Parmankinkku/ilmakuivattu kinkku Pizzassa

APUA! Kauhu iski! Olen 14 viikolla raskaana, ja söin tänään pizzaa. Vasta jälkikäteen tajusin siinä olleen parmankinkkua/muuta ilmakuivattua kinkkua, joka joka puolella julistetaan ehdottomaan pannaan toksoplasmoosiriskin vuoksi!

Tuli kauhea paniikki, saako sitä syödä noin pizzan päällä ollessa, kun on juuston alla eli kuumennettuna? -Mozzarellaahan näin saa ainakin syödä... Olisiko jollain ystävällisellä sielulla tietoa tästä, neuvolaankaan ei näin iltasella pääse soittelemaan, ja kehitin tästä ison paniikin... Voih!

elä hätäänny. tuskin söit sitä hirveesti jos sitä oli vaan pizzan päällä? ja kerta se on kuumennettu ni se on varmaan ihan ok. mie en ees tienny ettei sitä sais syödä. saattaa olla että oon itekkin pistelly sitä poskeeni raskaana ollessa, en nyt muista. mut elä oikeesti hätäile, kaikki on varmasti hyvin. mun neuvolasta saamassa lapussa missä lukee mitä ei saa syödä niin ei kyl ees lue mistään kinkusta mitään :ashamed:

että tuhoutuisikin jo 65 asteessa. ja kai se pitsa vähän lämpimämmässä kärvisteli. Mutta kaikesta sitä osaakin ihminen paniikkia ottaa, etenkin esikoisen ollessa kyseessä... Kiitos nea että viitsit vastata ja rauhoitella :)

Yhteistyössä