Hakutulokset

1. J

saako miehesi silittää baarissa toista naista hiuksista kun olet itse vieressä?

No kyllä siihen joku syy tarvitaan, jos silittelee esim. kaverini kysyy "kokeile mun hiuksia kun on sileet" -parturikampaamon jäljiltä... Mutta jos hellimismielessä silittelis jotain oli sitten kaveri tai ei, niin kyllä multa vihaisia katseita saisi ja kunnon puhuttelun kotona...
  2. J

Onko järkeä yrittää lasta, kun tulot 0e/kk?

Jos haluatte lapsen en näe mitään estettä miksei sellaista voisi yrittää. Ei raha onnea tuo, vaikkakin hieman rauhoittaa... ;) Me oltiin miehen kanssa molemmat opintotuella ja asumislisällä kun meille lapsi tuli (yht. alle 1000e/kk). Mies oli sit kesätöissä tämän lisäksi. Hyvin selvittiin...
  3. J

Kehtaako lievästi ylipainoinen laittaa farkut päälle(kuva)

Heh, olet ihan hassu!! Et tod. ole lihavan näköinen ainakaan tuon kuvan perusteella. Ehdottomasti tuollaiset hienot farkut, jos itsestäsi tuntuu siltä! Ei todellakaan mies sun painos takia juokse karkuun!!
  4. J

Kustantaako vanhemmat häät? vielä tänä päivänä?

Meillä meni mun vanhemmille ja appivanhemmille aika suuri osa häiden maksuista. Itse maksettiin n. 1/4 sekä tietty häämatka. Häät ei maksanut ihan mielettömiä, vaikka ainahan siinä rahaa menee. Me oltiin opiskelijoita molemmat. Jos oltaisiin itse jouduttu kaikki maksaan, olisi häävieraslista...
  5. J

Ällistyin taas sukulais naisen kommenttista!

Mutta saako alaikäinen olla edes kummina?
  6. J

G: Kuinka kauan yhdessäoloa ennen naimisiinmenoa?

1. Oltiin vähän vajaa 2v seurusteltu, josta 1v kihloissa. Saman katon alla oltiin oltu muutama kuukausi ennen häitä. 2. 22v 3. Hieman kieltämättä epäröin viimeisillä päivillä... :ashamed: (ihan tyypillistä minulta) Mutta oikea nappi valinta on ollut silti! =)
  7. J

Erota vai ei (vaikea päättää)

Suosittelen kyllä sitä, että taistelisitte liittonne puolesta. Nuo ongelmat mitä teillä on mitä olet tuonut esiin tässä, on ihan ratkaistavissa, jos vaan halua löytyy.
  8. J

oon niin väsynyt tuohon 1vuotiaaseen! ei suostu nukkumaan enää ollenkaan. Koko ajan roikkuu jalassa,istuu sylissä muun ajan huutaa

soita mll:n lastenkaitsijoille ja palkkaa pariksi tunniksi hoitaja lapsillesi.
  9. J

Ei jumaliste noita penskoja...

Tyyris Tyllerö: Sun pitää olla mustavalkoinen vaan jossain tietyissä asioissa. Jos varastavat jotain tuollain, pidä puhuttelu ja sen jälkeen anna lapsen itse kertoo mitä teki huonosti ja miten olisi pitänyt käyttäytyä. Laita aina seuraamus pahoista teoista. Lapsi joutuu pyytämään anteeksi...
  10. J

He saavat leipänsä myös tupakoitsijoiden keuhkojen korjauksesta, vaikkakin se on ihan ihmisen oma moka kun tupakoitsee tjms. Eli ei niiden leipä siitä kiinni ole, leimataanko joku sairaudeksi vai itse aiheutetuksi. Joten se siitä.
  11. J

ADHD jatkuu myös aikuisena. On vaikeaa seurata jopa mielenkiintoista asiaa, vaikka haluaisi kuinka. On vaikeaa istua paikoillaan, vaikkei millään kehtaisi lähtee mihinkään jne. Itse tiedän pari aikuista joilla on ADHD ja joo kyllä, eron huomaa tavalliseen vilkkaaseen ihmiseen helposti. Toki on...
  12. J

Joo, huomasit hyvän pointin. Nyt nää jotka asiat niin tietää niin menkäähän puhumaan myös tutkijoille tästä asiasta niin hekin monien vuosien tutkimustulosten valossa huomaavat "totuuden"!! B)
  13. J

Mää en ymmärrä miks vouhotetaan jos lelutavara menee rikki. En ylipäätään ymmärrä miksi lapsille tehdään nykyään niin rikkuvia hong kong leluja jotka menee pienestä väännöstä heti hajalle. Nykyajan lapsilla on niin paljon leluja, ettei ne edes välitä vaikka joku leluauto rikkuu. Saahan sitä taas...
  14. J

(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Hei, Mää muutin Hakunilan Nissakseen juuri ja nyt kaipailisin ystäviä. Täälläpäin ei ole ketään joita tuntisin edes. Olen 25vuotias naimisissa oleva nainen. Tyttömme on 1.5v. Käyn töissä ja teen samalla lopputyötäni. Olen kovin eläinrakas. Yksityisviestillä tavoittaa!
  15. J

myöhäinen plussa

Enpä mää osannut arvata, että on tällaisia myöhäisiä plussia ennenkuin laitoin googleen hakua.. Ja eikös täällä kaksplussan sivuilla ollut ihan pitkä juttu tästä :P Nyt kun lueskelin teidän juttuja niin aloin heti jännään myös teidän puolesta! :) No siis mulla meneillään 36 (kp28). Testejä...
  16. J

Onko miehesi tinkinyt omista menoistaan/harrastuksistaan lapsen/lapsien syntymän jälkeen

a) Harrastuksiin ei ole mennyt juuri rahaa. Harrastukset on hieman vähentyneet. b) Osaa olla hyvinkin pihi kun on tarve :P (opiskelijoina on pakko ollakin) c) Meillä rahat on ollut aina yhteisiä. Molemmat ollaan pääpuolisesti opiskelijoita, joten rahatilanne on ollut tosi heikko...
  17. J

1-vuotiaiden paino ja pituus?

Meillä tyttö oli n. 8.3kg ja 74cm. Tyttö on tosi hoikka ollut aina kun ruoka ei ole aina maistunut.
  18. J

Pakastettu äidinmaito

Joo kyllä se tuon 6kk säilyy. Itse olen antanut 6kk vanhaa maitoa, eikä ole maistunut yhtään erilaiselle kuin 3kk vanha maito. Suomessa on yleinen ajatus, että maito säilyisi vain sen 3-4kk, mutta tämä on tullut varmaan siitä, että sairaalassa luovutussäännöt ovat tuommoiset. Onhan se nyt hieman...
  19. J

Kun lapsi ei syö

Kiitoksia kovasti vastauksista. Olen yrittänyt nyt pitää täysin päivärytmin eli 5 krt päivässä ruokailu ja imetys ruokailun jälkeen.
  20. J

Kun lapsi ei syö

\ Tuo määrä kuulostaa ainakin mun korviin tosi suurelta. Meillä siis ei mene kuin max 1prk päivässä yhteensä. Maidon määrästä en osaa sanoa ku imetän. Mut hoikka on teidänkin poiika. Meidänkin tyttö on kova liikkumaan.<br><br>

Yhteistyössä