saako miehesi silittää baarissa toista naista hiuksista kun olet itse vieressä?

  • Viestiketjun aloittaja ärsytti...
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä siihen joku syy tarvitaan, jos silittelee esim. kaverini kysyy "kokeile mun hiuksia kun on sileet" -parturikampaamon jäljiltä...

Mutta jos hellimismielessä silittelis jotain oli sitten kaveri tai ei, niin kyllä multa vihaisia katseita saisi ja kunnon puhuttelun kotona...
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Vai mistä johtuu kaikilta tuo ehdoton ei?

Saatteko ite flirttailla toisille miehille baarissa kun miehenne ei ole mukana?

en halua itse tehdä mitään juttuja muiden miesten kanssa ja eipä tuo miehenikään ole innostunut muista naisista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Vai mistä johtuu kaikilta tuo ehdoton ei?

Saatteko ite flirttailla toisille miehille baarissa kun miehenne ei ole mukana?
Siis mitä luottamista siinä on jos nyt jo menee hellimään toista naista? Eikö siitä selkeesti saa jo aihetta epäluottamuslauseeseen?

Kyllä luottamus on sitä (ainakin meillä), ettei toinen edes harkitse silittää _hellimismielellä_ toisten naisten hiuksia, ei kouri tai hiplaile toisia naisia, ei suutele toisia naisia, ei flirttaile toisille naisille koska siihen ei ole mitään tarvetta..

En mää ainakaan flirttaile... Tosin en juuri baareissa käykään...
 
ärsytti...
Alkuperäinen kirjoittaja jääpipar:
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Vai mistä johtuu kaikilta tuo ehdoton ei?

Saatteko ite flirttailla toisille miehille baarissa kun miehenne ei ole mukana?
Siis mitä luottamista siinä on jos nyt jo menee hellimään toista naista? Eikö siitä selkeesti saa jo aihetta epäluottamuslauseeseen?

Kyllä luottamus on sitä (ainakin meillä), ettei toinen edes harkitse silittää _hellimismielellä_ toisten naisten hiuksia, ei kouri tai hiplaile toisia naisia, ei suutele toisia naisia, ei flirttaile toisille naisille koska siihen ei ole mitään tarvetta..

En mää ainakaan flirttaile... Tosin en juuri baareissa käykään...
niin mäkin oon aina aatellu mut nyt en enää tiedä...
 
Laylah
Mitä se vaikuttaa, että silittääkö tuttua tai tuntematonta? Ei olisi ok, tai tietty riippuu, että miten silittää, että onko ennemmin kaverille niin kuin päähän taputusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytti...:
niin mäkin oon aina aatellu mut nyt en enää tiedä...
Sun miehes on siis tehnyt näin? Jos nyt rivienvälistä voi oikein lukea...

Mikä silityksen syynä on ollut?

Jos on ollut vain extempore temppu ilman minkäänlaista flirttiä, hellimistä tai muuta vetovoimaa välissä, niin ei sitä kannata sen enempää mieltään vaivata..

Jos taas selkeesti sun läsnäollessa jopa flirttailee/hellii toista naista, niin sitten kyllä suhteenne kaipaa keskustelua, jos sinä et sitä siedä tai tulet mustasukkaiseksi. (minäkin tulisin ehkä...)
 
En kyllä ymmärtäis miks ihmeessä pitäis silittää kenenkään hiuksia baarissa tai yhtään missään. Eli ei sais. Ja ei, en itsekään flirttaile enkä silittele toisten hiuksia. Miks ihmeessä pitäis jos olen parisuhteessa ja kohta jo naimisissa?
 
marja
Saa silittää tuttuja naisia, monesti tuttujamme halailee ja pussaa poskelle/ ottaa kainaloon, miksi ei jos se on tilanteeseen sopivaa? Ei se ukko siitä kulu jos joku sitä poskelle pussaa ja halailee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
En kyllä ymmärtäis miks ihmeessä pitäis silittää kenenkään hiuksia baarissa tai yhtään missään. Eli ei sais. Ja ei, en itsekään flirttaile enkä silittele toisten hiuksia. Miks ihmeessä pitäis jos olen parisuhteessa ja kohta jo naimisissa?
Mä voisin haluta silittää jonkun (vaikkapa naisen) hiuksia, jos ne olisivat vaikkapa mustat, kiiltävät ja näyttäisivät silkinsileiltä. En mä sillä missään tapauksessa vihjaisisi, että haluan tussua nuolemaan... :eek: Samasta tai jostakin muusta syystä saisi mieskin silittää kenen tahansa hiuksia, paitsi jos nimenomaisesti käyttäytyisi sillä tavoin, että yrittäisi salata asian minulta! Se olisi jo vähän epäilyttävää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Mä voisin haluta silittää jonkun (vaikkapa naisen) hiuksia, jos ne olisivat vaikkapa mustat, kiiltävät ja näyttäisivät silkinsileiltä.

Mutta ei kai jonkun ventovieraan naisen hiuksia sillä verukkeella voi silitellä, että ne nyt mustat ja kiiltävät on? Kai sitä pitää jotenkin keskustella tjms. itse henkilön kanssa ennenkuin toisen hiuksia menee koskemaan?

Mää ainakin katsoisin vielä pitempään, jos joku täysin ventovieras äijä tulis mun hiuksiani kähmiin vain sillä verukkeella, että hiukseni oli niin kiiltävät/pitkät/kivan väriset...

Mutta siis ymmärrän luultavasti pointtisi (jos ei ole edelle mainittu). Jos on joku syy, miksi silittää niin asia on ok musta, teki sen sitten salaa multa tai mun läsnäollessa.
 
meerian
Saisi silittää :)
ja saa halaillakin :)
Voisin kyllä vähän katsoa että millä mielellä silittelee, mutta en usko että siitä sen sen enenpää meteliä nostaisin. Ehkä jälkeenpäin kysyisin syytä jos tilanne olisi minun silmissäni näyttänyt jotenkin liian intiimiltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääpipar:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Mä voisin haluta silittää jonkun (vaikkapa naisen) hiuksia, jos ne olisivat vaikkapa mustat, kiiltävät ja näyttäisivät silkinsileiltä.

Mutta ei kai jonkun ventovieraan naisen hiuksia sillä verukkeella voi silitellä, että ne nyt mustat ja kiiltävät on? Kai sitä pitää jotenkin keskustella tjms. itse henkilön kanssa ennenkuin toisen hiuksia menee koskemaan?
Luvan kysyisin varmasti ensin (tai pirustako sitä tietää, jos mulle oikein outoja sieniä olisi syötetty...) Kyllä siinä tilanteessa pitäisi ensin puhua nimenomaan jotain niistä hiuksista ennen kuin voisi ajatella koskevansa, varsinkin jos ihan ventovieraasta olisi kyse.


 

Yhteistyössä