Kauhein sisustusjuttu, minkä olet nähnyt?

superi
sellanen metallinen suihkulähde/lamppu, missä vati jossa seisoo joku eukko jonka pitelemästä saavista se vesi lorisee vatiin.. lisäks siinä ympärillä joku metallikehikko kukkineen päivineen :X
anopilla, tottakai :D

Gluteus maximus
nuo täytetyt eläimet on ihan hirveitä ja sitten kun nykyään on muotia tuhkata lemmikki ja laitta uurnaan ja piirongin päälle! Näitä on nähty paljon. Ihan hirveää minusta!

superi
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja superi:
sellanen metallinen suihkulähde/lamppu, missä vati jossa seisoo joku eukko jonka pitelemästä saavista se vesi lorisee vatiin.. lisäks siinä ympärillä joku metallikehikko kukkineen päivineen :X
Kuulostaa kivalta B)
mun ilme oli varmaan näkemisen arvonen, kun se hirvityksen näin ekan kerran.. varsinkin kun olin hinnan kuullut 8)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja superi:
Varmasti kauhee! Äiti sai tuon tapaisen puutarhapatsaan lahjaksi, kun täytti pyöreitä. Kukaan, joka äitiä yhtään tuntee, tietää ettei ole yhtään äitin tyyliä, mutta kilttinä ihmisenä ei oo heittänyt sitä pois...

Muoviset kukkahökötykset, johon on vielä yhdistetty valokuituja, joissa värit vaihtelevat. Mauttomuuden huippu, en ole vielä nähnyt semmoista, joka olisi mun mielestäni tyylikäs. Täytetyt elukatkin ovat hienompia.

mustat kirjahyllyt, joiss lasivitriinit ja tv-tasot. jotain sotka-juttuja varmaan ovat. ja tekonahkasohvat, tain no vaikka olisivat aidotkin, mutta 80-90-lukujen taitteen sisustukseen ovat monet harmi vaan juuttuneet ... yök.

jaaa..kaikki vaaleanpunaiset feikkiruusut on aika yök...en tykkää mistään pienistä koriste-esineistä, varsinkaan matkamuistoista. Meillä oli kotona sellainen tymmanruskea puuruori, läpimitta n.25cm ja siinä keskellä pienestä puukengästä tehty purjelaiva ja se oli siis pöytälamppu...ja nyt se koristaa mun veljen kotia...en tiedä miten sen vaimo on antanut luvan asetella sen sinne olkkariin :/

Pix
Kiiltävät, satiiniset rypytetyt verhot, sellaset mummonpöksyn väriset, joissa on vielä pitsireuna.

Tämän yyppiset siis, ja vielä kamalampaa on, kun tollasesta on tehty semmonen puhviverho. Yöäks.

TÄMMÖSET:

XXS
Tämän vuoden asuntomessuilla oli vuoteen päälle tehty jostain valkoisesta metallista sellainen pitsimäinen luomus, siis katosta roikkuva. Ei se nyt ihan hirveän ruma ollut, mutta mietinpä vain,miten siitä pyyhitään pölyt, kun sitä viritelmää oli siinä aika tavalla. Ja jos pitäisi semmoisen alla nukkua,niin kokoajan saisi pelätä, että milloin se rojahtaa naamalle...

poikia3
Mä en tykkää muovisesta krääsästä, siis sellaisesta kitchistä, vaikea selittää mitä tarkoitan. Mutta musta vähemmän on enemmän.

Enkä kyllä tykännyt tämän päiväisen Muuttohaukantien kirjahyllystäkään. Pohdin vaan, että koska joku kolhii siihen päänsä

Yhteistyössä