Hakutulokset

1. A

Lauantai-illan disco

ja legenda :heart: Linkin Park ja In the end :heart: B) http://www.youtube.com/watch?v=oIwWqYSbzGA
  2. A

Lauantai-illan disco

mun lemppari Good Charlotte ja The River http://www.youtube.com/watch?v=IBqxVEFtCX0
  3. A

Hassuja olette Suomen äidit!

sama juttu Espanjassa :(
  4. A

naisparat!!! :/
  5. A

tätä ei varmaan kustannettu yhteiskunnan pussista??
  6. A

tajutaan se, että lasta hoidetaan kotona enemmän kuin tuo 3kk. :headwall: :headwall: noihin muihin asioihin en ota kantaa. toisaalta, tiedätkö muiden maiden vastaavat tilastot???!!!
  7. A

onko toi sun mielestä normaalia??? viedä 3kk ikäinen lapsi hoitoon??? :headwall: :headwall: :headwall: Suomessa sentään tajutaan jotain. :heart:
  8. A

tuorejuustot eivät sovi raskaanaolevalle, (mikä se bakteeri olikaan...?. )suomalaiset naiset ovat valistuneita ja sivisyneitä verrattuna siis Belgialaisiin. Suomestahan on lähtöisin neuvola-toiminta, eikä samanlaista ole muualla kuin Pohjoismaissa. Suomi :heart:
  9. A

minun tuttavapiiriini ei kuulu yhtäkään äitiä (tai no joo, naapuri kyllä huutaa ja kiroilee lapsilleen... :( ) mutta muita en tunne, joten en yleistäisi tätä tyyliä.
  10. A

Olen juonut pullon Amaretto likööriä ja imetettävä vauva

enkä edes huomannut yhtään kirjoitusvirhettä tekstissäsi amaretto-pullon jälkeen, joten ei se vauvakaan varmaan mitään huomaa... (sori, jos on kirjoitusvirheitä, neljäs kalja menossa, lapset nukkuvat ja heräävät aamulla klo 9)
  11. A

millä lailla puhuttelivat lapsiaan? alentavasti vai?
  12. A

noh, ehkä palstalla tavallaan kärjistyy asiat... oletko käynyt myös tanskalaisten äitien palstoilla ja nähnyt mitä he miettivät?? toisekseen, vanhemmuus on hyvä ottaa vakavasti, muttei niuhosti. liian rennosta vanhemmuudesta lienee tarpeeksi esimerkkejä. ainakin mulla on olo, että britit ja...
  13. A

MITÄ PYYKINPESUAINETTA KÄYTÄT? MIKÄ PARASTA?

nestemäistä bioluvilia, ihanan tuoksuista puhdasta pyykkiä tulee! :heart:
  14. A

mitä kieltä tämä on ?

espanjaa varmaan.
  15. A

pinotaan nättejä tyttöjä! ;)

tätä mäkin mietin.. kauniita ovat kyllä, mutta sanoisinko liian kauniita.. =) minä pidän enemmän persoonallisen näköisistä kauniista ihmisistä.. no Nicole Richie oli nätein tässä ketjussa. Muita persoonallisemmin nättejä tulee mieleen esim. Jennifer Aniston tai Sarah Jessica Parker. mun...
  16. A

Fjonga, sun tekos ovat Jumalalle kauhistus

Jeesushan on jo hyvittänyt syntimme kuolemalla ristille, joten ... nautitaan elämästä B)
  17. A

Rapujuhlat

ja ravuille sopivaa valkoviiniä!
  18. A

kuva palstatapaamisesta oulussa...

minä olin teini 15 vuotta sitten ja silloinkin pussailin tyttökavereiden kanssa. ikinä en ole kyllä seurustellut, enkä pidemmälle mennyt, vaikka tässä iässä tiedän että voisinkin ja haluaisinkin.

Yhteistyössä