Hakutulokset

1. Piikkikampa

Mistähän löytäisi lapselle ihanan prinsessasängyn?

oivoi, ihania, itekin just oon mietiskelly että millasen prinsessapedin sitä tuolle neidille värkkäis.. :) tosin mun lemppari tähän asti palstalla nähdyistä on silti se chefin tekemä linnasänky :D :flower:
  2. Piikkikampa

Lastesi ikä ja nukkumaanmenoaika?

1v 7kk klo 20.
  3. Piikkikampa

yösyöttö

valtaosalle tuonikäisistä tuo yösyöttö on jo ravitsemuksellisesti turha, paremmathan ne unet on lapsellekin ilman turhia heräämisiä (vaikka lyhyitäkin). Todennäköiseesti tuosta tavasta on myös helpompi oppia eroon nyt kuin myöhemmin (jos tosiaan vaan lähinnä "tavan vuoksi" herää syömään)...
  4. Piikkikampa

onko mautonta?

eihän se toki mautonta ole, mitäs se materiaali kellekkään kuuluu. Itelläkin lähes kaikki korut on hopeaa kun siitä tykkään, ei yhtään keltakultaa, MUTTA kihla- ja vihkisormukset on valkokultaa, koska hopea on niin pehmeää. Tuota kestävyyspuolta siis kannattaa miettiä, sitä sormusta on...
  5. Piikkikampa

Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

voi jestas, IHANA! :) :flower:
  6. Piikkikampa

Mitä mieltä ootte 1-vuotiaan tukistamisesta?

Ihan kamalaa. :( En hyväksy mitään fyysisiä rangaistuksia missään iässä. Se on vaan väärin.
  7. Piikkikampa

Haluatko kysyä romanikulttuurista?

Paras ketju pitkiin aikoihin, kiitos ap:lle :) Mulla ois vähän tällänen kevyempi kysymys, mutta tuli hiusasioista vielä mieleen asia johon en ole alalla törmännyt: tapaavatko romanit käydä ihan tavallisissa valtaväestön parturi-kampaamoissa, vai suositaanko enemmän romanipartureita (kaipa...
  8. Piikkikampa

Kelpuuttaisitko vauvallesi? *kuvia*

Voi jestas, aivan ihania! Kyllä oisin ollu otettu jos meidän vauvalle joku ois tuommoset ihanuudet tehnyt!
  9. Piikkikampa

Mistä parhaat kuvakirjat?

Eipä mitään :) Hei jos millään jaksat ja muistat, niin kehtaatko heittää vaikka yyveellä tai täällä muuten huudella, jos/kun kokeilet tuota eirikuvaa, että onko niillä hyvä ohjelma kirjan tekoon? tai jos jokun muun hyväksi havaitset.. on parhaimmillaan niin vaivalloisia tehdä nuo kirjat...
  10. Piikkikampa

Minua on alkanut vi¤¤ttaa kaverin lässytys töistä ja siksi on pakko kysyä tietääkö joku ravintolahommista...

kun et ymmärrä niin et ymmärrä. valtaosa ravintolatyöntekijöistä ymmärtää työnsä luonteen: päivät venyy ja taukoja pidetään kun pystytään, joskus on rennompaa ja joskus hektisempää, työtä tehdään senhetkisen tilanteen mukaan. eipä kauaa viihdy ravintolassa työntekijä, joka vinkuu tes kourassa...
  11. Piikkikampa

Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

Oli pakko selata ketju läpi josko oma tyttönimeni olisi päässyt listalle (eipä ollut kukaan näköjään siihen törmännyt), on nimittäin sitä kaliiberia että saletisti tänne kuuluisi (en nyt kuitenkaan viitsi laittaa, kun on varsin harvinainen). :whistle: Valtaosa täällä luetelluista nimistä...
  12. Piikkikampa

Nii juu, ja Eirikuvalla on kirjoja myös. Sitä oon vähä meinannu jos seuraavaks kokeilisin, tilasin sieltä seinäkalentereita ja ne oli ainakin tosi laadukkaita. Muistaakseni ne lähetettiin varsin näpsäkästi lähimpään Prismaan, josta sitten perus kauppareissun yhteydessä ne mukaan nappasin ja...
  13. Piikkikampa

Mie oon tilannu Photoboxilta kerran, et osaan kertoa vaan siitä. Hinnat oli ihan ok (sieltä tulee paljon tarjouksiakin kun rekkautuu) ja vaihtoehtoja oli musta ihan mukavasti. Se niiden ohjelmakin oli ihan jees, sai järjestää ja venkslata uusiks niin paljo kun sielu sieti, mutta jotain...
  14. Piikkikampa

Tiedätkö ketään jolle on vasta synnytyksessä selvinnyt että onkin kaksoset/kolmoset?

vuonna -51, äitini ja identtinen kaksoissiskonsa.
  15. Piikkikampa

Onko kukaan lukenut...

en oo lukenut (vielä) tuota kirjaa, mutta kyllä tuo kirjailija elossa vielä on. juuri luin haastattelun jossa kertoi tuosta kirjastaan.
  16. Piikkikampa

1vuotiaalle hammastahna?

tuota meilläkin, Oral B Stages. Ihan Prismasta löyty.
  17. Piikkikampa

Sain ystävältäni ihanan kaavan, tässä tulos..

No ihmekkös että oli niin tutun kokosen näkönen, meidän tyttö on 1v kohta 7kk ja tänään mitattiin painoksi 10,8kg ja pituudeksi 86cm :D Mä en muuten osannut pitää sitä pipoa erityisen vauvamaisena, persoonallisena ja veikeänä vaan :)
  18. Piikkikampa

Sain ystävältäni ihanan kaavan, tässä tulos..

hienot housut :flower: ja se aiemmin postattu pipokin oli ihana :) voi kun itekin osaisin ommella, sais sopivia vaatteita tuolle meidän typykälle, joka myös on hieman mallia "kuikelo" :D Saankos muuten tiedustella minkä ikäinen tuo teidän neitokainen on, oli kooltaan niin kovin saman...

Yhteistyössä