kuva palstatapaamisesta oulussa...

oidipus
Miks muuten puhutaan koko ajan vaa fjongan seksuaalisuudesta??? Olihan tossa pakkasmarjaki..

Mulle on ihan sama kuka suutelee ja ketä kunhan mun ukkooni tai mua ei kukaan tuu pusuilee :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Mietin tässä sellaista asiaa, että miksi fjonga retostelee täällä aina vain omalla "rohkeudellaan" seksiin, baareiluun, juomiseen ja muuhun irrotteluun liittyen. Eikö noihin juttuihin keskittyvälle ole muitakin foorumeita kuin Kaksplus-lehden palsta?

Ja turha tulla taas toistamaan vanhaa virttä äideistä, jotka kiksauttaa kerran kuussa pimeässä peiton alla! Ajan takaa sitä, että enpä muista fjongan useinkaan kirjoittaneen mitään lapsiin, äityiteen, vanhemmuuteen, vastuuseen, kasvatukseen ym. liittyvää; vaikuttaa siltä, että oleellisinta hänen elämässään on oman nautinnon haku ja mitä kuohuttavammalla tavalla, sen tyytyväisempi hän on. Tällaisen kuvan hän on itsestään antanut!
ehkäpä se johtuu siitä että kun kirjoitan kasvatuksesta ja äitiydestä sekä lapsista niistä ei tule koskaan tämmöisiä kilometriketjuja, tuntuu että ihmisiä ei sellaiset asiat tällä palstalla kiinnosta... vaan juuri tämmöiset jutut teillä kiinnostaa!!! minähän vain yritän tehdä sellaisia aloituksia jotka saa takuuvarmasti monta vastausta, ne jotka täällä ihmisiä kiinnostaa ;)
Eli sä tarttet kilometrikaupalla vastauksia?Miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainahan toi muija haluaa huomiota-Ja se tietää saavansa sitä tietyiltä ja samoilta
No niin no.. Ehkä fjonga haluaa huomiota, mutta eihän se fjongan ongelma ole, vaan niiden jotka tieten tahtoen provosoituvat ja antavat sitä huomiota. Jos palstalaiset eivät olisi niin pirun helpolla kohahdutettavissa niin tuskimpa kukaan viittisi vaivautua. Eikös se vaan ole reilua ja ystävällistä että fjonga antaa näille päivittelijöille jotain päivittelemisen aihetta.. Tytsin puolustajat aina sanovat että eihän ole pakko avata hänen aloituksiaan, niin eikös tuo sama päde jos fjonga on se joka ärsyttää, vai ovatka ihmiset niin masokisteja että tieten tahtoen rääkkävät itseään lukemalla fjongan ketjuja?

Hölmöhän se on täällä ruikuttaa että joku ruinaa ja ruinaa huomiota ja sitten itse kuitenkin tekee juuri niin kuin ei pitäisi eli antaa sitä huomiota kirjoittamalla näihin ketjuihin.

Sellainenkin jolla on puolet päästä täytettynä sahanpurulla tietää että miksi fjonga tuon kuvan laittoi tänne. Ja mä uskon että fjonga sai juuri sitä mitä halusi... niin ja mm. minä siinä ohella koska tämä on oikeasti tosi hyvää viihdettä, kun jotkut ottaa pultteja siitä mitä joku palstaihminen jossain useiden ja useiden kilometrien päässä on tehnyt edellisenä päivänä...

:D :LOL: :D :LOL: :D
Säälittävä muija kaiken kaikkiaan!!On hyvää viihdettä siinä mielessä et sillon harvoin kun tääklä käy,niin saapa viikon työpaineet purkaa vaikka tohon tyhjäpäähän,jos ei muuta keksi
No ei mun mielestä, fjonga on just jees ja kun oppii tunteen niin vielä enemmän jees. Säälittäviä ovat nää jotka jaksavat vaahdota jostain pususta sivutolkulla ja ruikuttaa siitä että joku on mukamas huomionhakuinen kun näille mammoille tavallisesti riittää jo se että fjongan nimimerkki vilahtaa jossain niin johan nousee moraalinen sormi pystyyn ja suu alkaa suoltamaan paskaa haukkumasanoilla kuorrutettuna.

Mutta eiväthän kaikki voi tykätä kaikista.

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Alkuperäinen kirjoittaja löllykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Alkuperäinen kirjoittaja löllykkä:
En asu oulus mutta n. 10km etelään niin kyllä täältä pääsee aikas hyvin...
Asutko Kempeleessä?
:)

Jep
No katos.Täällähän on ollu monikin "meiltä päin",minä myös.Ja vasta Titityyn kans treffattiin:)Jos haluat joskus tavata niin liity seuraan!Yytä saa laittaa:)

Toki haluan tavata! Olis mukava saaja uusia tuttavuuksia täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Mietin tässä sellaista asiaa, että miksi fjonga retostelee täällä aina vain omalla "rohkeudellaan" seksiin, baareiluun, juomiseen ja muuhun irrotteluun liittyen. Eikö noihin juttuihin keskittyvälle ole muitakin foorumeita kuin Kaksplus-lehden palsta?

Ja turha tulla taas toistamaan vanhaa virttä äideistä, jotka kiksauttaa kerran kuussa pimeässä peiton alla! Ajan takaa sitä, että enpä muista fjongan useinkaan kirjoittaneen mitään lapsiin, äityiteen, vanhemmuuteen, vastuuseen, kasvatukseen ym. liittyvää; vaikuttaa siltä, että oleellisinta hänen elämässään on oman nautinnon haku ja mitä kuohuttavammalla tavalla, sen tyytyväisempi hän on. Tällaisen kuvan hän on itsestään antanut!
Muistelenpa tässä aloituksia tytsi-ketjuista, mietittiin miksi juuri tytsi saa tuollaisen "kohtelun" kuin on saanut..? Keskiarvoksi tuli, että tytsi on tytsi ja nuori nainen niin miksei fjonga saisi olla fjonga? Seksi on fjongalle tärkeää ja miksei saisi olla? Toisaalta on sääli jos ihmistä pidetään seksuaalisuuden takia jotenkin "outona lintuna". Fjongan seksuaalisuus tuskin vähentää yhtään hänen rakkauttaan lapsiinsa.
Joo,mutta toi jatkuva tarve tolle teatterille on jo säälittävää,ja mua vaan säälittää koko tyyppi
Mille teatterille? Haloo, kerro se!! Mikä tässä nyt on teatteria?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

ehkäpä se johtuu siitä että kun kirjoitan kasvatuksesta ja äitiydestä sekä lapsista niistä ei tule koskaan tämmöisiä kilometriketjuja, tuntuu että ihmisiä ei sellaiset asiat tällä palstalla kiinnosta... vaan juuri tämmöiset jutut teillä kiinnostaa!!! minähän vain yritän tehdä sellaisia aloituksia jotka saa takuuvarmasti monta vastausta, ne jotka täällä ihmisiä kiinnostaa ;)
Eli sä tarttet kilometrikaupalla vastauksia?Miksi?
johan mä vastasin että haluan että muillakin on viihdykettä, johan tä palsta oli muutamana iltana pystyyn kuollutta...
ja kyllä osasyy on myöskin huomionhaku =)

hmmmm

mikä ärsyttää toisessa se on itsessä koska sen tunnistaa. eli, te jotka vastustatte pusukuvaa ettekä ota sitä huumorilla ni tosiasiassa te ootte niitä lesboja. eli, teille hyi.

ellukka1
:LOL: :LOL: ihan pakko vaan nauraa näille joillekkin jutuille täällä, jännä että miten ihminen leimataan lesboksi jonkun kännipusu/pelleilyn takia. joka tapauksessa mitä sitten vaika joku olisikin lesbo/homo? onko se teiltä jotenkin pois?

Yhteistyössä