RAttaiden tilaus saksasta tai jostain muusta maasta

Oletko tilannut saksasta rattaat, oliko halvemmat?

Mistä saisin yksinkertaisimmin tilattua rattaat? Aion tilata phil&tedsin kaksostenrattaat, koska kuulemma halvemmat saksasta tilattuna.
Miten se käytännössä onnistuu? Ebayn sivuilla on käytettyjä myynnissä, saako sieltä uusia? onko jollain kokemusta jostain hyvästä nettisivusta, josta saanut selkeästi tilattua Suomeen rattaat pienillä lähetys- ja muilla kuluilla?

kiitos

Tilasin maanantaina www.kidsroom.de :stä matkarattaat. Tuli tänään perille. Säästin postikuluinen Suomen hintoihin verrattuna 50?. Muita kuluja postimaksun lisäksi ei tule. Maksu hoitui Visalla.

Ebaystä saa sekä uusia, että käytettyjä. Sieltä ostettaessa kannattaa maksaa Paypalin kautta.

moikka, tilasin phil&tedsit pingpong-online.com'ista, eli Saksasta. Hintaa sisarusrattaille ja pehmeälle kantokassille + sadesuojalle tuli muistaakseni 640 eur (tilasin myös teutonioihin sisaruslaudan lmakumipyörillä, koko komeus yhteensä 711). Vastaavat ostokset suomesta olisi ollut n 890 eur. Toimitusaika piteni viikosta kolmeen, kun P&T ei toimittanut pingpongille kantokassia ajoissa. Mutta helposti sujui, ja posti toi paketin suoraan kotiovelle!
Kun tuonne pingpong'iin rekisterötyy, tulee näkyviin hinnat joissa verot huomioitu (suomen alv 22), ja maksu sujuu näppärästi luottokortilla. vastaavat myös tosi hyvin/nopeasti s-posteihin ja kyssäreihin.
Itse harkitsin myös jenkeistä tilaamista, mutta siihen tulee verot ja tullit päälle. Briteistä en löytänyt kauppaa joka olisi lähettänyt ilmatteeks, joten vaikka hinnat hiukan edullisempia kuin saksasta, niin postareden kanssa yhtä kalliit/kalliimmat. Ainoa huono puoli jonka olen keksinyt, on että jos tulee jotain korjattavaa, niin rattaat lähetettävä saksaan...
Vauva ei vielä ole synytynyt, mutta on koeajettu ulkona pelkkinä "yksöisrattaina". Kotona olkkarissa on jo moneen kertaan tyttö 2v3kk istunut siinä sisarstuimessa ylhäällä, ja vauvanukke sitten nukkunut siinä alla. Vaikuttavat ainakin meidän perheen tarpeeseen juuri sopivilta rattailta!

me tilattiin saksasta babyparadiksistä tuplat ja kaukalon (teutonian team alu 4 ja maxi-cosi cabriofix telakalla) tulivat halvemmaksi kuin suomessa myynnissä olevat (esim. vantaan vauvatalojohannassa). postimies kanto suuren-suuret paketit suoraan sisälle ja toimitus oli tosi nopea.

Mä tilasin viime viikolla ennakkomaksulla Phil & Tedsin Sport -rattaat (singlet tarvikkeineen) Saksasta, mypram.comista. Sielläkin yhteydenpito toimii loistavasti; kysymyksiin saa vastauksen tosi nopeaan ja joka tilausvaiheesta saa sähköpostia. Nyt sitten odottelen enää niitä rattaita tulevaksi tuohon kotiovelle... =) (toimitusaika max. 3vkoa)

Itsellä nuo rattaat tulivat kaikkineen (rattaat, sadesuoja, uv-/hyönteissuoja, sit sellanen työntöaisaan kiinnitettävä "vyölaukku"-systeemi) parikymppiä halvemmaksi kuin mitä Suomessa olisi maksaneet pelkät rattaat. Toimituskuluja ei minun tarvinnut maksaa (tietty summa ylittyi).

Alkuperäinen kirjoittaja renee:
Itse tilasin bugaboot babytrader.eu:sta.
Hollantilainen sivu, ilmainen kuljetus ovelle 7 päivässä! Suosittelen, säästöä Suomeen verrattuna 250e....
829,- myydään Suomessakin Fleece kankailla Cameleonia edelleenkin pakettina jossa on vaunukoppa ja rattaat. Mistä ihmeestä 250,- ? hintarero syntyi ? Vai erehdyitkö vertaamaan pelkkiä rattaita ilman vaunukoppaa ? Huonoa on vielä sekin, että joutuu mahdoliset takuukorjaukset tappelemaan Hollantiin ja mahdolisesti lähettämään vaunut sinne. Bugallahan on ollut aina samat hinnat joka maassa.

Yhteistyössä