kuva palstatapaamisesta oulussa...

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Älkää nyt ottako hernettä nenuun, sanoin vain mielipiteeni ;) Ihmettelen nimittäin tuota pissis-teinityttöjen muoti-ilmiötä ja sitä, miksi se on levinnyt myös aikuisten naisten tavaksi =)
juu ei sun mielipiteestäsi ole syytä vetää palkoa sieraimiin :)
Nauratti vaan, että olet ihan hakoteillä tämän "muoti-ilmiön" suhteen ;)
Sitä on tehty jo iät ja ajat, eli eipä se ole nuorison keskuudesta levinnyt vanhempien naisten iloitteluksi, vaan nämä entisajan teinit, ovat kasvaneet ja tulleet aikuisiksi, ja he jatkavat jo opittuja tapoja :)
Jos se oli hauskaa teininä, niin miksei se olisi hauskaa myös aikuisena?
No monet asiat kuuluvat teini-ikään, mutta sitten kun kasvetaan aikuisiksi niin ne teinisekoilut tuppaa loppumaan ;)

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Älkää nyt ottako hernettä nenuun, sanoin vain mielipiteeni ;) Ihmettelen nimittäin tuota pissis-teinityttöjen muoti-ilmiötä ja sitä, miksi se on levinnyt myös aikuisten naisten tavaksi =)
mihinkään levinnyt, sama ilmiö oli jo kun me muut oltiin teinejä ja mihinkäs koira karvoistaan pääsee ;)

Mieki vähän mietin, että miten niin pusuttelu olis joku uusi juttu.
Ja jokainen sukupolvi vuorollaan luulee keksineensä seksin
;)
Mä olen kyllä kuvitellut, ettei ennen teini-ikäiset heterotytöt nuoleskellu keskenään yläasteikäisinä, nykyään se on melkeinpä enemmän sääntö kuin poikkeus..tai no tiedän kyllä myös monia, jotka oudoksuvat sitä :) Kyllä se hiukan ihmetytti, kun ysiluokalla pari tyttöä teki kielareita ja toinen puristeli toisen tissejä ihan avoimesti, vaikka molemmilla poikaystävät :eek: Mutta antakaa nyt pikkuisen ihmetellä: maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...jne. :whistle:
juu mä kanssa muistan yläasteelta, kuinka ujoimmat (lue: nörtit) oppilaat haukkuivat keskenänsä jossain pusikossa näitä koulun rohkeimpia ja seksikkäimpiä tyttöjä, kun uskalsiat olla avoimesti omia itsejänsä.
Taisivat olla ehkä hiukan kateellsiai, kun eivät itse uskaltaneet olla mitä tahtoivat =)

Eli kaikki on suhteellista..

Minä
Tytsi-89 on kyllä harvinaisen oikeessa näissä asioissa!!! Kunnon teinejä vissiin nämä nykyajan aikuisetkin.. hyi! Lapsellista esittämistä ja sekoilua kännipäissään...

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
mihinkään levinnyt, sama ilmiö oli jo kun me muut oltiin teinejä ja mihinkäs koira karvoistaan pääsee ;)

Mieki vähän mietin, että miten niin pusuttelu olis joku uusi juttu.
Ja jokainen sukupolvi vuorollaan luulee keksineensä seksin
;)
Mä olen kyllä kuvitellut, ettei ennen teini-ikäiset heterotytöt nuoleskellu keskenään yläasteikäisinä, nykyään se on melkeinpä enemmän sääntö kuin poikkeus..tai no tiedän kyllä myös monia, jotka oudoksuvat sitä :) Kyllä se hiukan ihmetytti, kun ysiluokalla pari tyttöä teki kielareita ja toinen puristeli toisen tissejä ihan avoimesti, vaikka molemmilla poikaystävät :eek: Mutta antakaa nyt pikkuisen ihmetellä: maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...jne. :whistle:
juu mä kanssa muistan yläasteelta, kuinka ujoimmat (lue: nörtit) oppilaat haukkuivat keskenänsä jossain pusikossa näitä koulun rohkeimpia ja seksikkäimpiä tyttöjä, kun uskalsiat olla avoimesti omia itsejänsä.
Taisivat olla ehkä hiukan kateellsiai, kun eivät itse uskaltaneet olla mitä tahtoivat =)

Eli kaikki on suhteellista..
Mun tutuista tota nuoleskelua harrastavat kyllä lähinnä huomionhakuiset pissismäiset teinitytöt :whistle: Suurin osa ihmettelee sitä touhua ja pitää lapsellisena/naurettavana esittämisenä.

janeminttu
Kuva vois olla vaikka meikäläisten tyttöjen iltamoista.. Kuvia napsitaan illan mittaan ja kukaan ei muista kuka kuvasi ja mitä tuli tehtyä.. Sitten kuvat kiertoon kaikkien paikalla olleitten koneille, saa pari viikkoo ihmetellä ja päätä rapsutella että minäkö? sinäkö? millons tuo tapahtu..ohhoh..posket punasina ja maha kippurassa nauraa, mutta sen näkee kuvista että hauskaa on ollut, niin kun tuossakin kuvassa. Ja meikällä jalka jo vipattaa kun huomenna taas pääsee danssaamaan tyttöjen kans piiiiitkästä aikaa!!

niin
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No mun mielestä se on aika ärsyttävää, kun nykyään on joku muoti, että on "hienoa", kun teinitytöt, noin yläasteikäiset suutelevat keskenään...omasta mielestäni se on hiukan lapsellista huomionhakua. Samoin se, että esitellään kännikuvia netissä, tulee mieleen juuri nuo murkkuikäiset, jotka ylpeilevät kännäämisellään.
Sinähän et ikinä esittele mitä tissi kuvaa milloinkin, eeet... onks tukka hyvin, ehei...broidi ja mä asennossa 37 juu et ikinä...
Ja heti alko puolustelu..pälä pälä
No pälä pälä itelles :LOL:
Keksi joskus oma mielipide

narsku
Sitä on tehty jo iät ja ajat, eli eipä se ole nuorison keskuudesta levinnyt vanhempien naisten iloitteluksi, vaan nämä entisajan teinit, ovat kasvaneet ja tulleet aikuisiksi, ja he jatkavat jo opittuja tapoja :)
No monet asiat kuuluvat teini-ikään, mutta sitten kun kasvetaan aikuisiksi niin ne teinisekoilut tuppaa loppumaan ;)
Tarkoitatko, että hauskanpito pitää lopettaa, kun saavuttaa aikuisuuden?
Hauskanpitoahan tuo on :)
Sekoiluiksi laskisin paikkojen tuhoamisen, huumeiden kokeilemisen, varastelut ym. mitä yleensä teini-ikään kuuluu. Joillakin kyllä nekin jäävät tavaksi, kun aikuiseksi kasvaa..

Jos näin tarkoitit, niin aivan yhtä naurettava on kommentti, kuin sekin, että elämä pitää loppua, kun lapsia syntyy ;)

Mutta eipä tästä sen enempää :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja et se siitä:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Tytsi hei, mee hoitoon.

Pussailu tyttöjen kans on kivaa. =)
Oikein ootan millon pääsen fjongaa nuolemaan. :D
Sä oot hoidossa varmaan jo ollutki
Joskus kieltämättä ois kiva päästä hoitoon, tulis nähtyä millaista siellä on. :D

Kerro sä mulle mitä siellä tapahtuu?
Sullahan on kokemusta joten valase sä meitä

Minä
Tytsi-89 on kyllä harvinaisen oikeessa näissä asioissa!!! Kunnon teinejä vissiin nämä nykyajan aikuisetkin.. hyi! Lapsellista esittämistä ja sekoilua kännipäissään...

Jo on tosikkoja täällä juu..Mulla eräs aito lesbopariskunta ystäväpiirissä,joten olen tottunut näkemään tyttöjen pusuttelua!Vaikkakin tämä toinen osapuoli menis puoliksi täysillä miehestä.. :D :whistle:

Joo,pitäs mennä nukkuun,mut jumituin tähän..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No mun mielestä se on aika ärsyttävää, kun nykyään on joku muoti, että on "hienoa", kun teinitytöt, noin yläasteikäiset suutelevat keskenään...omasta mielestäni se on hiukan lapsellista huomionhakua. Samoin se, että esitellään kännikuvia netissä, tulee mieleen juuri nuo murkkuikäiset, jotka ylpeilevät kännäämisellään.
Sinähän et ikinä esittele mitä tissi kuvaa milloinkin, eeet... onks tukka hyvin, ehei...broidi ja mä asennossa 37 juu et ikinä...
Ja heti alko puolustelu..pälä pälä
No pälä pälä itelles :LOL:
Keksi joskus oma mielipide
Sulla taitaa olla myssy hiukan kireellä. Ota pois ja mee vaikka nukkumaan. Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa :hug:
Niinhän se on,kun ei muuta kykene vastaamaan niin aina pitää vetää se kortti;Et sulla on plää plää ..mutta siis ei näköjään osaa sitä omaa mielipidettään sanoa,Sehän on huomattu

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Jo on tosikkoja täällä juu..Mulla eräs aito lesbopariskunta ystäväpiirissä,joten olen tottunut näkemään tyttöjen pusuttelua!Vaikkakin tämä toinen osapuoli menis puoliksi täysillä miehestä.. :D :whistle:

Niin,kun toi yks muija haluaa huomiota,niin kaikkihan me ollaan sillon tosikkoja,kun ei taputeta ja kohoteta "keskipisteen" itsetuntoa

Hei, Tytsi.. Kuka sanoo, että tyttöjen välinen pussailu kuuluu vain teini-ikään? Miksei myös aikuiset naiset saa pitää hauskaa suutelemalla toisiaan? Mikä siinä on se juttu, että siitä tulee vain teinien homma? Perustele yhdelläkin hyvällä syyllä.

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:

Niin,kun toi yks muija haluaa huomiota,niin kaikkihan me ollaan sillon tosikkoja,kun ei taputeta ja kohoteta "keskipisteen" itsetuntoa
itseasiassa "keskipiste" voi nauttia myös noista vittuiluistakin, joten siinä tapauksessa kohotat sitä itsetuntoa ihan huomaamattasikin ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Hei, Tytsi.. Kuka sanoo, että tyttöjen välinen pussailu kuuluu vain teini-ikään? Miksei myös aikuiset naiset saa pitää hauskaa suutelemalla toisiaan? Mikä siinä on se juttu, että siitä tulee vain teinien homma? Perustele yhdelläkin hyvällä syyllä.
Voi elämä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Kiitos fjonga, täällä palstalla olikin jo turhan hiljaista viime iltoina.. :hug:
Niin ja kiva että oli kivaa. :D
ole hyvä, minäkin oon ihan onnessaan et jotain vipinää sentään... olin jo menossa nukkumaan mut korkkasinki batteryn et jaksaa seurailla keskusteluja :D

Yhteistyössä