Hakutulokset

1. Piikkikampa

voinko laittaa pojalle nimeksi lauri, kun siskon tyttö kasettiin vasta lauraksi?

tietysti voit. ei tuossa nyt minusta oo edes mitään miettimistä. jos ois kyse ihan samasta nimestä niin sitten ite varmaan vaihtaisin..
  2. Piikkikampa

Ruokailu Korkeasaaressa

Meillä oli muksulle (1,5v) omat ruuat mukana, ihan pakkasesta kotiruokaa (jäisenä kylmälaukkuun). Siellä kun on niitä mikroja yleisökäytössä (ainakin Amazonian? vai mikä se nyt on) aulassa ja ihan pöydät ja näin. Hyvin toimi. Itelle ei tainnu olla evästä mukana, kahvilla käytiin, mutta kai...
  3. Piikkikampa

Luettele viisi suosikkibändiäsi/artistiasi

Alanis Morissette, 3 Doors Down, Korn, Staind, Apulanta..
  4. Piikkikampa

Mä en tajua näitä Ukkos-rakastajia!

No kun se ukkonen kuitenkin tulee jos on tullakseen, riippumatta siitä tykkääkö siitä vai ei.. niin eikö sitä nyt sit voi mieluummin fiilistellä sen aikaa kuinka kaunista ja tunnelmallista ja voimakasta se on, kun että tutisis jossain huoneennurkassa "mitäjostalopalaa-apua-kuollaankohanmenyt"..?!
  5. Piikkikampa

Mitä kysyisit kätilöltä?

:attn: :)
  6. Piikkikampa

Mitä kysyisit kätilöltä?

voiko sairaalasta pyytää sen synnytyskertomuksen (tai mikälie, siis se kätilön sepustus synnytyksen kulusta) itselleen? aikaa synnytyksestä on jo reilu 1,5v, mutta jäi jotenkin vaivaamaan kun kätilöni ei käynyt synnytystä kanssani läpi osastolla ollessani, niinkuin tapana olisi, ja kokonaiskuva...
  7. Piikkikampa

pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

no mutta tännehän mä kuulun! :D tosin puolet täällä olevista ei mun mielestä oo kyllä kovinkaan näkymättömiä.
  8. Piikkikampa

Sinettihiukset????

nimenomaan :D

Yhteistyössä