onnelassa on muuten pian k18 iltojakinAlkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Hauskaa on ollut ja känniltäkään ei vältytty?
Keväällä tää blondi liittyy seuraan B)
onnelassa on muuten pian k18 iltojakinAlkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Hauskaa on ollut ja känniltäkään ei vältytty?
no joidenkin mielestä on hienoa kun uskaltaa omalla naamallaan tunnustaa olevansa esim. bi tai homo/lesbo. mun mielestä sitä lesbo-homo-juttua tulee ihan joka paikasta tuutin täydeltä, tartteeko sitä kaksplussan palstallaki viljellä?Alkuperäinen kirjoittaja minä:sitä kummaatelen myös minä...Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:niin ja yks kysymys: onko palstatapaaminen onnistunut vain ja ainoastaan jos kaikki on kännissä ja nai ristiin?
juu, myönnän että on vähän kärjistetty toi edellinen lause, mutta mullon nyt vähän semmonen olo että tekee gutaa kirjottaa vähän provosoivasti
en näe tuossa kuvassa mitään hienoa, korkeintaan kaksi hieman erikoista äitiä ympärikännissä sekstailemassa.
en mä jaksa paskantaa nytAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:niin ja yks kysymys: onko palstatapaaminen onnistunut vain ja ainoastaan jos kaikki on kännissä ja nai ristiin?
juu, myönnän että on vähän kärjistetty toi edellinen lause, mutta mullon nyt vähän semmonen olo että tekee gutaa kirjottaa vähän provosoivasti
no joo.. no en mäkään nyt kyllä ihan tolla linjalla ole.... ei se mun lausahdukseni tota kyllä tarkottanu.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:meniköhän sulla nyt tämän ketjun sanoma vähän ohi? hauskaa ei siis saa pitää ilman että olisi alkoholi ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:http://keskustelu.kaksplus.fi/t839346
JEEEE paitsi ei vaikuta muhun LA:kin vasta 28.2.08Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onnelassa on muuten pian k18 iltojakinAlkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Hauskaa on ollut ja känniltäkään ei vältytty?
ai sä lisäännyt, noh jos vain jaksat voidaan mennä tanssiin? niin et minäkään en juo...Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:JEEEE paitsi ei vaikuta muhun LA:kin vasta 28.2.08Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onnelassa on muuten pian k18 iltojakinAlkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Hauskaa on ollut ja känniltäkään ei vältytty?
jos nuo nikit on vaan alter egoja!!!Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:no joo.. no en mäkään nyt kyllä ihan tolla linjalla ole.... ei se mun lausahdukseni tota kyllä tarkottanu.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:meniköhän sulla nyt tämän ketjun sanoma vähän ohi? hauskaa ei siis saa pitää ilman että olisi alkoholi ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:http://keskustelu.kaksplus.fi/t839346
mutta kun oon seurannu muutaman palstahenkilön juttuja niin parasta mitä viikossa voi tapahtua on: perjantaikännit, lauantaikännit, sunnuntain loiventavat, kimppaseksi, keskiviikkokännit jne... niin kyllä väkisinkin tulee mieleen että missäs vaiheessa ne lapset hoidetaan?
no mikset? mä luulin että kunnon kohmelossa se paska vasta lentääkinAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en mä jaksa paskantaa nytAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:niin ja yks kysymys: onko palstatapaaminen onnistunut vain ja ainoastaan jos kaikki on kännissä ja nai ristiin?
ei palstatapaaminen ei ole pelkästään sen takia onnistunut. musta oli hienoa että tultiin juttuun eikä oltu toistemme kurkuissa kiinni, mitä epäilen et kävis joidenkin palstalaisten kohdalla
mitähän mun piti vielä vastata, en muista
no mitä suuremmalla todennäköisyydellä näin. ja herättämässä keskusteluaAlkuperäinen kirjoittaja minä:jos nuo nikit on vaan alter egoja!!!Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:no joo.. no en mäkään nyt kyllä ihan tolla linjalla ole.... ei se mun lausahdukseni tota kyllä tarkottanu.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:meniköhän sulla nyt tämän ketjun sanoma vähän ohi? hauskaa ei siis saa pitää ilman että olisi alkoholi ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:http://keskustelu.kaksplus.fi/t839346
mutta kun oon seurannu muutaman palstahenkilön juttuja niin parasta mitä viikossa voi tapahtua on: perjantaikännit, lauantaikännit, sunnuntain loiventavat, kimppaseksi, keskiviikkokännit jne... niin kyllä väkisinkin tulee mieleen että missäs vaiheessa ne lapset hoidetaan?
juu, lisäännyn.. siksi sanoinkin että liityn vasta keväällä joukkoonneAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ai sä lisäännyt, noh jos vain jaksat voidaan mennä tanssiin? niin et minäkään en juo...Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:JEEEE paitsi ei vaikuta muhun LA:kin vasta 28.2.08Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onnelassa on muuten pian k18 iltojakinAlkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Hauskaa on ollut ja känniltäkään ei vältytty?
juu lensi se tuossa päivällä kun heräsin :xAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:no mikset? mä luulin että kunnon kohmelossa se paska vasta lentääkin
ja juu, kyllähän esimerkiksi sinä ja minä varmaan oltais melkein joka asiasta eri mieltä... en tiedä yhtään minkä ikänen oot, mutta jotenki tuntuu että ehkä 22 maksimi. joten ehkä se on se ikäerokin mikä sen tekis, kuten myös eri elämäntilanne ja - kokemus.
silloinhan sinäkin olet tuon perusteella alter egoAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:no mitä suuremmalla todennäköisyydellä näin. ja herättämässä keskustelua
tai poistettu B)Alkuperäinen kirjoittaja Special K:Oujee, illan päätteeksi tääkin ketju on varmaan 12 sivua.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:silloinhan sinäkin olet tuon perusteella alter egoAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:no mitä suuremmalla todennäköisyydellä näin. ja herättämässä keskustelua
Tarviiko sitä kenenkään sulle perustella/kertoa?? EI TARVI. Sun omia sanoja lainatenAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:no joo.. no en mäkään nyt kyllä ihan tolla linjalla ole.... ei se mun lausahdukseni tota kyllä tarkottanu.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:meniköhän sulla nyt tämän ketjun sanoma vähän ohi? hauskaa ei siis saa pitää ilman että olisi alkoholi ongelma?Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:http://keskustelu.kaksplus.fi/t839346
oi jos olisitkin lukenut koko ketjun läpi niin sun ei tarttis esittää noita kysymyksiä =)Alkuperäinen kirjoittaja tollo olet:että saat sen kuvan julkasta täällä palstalla?
Sen ukko voipi tän nähdä ja sitten taas on yks ero edessä
Mikä on normaalia?Alkuperäinen kirjoittaja yäk yäk:En voi muuta sanoa.Onneksi olen NORMAALI nainen ja tykkään pelkästään miehistä ja niissäkin vain valioyksilöistä kuten omasta rakkaastani.
mitä mä sanoin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:onpas tästäkin tullut aivan hirveä haloo mun mielest pussailu on kivaa ja varsinkin kun on nätti ihminen pusukaverina
Jaa ..jaa kauneus on kyllä sitten katsojan silmässä.Minun silmässä varmaahehe joku roska.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mitä mä sanoin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:onpas tästäkin tullut aivan hirveä haloo mun mielest pussailu on kivaa ja varsinkin kun on nätti ihminen pusukaverina
ei ole todellakaan yllätysreaktio tältä palstalta toi "hyi, iik, yök, oksennan"Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mitä mä sanoin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:onpas tästäkin tullut aivan hirveä haloo mun mielest pussailu on kivaa ja varsinkin kun on nätti ihminen pusukaverina