Hakutulokset

1. Piikkikampa

Sinettihiukset????

juu älä laita itse. :$ äläkä ainakaan ala kuumentelemaan millään muulla kuin kunnon kolvilla :o herraisä..
  2. Piikkikampa

Onko partureita paikalla?

ei tarvi sanoa, kaikkea voi tehdä. (jotkut mammat on ylihysteerisiä noiden kemikalien kanssa raskausaikanaan, mutta jos et joka viikko ole värjäämässä, niin niitä ei todellakaan tarvi miettiä.) mainittakoon kuitenkin, että joillain raskausaika tekee jänniä juttuja hiuksillekin, esim...
  3. Piikkikampa

Kiinteistönvälittäjä tulossa tänään käymään

Todennäkösesti ottaa jos sopimuksen jo teette. Ellette sitten ota kuvia itse (me tehtiin niin, toimi hyvin).
  4. Piikkikampa

Tämä palsta pilasi pannukakkuni

..teistä vois kyllä tulla ihan viihdyttävä palstapariskunta.. :whistle: :saint: :D
  5. Piikkikampa

Normipäivä 2

näähän vaan paranee :D :flower: lisää vaan! :D
  6. Piikkikampa

Normipäivä 1

ihana :laugh: näitä lisää! :D
  7. Piikkikampa

**YLLÄRIYYVEE!**

höh, pitää töihin lähteä, ja just kun oisin innostunu tuosta yv-ominaisuudesta.. :xmas: mutta täyttäkää toki kansioni silläaikaa kun aherran töissä :D
  8. Piikkikampa

**YLLÄRIYYVEE!**

:wave:
  9. Piikkikampa

Kateissa ketju, sisälsi runon joka oli suunnattu kaukaiselle ihastukselle. Löytäisikö kukaan sitä.

oi että, minäki muistan tuon ketjun, oispa kiva kuulla etenikö juttu mihinkään! :) ..mutta apua musta sen löytämiseen ei oikein ole.. :ashamed:
  10. Piikkikampa

Yritin mennä omiin yksäreihini ...

mulla tekee samaa. kun kirjautuu ulos ja uudestaan sisään niin sit pelittää taas.
  11. Piikkikampa

Kaverini, 27v otti huulilävistyksen!

.."27v" ja "vanha" ei muuten oikein ees toimi samassa lauseessa.. :D
  12. Piikkikampa

Kaverini, 27v otti huulilävistyksen!

no mikäs siinä nyt on niin ihmeellistä? onko jotenkin parempi että se lävistys on otettu teininä ja koru on edelleen paikallaan 27-vuotiaana? ..voi sitten selitellä että "kun hurjina nuoruusvuosina tuli otettua, enhän minä muuten, se vaan jäi siihen.." vai onko 27v vaan liian vanha pitämään...
  13. Piikkikampa

Elokuun alusta alkaen jokainen suomalainen on kuolleessaan elintenluovuttaja

Loistojuttu, itselläkin on ollut tuo lämiskä lompakossa jo monta vuotta, jo olen siitä kaikille tiedottanut ettei VAAN jäisi huomaamatta jos jotain käy. Minua on tuossa vanhassa systeemissä huolettanut juuri se, että muistaisivatko läheiseni koko asiaa järkytyksensä keskellä vaikkapa...
  14. Piikkikampa

taaperolla vatsa jatkuvasti löysänä

meillä alkoi kyllä aiemmin, n.10kk iässä yhtäkkiä jatkuva löysävatsaisuus (joka kuukausien kuluessa muuttui lähes ripuliksi jo), mukana oli aina myös todella pistävä haju. Vilja-allergiahan tuolle oli pamahtanut (vaikka oli jo useamman kuukauden viljoja syönyt ilman ongelmia). Ja seuraavaksi...
  15. Piikkikampa

Saanko mä taas hehkuttaa?! :D Mä oon ONNELLINEN!!

oho, olipas halpaa, oisin veikannu hintaa paljon ylemmäksi. mutta Turusta oon kyllä niin kamalan kaukana että taitaa jäädä kurssi haaveeksi :'( täytyy keksiä jotain muuta näperrettävää.. :)
  16. Piikkikampa

Kukaan nähny tuota Memento leffaa joka alkaa pian

juu on ihan hyvä.
  17. Piikkikampa

Saanko mä taas hehkuttaa?! :D Mä oon ONNELLINEN!!

oijoi, ihania korua! :flower: tahtoo kans värkätä tuommoisia! :D saanko udella onko tuommoinen kurssi kallis ja mikähän taho nuita järjestää?
  18. Piikkikampa

Uusi palstalainen esittäytyy!

:wave:
  19. Piikkikampa

En ole Blume

Höh. Oon noita Blume-juttuja täällä mielenkiinnolla seuraillut, mutta näköjään aina kun olen pois jotain sitten "tapahtuu" |O ;) Täällähän pitäs vissiin ihan 24/7 roikkua jotta pysyis ajantasalla :p

Yhteistyössä