Mikä ei toimi?Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Ei tää nyt oikein toimi :headwall:
No niinhän sä olet.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin täysjärkiseks viestissä :heart:
No mut hei mieti verrokkeja..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin täysjärkiseks viestissä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:No mut hei mieti verrokkeja..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin täysjärkiseks viestissä :heart:
Ei. Eikä edes kannata :/ Tai toisaalta, voi tulla suht ylpeä olo itsestäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:No mut hei mieti verrokkeja..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua sanottiin täysjärkiseks viestissä :heart:
onko pakko
Koita kirjautua ulos ja uudestaan sisään. Mulla ainakin joskus näyttää sisäänkirjautuneelta, mutta yv-kuori tulee esiin vasta tuon toimenpiteen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en pääse yv? Mulla ei edes näy sitä kirjekuortta?+ Miksei :'( koittakaa laittaa joku mulle jotain ..kiitos :flower:
Et näe omalla kohdallasi koska harvemmin lähetät (kai ) yv.tä itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mä en pääse yv? Mulla ei edes näy sitä kirjekuortta?+ Miksei :'( koittakaa laittaa joku mulle jotain ..kiitos :flower: