Tilanne on tämä. Naapurit pitävät koiriaan, joista toinen dobermanni, vapaana pihallaan. Aina kun me ulos mennään niin tää dopermanni hyökkää meidän puolelle armottomasti räkyttäen. Mä ja lapset pelätään ja ulos mennään kun on ikunasta varmistettu ettei naapurin pihalla liikettä. Ollaan sanottu monta kertaa että rakit omalla pihalla mutta ei mikään tehoa. Niiden pihassa ei kunnon aitaa mikä estäisi tän meidän pihaan tulon. Myös tiellä liikkujille rakit räkyttää.
Vastaukseksi on valituksiin tullu että anna tehdä tuttavuutta, ne puolustaa vaan reviiriään ( meidän pihaa???) ym. yhtä typerää. Nyt tarvitsis todell akunnon neuvoja tilanteen parantumiseksi. Muita siis kun muutto. Ja mielellään laillisia. Mun mielestä koira samoin kun kissakin on lainsuojaton toisen pihalla, joten eikö sen voi vaikka listiä? En toki tee mutta periaatteessa.
Vastaukseksi on valituksiin tullu että anna tehdä tuttavuutta, ne puolustaa vaan reviiriään ( meidän pihaa???) ym. yhtä typerää. Nyt tarvitsis todell akunnon neuvoja tilanteen parantumiseksi. Muita siis kun muutto. Ja mielellään laillisia. Mun mielestä koira samoin kun kissakin on lainsuojaton toisen pihalla, joten eikö sen voi vaikka listiä? En toki tee mutta periaatteessa.