Sanoisimpa et poikkeuksellisen vahva itsetunto on kuitenkin mulla ja miehellä...Alkuperäinen kirjoittaja joo:Aika heikko itsetunto on sellaisella naisella, jos "oma ukko" saa luvan lennellä vieraissa. Sama tietty toisinkin päin. Silloin ei ainakaan parisuhteesta voida puhua. Mutta toisaalta, täytyy ymmärtää, silloin on sairas.
Ai poikkeuksellisen vahva....Uskoo ken tahtoo... En ole itse ainakaan väittänyt olevani suhteessani täydellinen, mutta ikinä en voisi olla toisen kanssa, yksi kerrallaan kiitos, sen verran arvostan itseäni ja toista.Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Sanoisimpa et poikkeuksellisen vahva itsetunto on kuitenkin mulla ja miehellä...Alkuperäinen kirjoittaja joo:Aika heikko itsetunto on sellaisella naisella, jos "oma ukko" saa luvan lennellä vieraissa. Sama tietty toisinkin päin. Silloin ei ainakaan parisuhteesta voida puhua. Mutta toisaalta, täytyy ymmärtää, silloin on sairas.
Ah, se on niin helppo tuomita muut kun on itse omassa suhteessaan niin täydellinen
Se "yleinen" tapa elää parisuhdetta kun ei ole se ainoa ja oikea.
No eipä meillä normaaleilla ihmisillä sellaista halua olekaan, eikä saisikaan olla. Sitten kun alkaa sängyssä kyllästyttää ja tekee mieli muuta, ottakoon eron reilusti.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Meillä ainakin avioliitto sisältää sopimuksen, jonka mukaan olemme toistemme ainoat. Minä en näe edes tarvetta vieraissa hyppimiselle. Musta meidän yhteiset kokemukset on ihan riittäviä seksin saralla. Miksi mä haluaisin jakaa jotain niin intiimiä muiden kanssa?
Ja voihan sitä keskustella sen kumppanin kanssa sitten, jos kyllästyttää ja etsiä yhdessä, että missä vika. Mä vaan en vois kuvitella olevani enää yhtään tyytyväisempi. Mutta mä oonkin aina sanonut suoraan että tuntuuko vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:No eipä meillä normaaleilla ihmisillä sellaista halua olekaan, eikä saisikaan olla. Sitten kun alkaa sängyssä kyllästyttää ja tekee mieli muuta, ottakoon eron reilusti.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Meillä ainakin avioliitto sisältää sopimuksen, jonka mukaan olemme toistemme ainoat. Minä en näe edes tarvetta vieraissa hyppimiselle. Musta meidän yhteiset kokemukset on ihan riittäviä seksin saralla. Miksi mä haluaisin jakaa jotain niin intiimiä muiden kanssa?
Mä oon monesti selittäny ton miten se oikein toimii. haulla varmaan löytyy jos kiinnostaa lukea.Alkuperäinen kirjoittaja niskalaukaukselle:Ihan piruilematta ja tuomitsematta kysyn, että miten tuo homma käytännössä toimii? Onko teillä vaki"toiset" vai jotain satunnaisempia? Miten usein käytte "muualla"? Ja puhutteko miehen kanssa asiasta keskenänne vai hoidetaanko se "hiljaisesti"? Eikö ole esiintynyt mustasukkaisuutta puolin tai toisin asian suhteen?
Ja itse asiasta olen sitä mieltä, että jos sopimus on molemminpuolinen ja molemmat sitä todella haluavat, niin miksikäs ei. Jokaisessa parisuhteessa on omat sääntönsä. Ja minusta avoin suhde on ehdottomasti paljon parempi asia kuin pettäminen (niitä ei voi edes verrata keskenään). Mä oon ollu ainoastaan mieheni kans sillai, miehelläni enempi kokemuksia ennen minua. Sano mulle, että jos tuo kokemattomuus käy vaivaamaan joskus mua, niin saan niitä hankkia (yhtä paljon kuin hän) sillä ehdolla, ettei hän saa tietää asiasta mitään ja että teen sen vain kerran saman ihmisen kanssa. Joo, kuulostaa tosi kummalta, mutta eipä sillä miehelläkään ole kuin 4 kokemusta ennen mua ja totesi, ettei halua liittomme koskaan kaatuvan tuohon asiaan, että mun pitää ottaa ero, jos haluankin joskus "saada kokemuksia". En muuten ole mitään tehnyt!
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Mä oon monesti selittäny ton miten se oikein toimii. haulla varmaan löytyy jos kiinnostaa lukea.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Mä oon monesti selittäny ton miten se oikein toimii. haulla varmaan löytyy jos kiinnostaa lukea.
Miksipä täällä ylipäätään kannattaisi vastata mihinkään, eiköhän kaikkien vastaukset jostain haun kautta löydy melkein joka asiasta!!???!! Eli lopetetaan keskustelu.
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Mä oon monesti selittäny ton miten se oikein toimii. haulla varmaan löytyy jos kiinnostaa lukea.
Miksipä täällä ylipäätään kannattaisi vastata mihinkään, eiköhän kaikkien vastaukset jostain haun kautta löydy melkein joka asiasta!!???!! Eli lopetetaan keskustelu.
Juu ei tarttekaan, mutta miksi siis ylipäätään edes mainitsit asiasta tai oikeammin oisit viestis perää heti heittäny, ettet puhu asiasta enempää? Tai heittäny sit linkin aiempaan keskusteluun tms. Kato ku ei kaikki partioi täällä vuositolkulla ja ole selvillä siitä, kuka on vastannu mitäki jo mihinki kyssärii.
No minkä helkkarin takia mun pitäis sadatta kertaa selittää samat asiat kun ne löytyy kerta haullakin?!
Tämä tuli itselläkin mieleen, että jos miehellä on lupa, nii pitää sit olla naisellakin, eikä kummallakaan ole nokan koputtamista.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Miksi just miehellä on lupa? onko naisella? No oli kummin päinb tahansa, niin minä en suostuisi tuollaiseen mukavuusavioliittoon, missä toinen käy vaan syömässä ja pesettämässä vaatteensa.
peesaan tätä.Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Meillä ainakin avioliitto sisältää sopimuksen, jonka mukaan olemme toistemme ainoat. Minä en näe edes tarvetta vieraissa hyppimiselle. Musta meidän yhteiset kokemukset on ihan riittäviä seksin saralla. Miksi mä haluaisin jakaa jotain niin intiimiä muiden kanssa?
eihän teillä ole lapsia? lapset katsoo vieressä kun isi ja äiti hyppii toisten luona :x ainakin tervetulevaisuus lapsillesi tulossa, harmi heistä olisi varmasti muuten voinut kasvaakkin ihan kelpo kansalaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Mä oon tästä aiemminkin täällä puhunu. Meillä on ollut vapaa suhde jo useita vuosia ja toimii. turha muitten on tuomita jos eivät itse siihen kykene, niin se ei tarkoita etteikö muut voisi niin elää.