Sun priva kuori on ylhäällä missä lukee: yksityisviestitAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en pääse yv? Mulla ei edes näy sitä kirjekuortta?+ Miksei :'( koittakaa laittaa joku mulle jotain ..kiitos :flower:
Sun priva kuori on ylhäällä missä lukee: yksityisviestitAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en pääse yv? Mulla ei edes näy sitä kirjekuortta?+ Miksei :'( koittakaa laittaa joku mulle jotain ..kiitos :flower:
Mulla lukee vaan yksityisviestit ja syntyneet palstan mainos peittää kirjekuoren...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Sun priva kuori on ylhäällä missä lukee: yksityisviestitAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en pääse yv? Mulla ei edes näy sitä kirjekuortta?+ Miksei :'( koittakaa laittaa joku mulle jotain ..kiitos :flower:
Oletko klikannut sitä yksityisviestit sanaa?Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mulla lukee vaan yksityisviestit ja syntyneet palstan mainos peittää kirjekuoren...
Juu siis pääsen siitä lukemaan viestejä...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Oletko klikannut sitä yksityisviestit sanaa?Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Mulla lukee vaan yksityisviestit ja syntyneet palstan mainos peittää kirjekuoren...
Mulla ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eräillä henkilöillä taitaa olla kansiot täynnä :attn:
Ei ole :attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eräillä henkilöillä taitaa olla kansiot täynnä :attn:
Ai joo, tyhmä minä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Juu siis pääsen siitä lukemaan viestejä...
Harmittaa vaan kun ei nää ilman klikkailuja, et onko uusia viestejä.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tuleeko jollain takaumia lapsuudesta ja ala-asteelta? Meillä oli takaseinällä luokkahuoneessa taskuja joihin sai luokkakaverit kirjottaa kirjeitä joita postipäivänä lueskeltiin...mä en saanut yhden yhtäkään, mutta nyt olen saanut, kiitos teille :hug:
Mun traumatisoitunut lapsuuteni vallan täällä eheytyy :xmas:
Ei oo. 53% täynnä, joten vielä mahtuu. Muiltakin kuin päättömältä .Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eräillä henkilöillä taitaa olla kansiot täynnä :attn:
Juu, mäkin tyhjensin äsken...Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Mul on vaan 6% käytetty :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mäkin haluan piristävää ylläripylläriä :wave:
Mä huomasin, just tyhjäsin!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mäkin haluan piristävää ylläripylläriä :wave:
kansios on täynnä :attn: