Täysi kansio... =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oih, pitkästä aikaa tälläinen. :heart: ;ikana ollaan. :wave:
Täysi kansio... =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oih, pitkästä aikaa tälläinen. :heart: ;ikana ollaan. :wave:
Pitäis olla vaan 82% täynnä. Palsta syrjii mua. :snotty: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Täysi kansio... =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oih, pitkästä aikaa tälläinen. :heart: ;ikana ollaan. :wave:
Mäkään en saanut yhtään haukkua. Tosin en kyllä saanut kuin muutaman viestin, ehkä se johtui siitä. Luulen, että moni tosiaan inhoaa mua täällä tai "pelkää"...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:oli kyllä yllättäviä viestejä. kellään ei ollu mitään ikävää sanotavaa eikä valitamista.
:xmas: :wave:
Jä mie en yhtään mittään, en ala :'(Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä sain kans kivoja viestejä
Mä tukin maanantaina sun yyveet ja inboksin facessa kuhan haen pakettis.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Jä mie en yhtään mittään, en ala :'(Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä sain kans kivoja viestejä
no HÖH...minä en koskaan saaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sun piti kiusta eikä vongataAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no saaks sua vongata, edes vähän...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tässä uskalla mitään viestejä laittaa ettei tule vonkaamis syytettä :snotty:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei sitte, pitäkää yllätyksenne :'( :xmas:
Mä ajattelin, että yllätän sut kerrankin sillä etten laita viestiä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ei sitte, pitäkää yllätyksenne :'( :xmas: