Hakutulokset

1. A

Kaikki oikeasti rikkaat!

aika huonoa suomea, mutta jos oikein ymmärsin niin rahat vähissä... minäkin olen kahden lapsen kanssa elänyt toimeentulon perusturvalla, emmekä nälkää nähneet. joten ... :o mihin se raha menee?
  2. A

Kuinka monella ollut suhde perheellisen miehen kanssa?

no..... alakerran perheellinen mies kävi mun luona joitain kertoja... ja lapsen kaverin isän (perheellinen) kanssa kerran päädyttiin sänkyyn, jonka jälkeen hän kovasti yritti virittää salaista suhdetta, mutten lähtenyt siihen... :saint:
  3. A

itken taas kerran

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: vielä hellitellä oikein!! omaa, ja lastasi parasta ajattelet ja sen perusteella teet päätökset. Tukea saat aivan varmaan, ainakin täältä! :heart: :hug:
  4. A

mitäs lasissa perjantain kunniaksi?

punaviiniä :p
  5. A

Onko täällä ketään keittiöihmisiä?

siis anteeks, joudut kokkaamaan 50 :lle kahden päivän päästä ja nyt mietit mitä teet?! saanko kysyä mikä juhla?
  6. A

ns.vapaa suhde,eli antaa miehelle "luvan"että saa harrastaa seksiä

tahtomattanne annatte.. :whistle: ketäänhän ei voi omistaa... ;)
  7. A

lahja-asiaa (kummikulmasta)

nimenomaan näin, lapsi on lapsi ja nauttii kiitollisena lahjastaan. jos antaja haluaa saada kiitosta lahjastaan, antaa hän sen vain oman olonsa parantamiseen ja kiitosten kaipuuseen. eli silloin antaja ei anna vain saajaa ajatellen, vaan itseään.
  8. A

noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

oletko varma että on mieleninen 7euron body, vain vastaako hän tähän viestiin ja nauraa sun bodylles... :whistle: musta on kanssa tosi noloa valittaa lahjoista, laittaa vaikka kaapin perälle tai mitä, mutta en ikinä ääneen arvostelis :headwall:
  9. A

Mitä tekisitte tässä välikädessä?=/

mutta toisaalta, odottelisin ehkä että tietäisin jotain kiellettyä, ennenkuin tuossa tilanteessa kertoisin.. toisaalta tuo tyttö sulle tuskin enää heidän suhteestaan kertoo, kun tietää että olet vaimon kaveri..
  10. A

Mitä tekisitte tässä välikädessä?=/

oletteko koskaan jutelleet tuon ystäväsi kanssa, että kerrotteko toisillenne? mulla on/oli nimittäin yhden ystäväni kanssa ihan sanallinen sopimus, että kerromme jos näemme toistemme miehet toisen naisen kanssa jossain! (jouduin kerran hänelle kertomaan...)
  11. A

Kauhein sisustusjuttu, minkä olet nähnyt?

mustat kirjahyllyt, joiss lasivitriinit ja tv-tasot. jotain sotka-juttuja varmaan ovat. ja tekonahkasohvat, tain no vaikka olisivat aidotkin, mutta 80-90-lukujen taitteen sisustukseen ovat monet harmi vaan juuttuneet ... yök.
  12. A

Kuka muu ei usko onnellisiin liittoihin?

no ehkä siinä tapauksessa onnellinen, että talutushihnan tulee olla tarpeeksi löysä, jotta siinä olisi mukava kulkea.. todellisuus usein on kyllä jotain muuta.. pari luulee omistavansa toisensa ja siitä seuraa vain mielipahaa ja mustasukkaisuutta.
  13. A

siis se naapurin pappa ei lopeta vieläkää vaik ei asuta siel enää :D

mitäs te olette metelöineet? ja tähän vastakysymys, kun meidän yläkertaan on muuttanut lapsiperhe ja sieltä kuuluu pitkin päivää kamala kolina! ja vielä kun me ollaan menossa nukkumaan puol ysi, niin kolinaa ja töminää kuuluu, mut ei vissiin voi mitään virallisesti, kun ei vielä ole...
  14. A

kysyin kuka EI usko.. ja lisään vielä, että inhoan parisuhteessa mustasukkaisuutta. en voi vihata mitään muuta niin paljon, kuin sitä että toista vahditaan ja epäillään ja syytellään... ei hyvä. ja palstaa lukeneena moni nainen itse tekee tuota.. onnellinen?
  15. A

minä en jaksa uskoa! naiset toki sanovat olevansa onnellisessa liitossa, koska he HALUAVAT olla ... mutta eiköhän siellä ole ne samat kuviot; ärsyttää miehen ylityöt ja kaverimenot, ärsyttää likaiset kalsarit ja vessanpöntön kannet, ärsyttää tuo vatupassiasento... miestä ärsyttää naisen...
  16. A

onko seksittömyys parisuhteessa oikeutettu syy pettämiseen?

tottakai voi olla nainenkin, joka elää tahtomattaan selibaatissa. tämä oli minun kysymykseni. kiitos vastauksistanne.
  17. A

siinähän se tuli, otsikossa. riippuu varmaan ihmisestä haluaako elää kätensä kanssa loppuelämänsä.
  18. A

tuosta tytsin viestistä jatkoa, eli jos mies joutuu elämään puutteessa, saako hän hakea korviketta jostain muualta? vastauksistanne päätellen pettäminen ei ole aina väärin, joten onko tämä hyvä syy? ja tuomitsetteko naisen, joka alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka ei saa kotoa tarpeeksi...

Yhteistyössä