasta ei voi ottaa mukaan jo alle vuojen ikäsenä

sitä alkuperästä ketjua mihin tässä ilmeisesti viitataan, en oo lukenu.

vieras
onneksi lapsi unohtaa myös sen hoitoajan nopeasti! vai voitko sanoa, että siitä jäisi pysyviä vaurioita :) Älä nipota!

vieras
Me oltiin juuri 5kk:n ikäisen pojan kanssa viikko mun vanhempien luona. Mies oli sen viikon vielä töissä ja kyllä poika sitten isäänsä ekan vuorokauden vierasti. Tilanne normalisoitui sitten nopeasti.

kannattaa lukea todellisten asiantuntijoiden tekstejä ennen kuin rauhoittaa omantuntonsa jollakin maalaisjärkisellä päättelyllä. Ja tällä en nyt tarkoita jotakin pienempiä poissaoloja, vaan selkeästi pidempiä. Vauvalle pidempi ero ensisijaisesta hoitajasta on eräänlainen kuolema, koska vauvalla ei vielä varsinaista minuutta, vaan vauvan minä on olemassa hoitajan kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onneksi lapsi unohtaa myös sen hoitoajan nopeasti! vai voitko sanoa, että siitä jäisi pysyviä vaurioita :) Älä nipota!
Ja milläpä senkään todistaa että ei jäisi.

shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja milläpä senkään todistaa että ei jäisi.
ei mulla ainakaan mitään traumoja ole tullut.

Meillä mies jatkuvasti töiden takia poissa, pahimmillaan sellaiset 6 päivää; kotona ollessaan osallistuu hoitoon/hoitaa. Vauva ei ole koskaan vierastanut, mutta noin pienenä kuin ap:n vauva ei oikein reagoinut. Isänsä alkoi näköjään tunnistaa ja iloita jälleennäkemisistä siinä puolen vuoden paikkeilla. Nykyään (10 kk) hihkuu, intoilee, konttaa hippulat vikuen vastaan. Jos minä olen poissa en saa läheskään tuollaista vastaanottoa. Tosin en ole koskaan ollut muutamaa tuntia kauempaa poissa...

Yhteistyössä