Hakutulokset

1. K

¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

Neuvolakuulumisia: Neuvola rv 32+4 Painoa +550 g/viikko, yhteensä tullut 11 kg (lähtöpaino 56 kg) Pissa puhdas Verenpaine vähän 126/82 Hb 139 sf-mitta 28 cm Tarjonta: ei saatu selvää... Joko pehmeä pää tai luinen lantio ylhäällä. Ens kerralla sitten ultrataan jollain ikivanhalla...
  2. K

Juhlavaatteiden etsijöille: kannattaa kokeilla ihan "tavallisiakin" mekkoja empireleikkauksella: minut ainakin yllätti, että viime talvena Zarasta ostamani mekko kapeilla olkaimilla ja rinnanalla olevalla rypytyksellä näytti tämän ison mahankin kanssa ihan kivalta. Tosin jos mekko on lyhyehkö...
  3. K

Täytyy lohdutella täältäkin päin, että itselläni oli ihan kamalaa paineentunnetta ja hankala kävellä yms jo viikolta n. 23 lähtien. Vauva oli tosi alhaalla, ja painoi kohdunsuuta, tosin ei tietenkään vielä silloin ollut kiinnittynyt. ( Ei kuitenkaan lähtenyt syntymään, vaan ykskaks yllättäen...
  4. K

Ohops, jäi tuosta "perustietolistasta" tällainen olennainen juttu tosiaan pois :) Eli la on 8.8. katsotaan sitten, koska alkaa tapahtumaan :)
  5. K

Nämä ihmiset, jotka sanoo etteivät käyttäneet lainkaan äitiysvaatteita?

Ostin kyllä parit äitiysfarkut Zarasta, mutta vaikka olivatkin kivan näköisiä, ei se resori mahan päällä tuntunut hyvältä, häiritsi jotenkin vaikka ei kiristänyt. Niinpä täällä on menty odotusaika tähän viikolle 32+ omilla vaatteilla, ja lisäksi olen ostanut sitten parit farkut, kun tuumakoko...
  6. K

Hei, Aika on mennyt eteenpäin niin hurjaa vauhtia esikoista odottaessa ja töitä painaessa, että aikeet pyrkimisestä mukaan tähän elokuisten joukkoon ovat tosiaan vain aikeiksi jääneetkin. Jos nyt kuitenkin mukaan vielä mahtuisi, nyt kesälomalle jäätyä aikaa olisi viimein. Tässä hiukan...
  7. K

Kuinka kauan Kelan päätös kestää (hki) ?

Joo, malttamattomana harva se päivä olen nettisivuilta kurkkinut. On kyllä hieno palvelu olemassa se, nyt kun vielä jotain tapahtuisi :) Enpä sitten vielä menetä toivoani, että olisivatko kumminkin hukanneet paperit, kun Scalallakin noin kauan vei. Taitaa olla Helsingissä todellinen...
  8. K

Kuinka kauan Kelan päätös kestää (hki) ?

Ihmettelen täällä mielessäni, että kuinka kauan oikein kestää Kelan päätökset äitiyspakkauksesta ja äp-rahasta: hakemuksen laitoin 30.4, mutta vieläkään ei kuulu kummastakaan mitään. Huomaan monen toisella paikakkunnalla asuvan saaneen päätökset ja pakkaukset viikossa-parissa! Soitin peräänkin...
  9. K

Talvivauvalle vaunut, kokemuksia talvityöntelystä?

Elokuun alussa syntyvälle esikoiselle päädyimme PITKÄN harkinnan jälkeen hankkimaan Bugaboot. pääkaupunkiseudulla harvoin on ihan kamalaa lumitilannetta, mutta siihenkin varustauduttiin tilaamalla samantien ne isommat talvipyörät. Kelpaa sitten kärrytellä mummolan hiekkateilläkin samoilla...
  10. K

RAttaiden tilaus saksasta tai jostain muusta maasta

... tuohon hintaan? olen nähnyt ainakin täälä pk-seudulla fleecet ja canvakset 880 ?.
  11. K

Bugaboot netistä?

Menen heti kurkkimaan!
  12. K

Bugaboot netistä?

Hei kaikille, Olen pitkän pohdinnan jälkeen päätynyt Bugaboo-vaunuihin, mutta voi miten suolainen hinta! Tietääkö kukaan, saisiko niitä tilattua yhtään edullisemmin jostakin nettikaupasta? Saksalaisissa pingpongonlinessa ja kidsroomissa ei näkynyt. Olisin kovasti kiitollinen avusta!
  13. K

Vadelmasorbetti? Salmiakki?

Salmiakkia saa syödä :) itse jo viikolla 24, ja onneksi viimein sain synninpäästön neuvolasta :)
  14. K

Odottajan Helsinki

Pikkuvaemo laittelikin juuri ne asiat, joita olin laittamassa. Kamppi on kyllä ulkopaikkakuntalaiselle must, siellä myös Polarn o Pyret-lastenvaatekauppa (käsittääkseni myös pieni mammavaatevalikoima?), laadukkaaksi kehuttu. Sähkötalossa (Kampin keskuksen päässä entisen Kampin metroaseman ainoan...
  15. K

Raskausinkivääri!

Hei, Alempana olikin jo ketju aiheesta, mutta nostetaanpa vielä tähänkin. Olen itse syönyt 2kk raskausinkivääriä, voihan hevon perse että moista myydään apteekissa, jos asiaa ei ole riittävästi tutkittu! uskomatonta! Onko jollakulla tietoa, millaisia ongelmia kyseisen tuotteen...
  16. K

Parmankinkku/ilmakuivattu kinkku Pizzassa

että tuhoutuisikin jo 65 asteessa. ja kai se pitsa vähän lämpimämmässä kärvisteli. Mutta kaikesta sitä osaakin ihminen paniikkia ottaa, etenkin esikoisen ollessa kyseessä... Kiitos nea että viitsit vastata ja rauhoitella :)
  17. K

APUA! Kauhu iski! Olen 14 viikolla raskaana, ja söin tänään pizzaa. Vasta jälkikäteen tajusin siinä olleen parmankinkkua/muuta ilmakuivattua kinkkua, joka joka puolella julistetaan ehdottomaan pannaan toksoplasmoosiriskin vuoksi! Tuli kauhea paniikki, saako sitä syödä noin pizzan päällä...
  18. K

APUA! Kauhu iski! Olen 14 viikolla raskaana, ja söin tänään pizzaa. Vasta jälkikäteen tajusin siinä olleen parmankinkkua/muuta ilmakuivattua kinkkua, joka joka puolella julistetaan ehdottomaan pannaan toksoplasmoosiriskin vuoksi! Tuli kauhea paniikki, saako sitä syödä noin pizzan päällä...

Yhteistyössä