kuva palstatapaamisesta oulussa...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Jo on tosikkoja täällä juu..Mulla eräs aito lesbopariskunta ystäväpiirissä,joten olen tottunut näkemään tyttöjen pusuttelua!Vaikkakin tämä toinen osapuoli menis puoliksi täysillä miehestä.. :D :whistle:

Joo,pitäs mennä nukkuun,mut jumituin tähän..
Niin,kun toi yks muija haluaa huomiota,niin kaikkihan me ollaan sillon tosikkoja,kun ei taputeta ja kohoteta "keskipisteen" itsetuntoa
itseasiassa "keskipiste" voi nauttia myös noista vittuiluistakin, joten siinä tapauksessa kohotat sitä itsetuntoa ihan huomaamattasikin ;)
Tottakai toi muija nauttii siitäki-Aika läpinäkyvä tapaus kaiken kaikkiaan

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Kiitos fjonga, täällä palstalla olikin jo turhan hiljaista viime iltoina.. :hug:
Niin ja kiva että oli kivaa. :D
ole hyvä, minäkin oon ihan onnessaan et jotain vipinää sentään... olin jo menossa nukkumaan mut korkkasinki batteryn et jaksaa seurailla keskusteluja :D
Juu ei näitä kannata jättää väliin, mielenkiintoinen yö tulossa! ;)
Laitoitko sä galleriaan lisää kuvia? Tarvii vissiin käydä vilasemassa sieltä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
No mun mielestä se on aika ärsyttävää, kun nykyään on joku muoti, että on "hienoa", kun teinitytöt, noin yläasteikäiset suutelevat keskenään...omasta mielestäni se on hiukan lapsellista huomionhakua. Samoin se, että esitellään kännikuvia netissä, tulee mieleen juuri nuo murkkuikäiset, jotka ylpeilevät kännäämisellään.

minä olin teini 15 vuotta sitten ja silloinkin pussailin tyttökavereiden kanssa. ikinä en ole kyllä seurustellut, enkä pidemmälle mennyt, vaikka tässä iässä tiedän että voisinkin ja haluaisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Kiitos fjonga, täällä palstalla olikin jo turhan hiljaista viime iltoina.. :hug:
Niin ja kiva että oli kivaa. :D
ole hyvä, minäkin oon ihan onnessaan et jotain vipinää sentään... olin jo menossa nukkumaan mut korkkasinki batteryn et jaksaa seurailla keskusteluja :D
Juu ei näitä kannata jättää väliin, mielenkiintoinen yö tulossa! ;)
Laitoitko sä galleriaan lisää kuvia? Tarvii vissiin käydä vilasemassa sieltä. ;)
en laittanu, ku pitää eka serkulta kysyy voiko niitä julkasta...

näinhän se
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Tytsi-89 on kyllä harvinaisen oikeessa näissä asioissa!!! Kunnon teinejä vissiin nämä nykyajan aikuisetkin.. hyi! Lapsellista esittämistä ja sekoilua kännipäissään...
Näinhän se on, teini-ikä jatkuu ja jatkuu.......
Kukaan ei halua ottaa vastuuta.......... ja mummot hoitaa1
Kaikki tyynni yksinhuoltajia! Ukot jättäneet tuollaset övertäjät tai sit valinneet juopot ja väkivaltaiset miehet ja lopultakin älynneet lähteä!

No tosiasiahan se on että tytsi esittelee näitä kuviaan taatusti useammin kuin esmes fjonga. Mitä hiton mieltä mun tarttis tästä asiasta olla arvon vieras? Oletko kenties hieman tyhmä?
Vastauksesi melkein arvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se näinhän se :
Tytsi-89 on kyllä harvinaisen oikeessa näissä asioissa!!! Kunnon teinejä vissiin nämä nykyajan aikuisetkin.. hyi! Lapsellista esittämistä ja sekoilua kännipäissään...
Kaikki tyynni yksinhuoltajia! Ukot jättäneet tuollaset övertäjät tai sit valinneet juopot ja väkivaltaiset miehet ja lopultakin älynneet lähteä!
Mä ainakin ihan unohdin, että aikuisilta vanhemmilta loppuu se oma elämä kun lapsia tulee. Eihän sitä mitenkään voi yhdistää rakkautta lapsiin ja oman itsensä ajattelemista ja omaa aikaa. Tottakai mummotkaan ei saa hoitaa omia lapsenlapsiaan, eihän mummoillakaan ikinä yhtään haluta olla lastenlastensa kanssa.
:eek:

Jotain kommenttia kai odotat, kun tämän laitoit tänne...no mun mielestä haet jatkuvaa huomiota ja haluat kohahduttaa tarkoituksella jutuillasi yleensäkin.
No, nyt olet saanut sitä taas vaihteeksi tässäkin ketjussa useamman sivun verran. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Jotain kommenttia kai odotat, kun tämän laitoit tänne...no mun mielestä haet jatkuvaa huomiota ja haluat kohahduttaa tarkoituksella jutuillasi yleensäkin.
No, nyt olet saanut sitä taas vaihteeksi tässäkin ketjussa useamman sivun verran. ;)
:saint: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se näinhän se :

:D peesi niin perkeleesti miltei kaikkeen ylläolevaan! ja ihan saatana mustana tän sanoin! tulkaa vetään turpaan vaikka tän takia, mä vedän kahta voimallisemmin takas :D

mutta yksi ainoa asia tuossa lainatussa tekstissä ei välttämättä pidä paikkaansa.. ja se on tuo että miehet on jättäneet tai on valittu juopot miehet. mitäs jos nainen onkin ollut lesbo tai bi? jos on homoseksuaali niin kyllähän sitä jossain vaiheessa haluaa sitten omien mieltymystensä mukaan myöskin elää... eikö vain? kyllähän me heterotkin haluamme elää heteroparisuhteessa. ja voihan se mies kuollakin, ei se aina ole niin että on jättäny tai ollu juoppo.... :whistle:

!
samaa mieltä, mua alkaa jo ärsyttää.

Mä en kyllä todellakaan tajua tätä ketjua. En tajua tuota kuvaa, en tajua mitä hauskaa ylipäättään tommosessa illan vietossa on.. Muutaman pätkän sieltä täältä kesken ketjua luin, enkä voi ku päätäni pyöritellä. :/

:hug: kyllä on hyvä huomata että joku muukin on samaa mieltä. ja vielä mustana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Mä en kyllä todellakaan tajua tätä ketjua. En tajua tuota kuvaa, en tajua mitä hauskaa ylipäättään tommosessa illan vietossa on.. Muutaman pätkän sieltä täältä kesken ketjua luin, enkä voi ku päätäni pyöritellä. :/
KERRANKIN joku MUN kaa samaa mieltä. :flower: =) ;) :whistle:

Mielestäni suutelu kuuluu kyllä seurustelusuhteeseen, oli se sitten heterosuhde tai homo/lesbosuhde, tai vaikkapa yhden illan suhteisiin, mutta ihmetyttää, mitä miehet ajattelevat siitä, kun heidän vaimonsa suutelevat kavereitaan suulle.

ehkä mussa on häivähdys bi:tä kun en näe tuossa mitään omituista? kuolaan yleensä kauniita naisia ja tekis mieli tehdä temput niiden kanssa mutta oikeesti en varmaan tekis jos tilanne tulis. :D

mut siis kyllä naisia saa pussailla ja mä pussaisin vaikka selvinkinpäin jos oikeen vetävä tulis kohdalle. :saint:

Te ootte vaan kateellisia fjongalle!! Fjongalla on ihanat pitkät hiukset ja osaa pitää hauskaa ja silti välittää lapsistaan. Ja tuosta illanvietosta.. Edelleenkään en oo saanu yhtään hyvää ajatusta siitä mikä tuossa ois väärin!!

Enkä ajatellu kuvaa sen enempää. Mulle ihan sama millaisia ihmiset on. Paljon on kavereina homoja ja lesboja. Ihan tavallisia tallaajia hekin vaikka sattuvatkin pitämään saman sukupuolen edustajista. Itse olen hetero. Mutta en todellakaan katso syyttävästi ihmisiä jotka sattuvat pitämään saman sukupuolen edustajasta!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mielestäni suutelu kuuluu kyllä seurustelusuhteeseen, oli se sitten heterosuhde tai homo/lesbosuhde, tai vaikkapa yhden illan suhteisiin, mutta ihmetyttää, mitä miehet ajattelevat siitä, kun heidän vaimonsa suutelevat kavereitaan suulle.
:LOL: no mitäpä luulet?

ei meillä mies ainakaan tykkää kyttyrää, päin vastoin ennemmin. :whistle:

Yhteistyössä