ns.vapaa suhde,eli antaa miehelle "luvan"että saa harrastaa seksiä

• Viestiketjun aloittaja mielipiteitä...
  • Ensimmäinen viesti
PahaSilmä
Miksi just miehellä on lupa? onko naisella? No oli kummin päinb tahansa, niin minä en suostuisi tuollaiseen mukavuusavioliittoon, missä toinen käy vaan syömässä ja pesettämässä vaatteensa.

Joskus nuorempana oli tollanen suhde. Mutta en mä sitä pidemmän päälle jaksanut. Mies sai jonkun toisen naisen raskaaksikin ja kaikkea. Mutta ei siis mun juttu.

Niin ja mulla oli myös lupa tehä mitä huvittaa mutta koskaan en mitään tehnyt.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä...:
miuden kanssa(kunhan kortsua käyttää)..mitä mieltä?onko kellekkään tuttua??itse en tämmöseen pystyisi(tuttavani tehnyt tälläsen sopimuksen)
no eiks ainaki yhellä palstalaisella oo tämmönen suhde miehensä kanssa?

Outoa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä...:
miuden kanssa(kunhan kortsua käyttää)..mitä mieltä?onko kellekkään tuttua??itse en tämmöseen pystyisi(tuttavani tehnyt tälläsen sopimuksen)
no eiks ainaki yhellä palstalaisella oo tämmönen suhde miehensä kanssa?
Kuulemma tytsillä on. Se ei siksi voi edes sanoa, että seurustelee.

Miksi miehellä olisi lupa? Mitäs se nainen sitten tekisi, istuisi kotona odottamassa, kun toinen käy paneskelemassa ketä huvittaa? Jos tuollaisessa suhteessa - jos sitä siksi voi kutsua - elää niin kyllä mielestäni molemmilla pitää olla samat vapaudet. En sitten tiedä miten hyvin sellainen toimii. Lähinnä tulee mieleen että ollaan muutenkin kaveripohjalla ja toiselle lähinnä vakipano, jonka kanssa muuten viihtyy kuin että todellinen parisuhde, mutta jokainen tyylillään. Jos on tyytyväinen sellaiseen niin eipä tuo minulta pois ole. Ei vain omassa elämässä tuntuisi toimivalta.

joo
Se vois toimia, jos kyseessä ns. vakipano, ei mitään vakavampaa ja molemmilla sama vapaus. Jos seksi on molemmille vain seksiä eli tunteet on pois kuvioista, niin silloin vois ajatella, että tän naisen ja miehen välillä on tunnesuhde ja seksi on jotain muuta. Harva pari ehkä on ihan näin yksimielinen asioista, mutta joillakin ehkä voi toimiakin. Jos sen sijaan nainen vain "antaa luvan miehelle" niin tulee mieleen, että mies dominoi suhteessa, nainen ei arvosta itseään, nainen on läheisriippuvainen ja mies narsisti.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Se vois toimia, jos kyseessä ns. vakipano, ei mitään vakavampaa ja molemmilla sama vapaus. Jos seksi on molemmille vain seksiä eli tunteet on pois kuvioista, niin silloin vois ajatella, että tän naisen ja miehen välillä on tunnesuhde ja seksi on jotain muuta. Harva pari ehkä on ihan näin yksimielinen asioista, mutta joillakin ehkä voi toimiakin. Jos sen sijaan nainen vain "antaa luvan miehelle" niin tulee mieleen, että mies dominoi suhteessa, nainen ei arvosta itseään, nainen on läheisriippuvainen ja mies narsisti.
peesi

Vieras
Ei meillä ollut sopimusta, että saa käydä vieraissa. Mutta kun mies kuitenkin kävi, niin esitin toivomuksen, että muistaa käyttää edes kortsua, ku en halua ylimääräisiä tauteja. Täytyy sanoa, että mun tunteet jätkään oli kuolleet jo ajat sitten, vieraat naiset ei tuntunu missään.
Ja miksi sitten edelleen jatkoin suhdetta ja varsinkin seksisuhdetta mieheni kanssa, se on sitten uusi tarina.

Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielipide on se, että parisuhde on eri asia kuin pari suhdetta. Vain ensimmäinen meidän talouteen, kiitos.
Yksi suhde kerrallaan. Mä en tosiaan käsitä tälläisiä. Jos on oma puoliso, miksi tarvitaan muita?

No mun kanta on että vaapaat suhteet on alun alkaenkin tuhoon tuomittuja ja siinä on jo yksi syy miksi en semmoiseen kuuna päivänä suostuisi ja toiseksi ei kyllä olisi halujakaan tuommoseen. Mulle riittää yksi mies ja miehellekin saa riittää yksi nainen. ;)

Yhteistyössä