kuva palstatapaamisesta oulussa...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
niin ja yks kysymys: onko palstatapaaminen onnistunut vain ja ainoastaan jos kaikki on kännissä ja nai ristiin?

juu, myönnän että on vähän kärjistetty toi edellinen lause, mutta mullon nyt vähän semmonen olo että tekee gutaa kirjottaa vähän provosoivasti :D
sitä kummaatelen myös minä...
en näe tuossa kuvassa mitään hienoa, korkeintaan kaksi hieman erikoista äitiä ympärikännissä sekstailemassa.
no joidenkin mielestä on hienoa kun uskaltaa omalla naamallaan tunnustaa olevansa esim. bi tai homo/lesbo. mun mielestä sitä lesbo-homo-juttua tulee ihan joka paikasta tuutin täydeltä, tartteeko sitä kaksplussan palstallaki viljellä?

ja ei, en ole homoseksuaaleja vastaan, ystäväpiirissänikin on muutama bi ja muutama homoseksuaali, ja heidänkin mielestään heidän elämäntyylistään on tehty aivan liiallinen haloo. ja liikaa käytetään julkisuudessa liikaa stereotypioita (niinku esim. se suomenki fab five.. kait ny muunlaisiaki homoja on kun ne viis neitiä?).

ugh. olen puhunut.

niin ja yks kysymys: onko palstatapaaminen onnistunut vain ja ainoastaan jos kaikki on kännissä ja nai ristiin?

juu, myönnän että on vähän kärjistetty toi edellinen lause, mutta mullon nyt vähän semmonen olo että tekee gutaa kirjottaa vähän provosoivasti :D
en mä jaksa paskantaa nyt :D
ei palstatapaaminen ei ole pelkästään sen takia onnistunut. musta oli hienoa että tultiin juttuun eikä oltu toistemme kurkuissa kiinni, mitä epäilen et kävis joidenkin palstalaisten kohdalla :whistle:
mitähän mun piti vielä vastata, en muista :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t839346
meniköhän sulla nyt tämän ketjun sanoma vähän ohi? hauskaa ei siis saa pitää ilman että olisi alkoholi ongelma?
no joo.. no en mäkään nyt kyllä ihan tolla linjalla ole.... ei se mun lausahdukseni tota kyllä tarkottanu.

mutta kun oon seurannu muutaman palstahenkilön juttuja niin parasta mitä viikossa voi tapahtua on: perjantaikännit, lauantaikännit, sunnuntain loiventavat, kimppaseksi, keskiviikkokännit jne... niin kyllä väkisinkin tulee mieleen että missäs vaiheessa ne lapset hoidetaan? :eek:

minä
meniköhän sulla nyt tämän ketjun sanoma vähän ohi? hauskaa ei siis saa pitää ilman että olisi alkoholi ongelma?
no joo.. no en mäkään nyt kyllä ihan tolla linjalla ole.... ei se mun lausahdukseni tota kyllä tarkottanu.

mutta kun oon seurannu muutaman palstahenkilön juttuja niin parasta mitä viikossa voi tapahtua on: perjantaikännit, lauantaikännit, sunnuntain loiventavat, kimppaseksi, keskiviikkokännit jne... niin kyllä väkisinkin tulee mieleen että missäs vaiheessa ne lapset hoidetaan? :eek:
jos nuo nikit on vaan alter egoja!!!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

en mä jaksa paskantaa nyt :D
ei palstatapaaminen ei ole pelkästään sen takia onnistunut. musta oli hienoa että tultiin juttuun eikä oltu toistemme kurkuissa kiinni, mitä epäilen et kävis joidenkin palstalaisten kohdalla :whistle:
mitähän mun piti vielä vastata, en muista :LOL:
no mikset? mä luulin että kunnon kohmelossa se paska vasta lentääkin ;)

ja juu, kyllähän esimerkiksi sinä ja minä varmaan oltais melkein joka asiasta eri mieltä... en tiedä yhtään minkä ikänen oot, mutta jotenki tuntuu että ehkä 22 maksimi. joten ehkä se on se ikäerokin mikä sen tekis, kuten myös eri elämäntilanne ja - kokemus. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

jos nuo nikit on vaan alter egoja!!!
no mitä suuremmalla todennäköisyydellä näin. ja herättämässä keskustelua

:D

ellukka1
Hauskaa on ollut ja känniltäkään ei vältytty? :p

Keväällä tää blondi liittyy seuraan B)
onnelassa on muuten pian k18 iltojakin ;)
JEEEE :LOL: paitsi ei vaikuta muhun LA:kin vasta 28.2.08 ;)
ai sä lisäännyt, noh jos vain jaksat voidaan mennä tanssiin? niin et minäkään en juo...
juu, lisäännyn.. siksi sanoinkin että liityn vasta keväällä joukkoonne ;)

no mikset? mä luulin että kunnon kohmelossa se paska vasta lentääkin ;)

ja juu, kyllähän esimerkiksi sinä ja minä varmaan oltais melkein joka asiasta eri mieltä... en tiedä yhtään minkä ikänen oot, mutta jotenki tuntuu että ehkä 22 maksimi. joten ehkä se on se ikäerokin mikä sen tekis, kuten myös eri elämäntilanne ja - kokemus. ;)
juu lensi se tuossa päivällä kun heräsin :x :D
yli 22 oon :xmas:
jotkut ihmiset eivät vain tuu juttuun, mun mielestä ikä ei siihen vaikuta mutta juurikin se elämänkokemus ja -tilanne. mua ei haittaa jos joku ei juo kunhan siitä ei tulla mulle pauhaan että mä oon alkoholisti. alkoholistiperheessä oon lapsuuteni viettänyt joten tämä mun juominen on lastenleikkiä. lapsia kerkiää hoitamaan kyllä ihan tarpeeksi ja kuka lapsi nyt siitä kärsii jos nukkuvat (hoitajan kans) ja äiti on tanssahtelemassa? toi eilinen känni on multa harvinaista, yleensä en oo aamulla krapulassakaan ja usein melkein selvinpäin jo kotiin tullessa =)
tämä on mun tapa nollata, jotkut tekee sitä juomalla miehen kans mehua, toiset kattomalla telkkaa.
tosiaan se miksi kuva on täällä 1) niitä pyydettiin 2) se oli palstatapaaminen, tätä kautta sovittu

Tarviiko sitä kenenkään sulle perustella/kertoa?? EI TARVI. Sun omia sanoja lainaten
;)

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja yäk yäk:
En voi muuta sanoa.Onneksi olen NORMAALI nainen ja tykkään pelkästään miehistä ja niissäkin vain valioyksilöistä kuten omasta rakkaastani.
Mikä on normaalia?

Mikä on epänormaalia?
Onko jonkinlainen opus, mistä voisi lukea, mikä NYKYPÄIVÄNÄ on normaalia ja mikä epänormaalia?

kukaan ei pysty määrittelemään yksisteen mikä on normaalia, koska miljoona ihmistä voi olla eri mieltä.

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
onpas tästäkin tullut aivan hirveä haloo :LOL: mun mielest pussailu on kivaa ja varsinkin kun on nätti ihminen pusukaverina ;)
mitä mä sanoin :saint:
ei ole todellakaan yllätysreaktio tältä palstalta toi "hyi, iik, yök, oksennan"

Mutta olkaamme onnellisia, ettei kaikki ole yhtä ahdasmielisiä :D

Yhteistyössä