Hakutulokset

1. A

PERJANTAI ILLAN JUKEBOKSI PYÖRIMÄÄN :)

Yön Varietee aivan kokonaisuudessaan, kuuntelisin vaikka loppuelämän yhteen soittoon
  2. A

Mitä lasissa/pullossa/tölkissä?

Ihan vaan klasissa punkkua ja kipassa juustonaksuja. Meneehän se perjantai-ilta toivotavasti näinkin....
  3. A

KURKUNPÄÄNTULEHDUKSEN HOITO??!!

Meidän lapsen kurkunpääntulehdusta hoitettiin ensiavussa astmalääkkeillä ja sellasella höyrynaamarilla. Alkoi tää tulehdus yöllä silleen ettei poika saanut henkeä kunnolla ja ei kun ensiapuun. Kuumetta oli vähän myös. Kotihoidoksi sanottiin että voi yrittää mennä ulos istumaan että olis helpompi...
  4. A

lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

Heissan kaikille pudottajille. Täällä näkyy siis olevan tapa että maanantaina(ko) on punnituspäivä? Ja selituksiä heti alkuun, eilinen oli täysi mussutuspäivä, mutta sitä saa mitä tilaa. Siis tänään aamupaino oli yövaatteet päällä ennen aamupalaa 28.5. 76.6 kg eli tästä lähdetään yrittämään...
  5. A

Sun ja mun aika

Kiitos kommenteisanne, erityisesti baby. Vähän on samanlaiset tilanteet meillä molemmilla. Meillä tosin mies käy 3-vuorotyössä ja lapset jo isoja, vanhempi ekalla ja nuorempi 5. Mutta kuitenkin, paljon kaatuu mun harteille. Toki mies siivotessa vie matot ja tamppaa ne, sanottakoon se hänen...
  6. A

Sun ja mun aika

Olen tässä pidemmän aikaa miettinyt minkä verran voi vaatia toista luopumaan omasta ajastaan. Meillä tilanne tämä että mä teen kotona melkein kaiken. Haen ja vien lapsen tarhaan ja hoidan toisen kouluun, töiden jälkeen haen lapsen, laitan ruuat, pyykkään, siivoan, teen lasten ilapesut, luen...
  7. A

Ketäs paikalla??

:wave: Minä myös huiskuttelen
  8. A

kelpaisko yh

Suvussani oli aikoinaan vähän samantapainen tapaus jossa nuori setäni meni puoli vuotta ennen kuolemaansa naimisiin. Tuleva morsian suuttui silmittömästi isälleni joka alkoi puhua avioehdosta. Sedälläni oli osuus aika isosta maatilasta josta kolmanne solisi mennyt tälle tulevalle vaimole ilman...
  9. A

Kaipaus vihreämälle ruoholle...

Ahdistunut, kertomasi oli vähän kuin omasta elämästäni, sillä erotuksella että olen ollut naimisissa jo kohta 10 vuotta. Mutta myös haluaisin olla vaihteeksi haluttu ja kuulla jonkun suusta jotain kaunista ja ihanaa. Viihteelle olisi ihanaa lähteä ihan yksin mutta aina on ongelmana lasten hoito...
  10. A

Pinoon kaikki ketkä tänään lähdössä jonnekin?

Kateellisena hän haaveilee ulos lähdöstä mutta kun on 2 omaa ja yksi vieras lapsi holhottavana yön yli niin taidan vain mennä sänkyyn ellei täältä löydy mitään kivaa mikä viivästyttäisi petiin painumista. :saint:
  11. A

lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

Moikka kaikki. Tulenpa minäkin tänne kun tavoite olis sama kun teillä kaikilla. Eli mun pitäis saada tohon heinäkuun puoleenväliin mennessä pois 7 kiloa. Syy niinkin arkinen kun olen silloin lähdössä kaverin kanssa iltamenoihin ja on pakko olla vähän hoikemmassa kunnossa. Mulla kun on sellainen...
  12. A

Miten eroon naapurin koirista

Hei taas. Nyt olen poliisille soittanut kun kolmannen kerran ajoin koiran pois meidän pihalta. Rikosilmoitus siitä tehtiin ja lupasivat ottaa yhteyttä naapuriin. Saa nähdä miten peli jatkuu. Soitan kuitenkin vaikka kerran viikossa jos mitään ei ala tapahtua. Enkä halua mitenkään eri rotuja...
  13. A

Eläinjutuista

Iloisena huomasin että täällä alkoi viritä muitakin koira-aiheisia juttuja. Niin ongelmista kuin huolesta toisen koirasta. Ja näkyipä mukana joku kissa-juttukin. Jossakin näin että koiranomistajat oli joku leimannut vähä-älyiseksi tai muuksi vastaavaksi, mutta olen itse aivan toista mieltä. Joka...
  14. A

Onko nuo myrkkysyötit laillisia juttuja, en haluaisi vastuuseen mistään laittomuuksista kuitenkaan. Ollaan ajateltu laittaa sellaisia laitteita mitkä päästää korkeaa ääntä joka sattuu koiran korviin, mutta niiden laillisuudesta ei ole vielä tietoa. Sellaisia ei myydä Suomessa mutta en tiedä...
  15. A

ahdistaa

Nalle. Tilanteesi on osittain samanmoinen kuin omani. Tunteet osittain miestä kohtaan kadoksissa, eli en voi spontaanisti sanoa "voi että mä rakastan sua". En tiedä olisiko se totta. Hän on kyllä aktiivinen seksin suhteen toisin kun sun miehesi, mutta mua vaan ei oikeen kiinnosta kun tunteet on...
  16. A

Hyvä Miljoonakala. Kävin minäkin kurkkaamassa profiilistasi ton kuvan ja arvaa mitä kävi? Heti alkoi kädet vapista kun näin tuon kuvan. Helli ja rapsuttele sinä kuitenkin koiraasi hellin käsin.
  17. A

Keskustella on yritetty, mut naapurit kylmän välinpitämättömiä. Sanoin viikonlopulla että rakenna aita mutta turhaa kai sekin. Kun hurtta meidän puolelle tulee ja alan huutaan että painu omalle puolelle, naapurit tulee mulle meuhkaamaan et älä huuda sille kun se pelkää. Huitomaan en viiti alkaa...
  18. A

ANNATTEKO sisarusten lapsille pienet lapstenvaatteet,

Aivan ehdottomasti annan ne mitä rakas siskoni tyttärelleen kelpuuttaa. Loput laitan kierrätykseen, en lähde myymään muutamaa vatekappaletta.
  19. A

Sen vielä sanon että mä en tykkää koirista enkä aio sen takia antaa tutustua että ne juoksee meidän pihalla missä leikkii välillä todella paljon lapsia. Mulla ei ole koiraa joten mielestäni se ei mulle kuulu rakentaa aitaa tai mitään muutakaan. Tätä on jatkunu jo vuoden ja siitä ajasta lapset on...
  20. A

Ystäväpoliisiltani olen neuvoja kysellyt, mutta ei siinä oikein ole mitään mahdollisuutta muuta kun sakko kirjoittaa. Se kun ei riko muuta kun järjestyssääntöä. Ja aikanaan kun näillä naapureilla oli ajokoira joka vapaana juoksi niin siitä jotkut teki valituksen ni mies vaan nauro ja sano et se...

Yhteistyössä