Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Vai mistä johtuu kaikilta tuo ehdoton ei?
Saatteko ite flirttailla toisille miehille baarissa kun miehenne ei ole mukana?
Ei kun sehän olisi ihan ok! (Luin minäkin tämän ensin vähän väärin...)Alkuperäinen kirjoittaja aslö:No tästä voisin mäkin vetää herneet nenäänAlkuperäinen kirjoittaja halleluja:mä luin että siittää baarissa
Siis mitä luottamista siinä on jos nyt jo menee hellimään toista naista? Eikö siitä selkeesti saa jo aihetta epäluottamuslauseeseen?Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Vai mistä johtuu kaikilta tuo ehdoton ei?
niin mäkin oon aina aatellu mut nyt en enää tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja jääpipar:Siis mitä luottamista siinä on jos nyt jo menee hellimään toista naista? Eikö siitä selkeesti saa jo aihetta epäluottamuslauseeseen?Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Vai mistä johtuu kaikilta tuo ehdoton ei?
Kyllä luottamus on sitä (ainakin meillä), ettei toinen edes harkitse silittää _hellimismielellä_ toisten naisten hiuksia, ei kouri tai hiplaile toisia naisia, ei suutele toisia naisia, ei flirttaile toisille naisille koska siihen ei ole mitään tarvetta..
En mää ainakaan flirttaile... Tosin en juuri baareissa käykään...
Sun miehes on siis tehnyt näin? Jos nyt rivienvälistä voi oikein lukea...Alkuperäinen kirjoittaja ärsytti...:niin mäkin oon aina aatellu mut nyt en enää tiedä...
Mä voisin haluta silittää jonkun (vaikkapa naisen) hiuksia, jos ne olisivat vaikkapa mustat, kiiltävät ja näyttäisivät silkinsileiltä. En mä sillä missään tapauksessa vihjaisisi, että haluan tussua nuolemaan... Samasta tai jostakin muusta syystä saisi mieskin silittää kenen tahansa hiuksia, paitsi jos nimenomaisesti käyttäytyisi sillä tavoin, että yrittäisi salata asian minulta! Se olisi jo vähän epäilyttävää.Alkuperäinen kirjoittaja miracle:En kyllä ymmärtäis miks ihmeessä pitäis silittää kenenkään hiuksia baarissa tai yhtään missään. Eli ei sais. Ja ei, en itsekään flirttaile enkä silittele toisten hiuksia. Miks ihmeessä pitäis jos olen parisuhteessa ja kohta jo naimisissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mä voisin haluta silittää jonkun (vaikkapa naisen) hiuksia, jos ne olisivat vaikkapa mustat, kiiltävät ja näyttäisivät silkinsileiltä.
Luvan kysyisin varmasti ensin (tai pirustako sitä tietää, jos mulle oikein outoja sieniä olisi syötetty...) Kyllä siinä tilanteessa pitäisi ensin puhua nimenomaan jotain niistä hiuksista ennen kuin voisi ajatella koskevansa, varsinkin jos ihan ventovieraasta olisi kyse.Alkuperäinen kirjoittaja jääpipar:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Mä voisin haluta silittää jonkun (vaikkapa naisen) hiuksia, jos ne olisivat vaikkapa mustat, kiiltävät ja näyttäisivät silkinsileiltä.
Mutta ei kai jonkun ventovieraan naisen hiuksia sillä verukkeella voi silitellä, että ne nyt mustat ja kiiltävät on? Kai sitä pitää jotenkin keskustella tjms. itse henkilön kanssa ennenkuin toisen hiuksia menee koskemaan?