aika samoja muuten mut motörhead ei kuulu mun suosikkeihin vaan entwine..Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Motörhead, Volbeat, Johnny Cash, Misfits, Ozzy Osbourne.
Aika vaikee muuten äkkiseltään lähtee poimimaan vaan viittä omaa suosikkia.
Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.
Mä olen aina vähän hävennyt, että diggailen pähkinänsärkijää.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.
Myös Joutsenlampi on ihana.. Oliks se edes Tsaikovskia? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen aina vähän hävennyt, että diggailen pähkinänsärkijää.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.
On. =) Pienten joutsenten tanssi on ihana ja mustan joutsenen kohtaukset hurjia.Alkuperäinen kirjoittaja y:Myös Joutsenlampi on ihana.. Oliks se edes Tsaikovskia? :ashamed:
Se on aika ihana kyllä. Tykkään myös klassisesta, olen aina tykännyt vaikka sen kuuntelu on jäänyt aina välillä tosi vähiin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä olen aina vähän hävennyt, että diggailen pähkinänsärkijää.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Häpeähymiö pois, pois! =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Radiohead, PJ Harvey, Air, Björk, Kate Bush & moni klassinen, mm. Chopin ja Saariaho ja pidän myös balettimusiikista :ashamed: kuten Tsaikovskista.
Suunnitelmissa oli Tampereen keikka, mut kattoo ny...Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:aika samoja muuten mut motörhead ei kuulu mun suosikkeihin vaan entwine..Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Motörhead, Volbeat, Johnny Cash, Misfits, Ozzy Osbourne.
Aika vaikee muuten äkkiseltään lähtee poimimaan vaan viittä omaa suosikkia.
oletkos muuten menos 13.10 jäähallille tai ouluun, turkuun tai tampereelle katsoo volbeattii???